נעצרו שני חשודים במעורבות במותו של מאק מילר. צילום מסך מאינסטגרם arianagrande@

נעצרו שני חשודים במעורבות במותו של מאק מילר

כשנה מאז מותו הטראגי של הראפר היהודי, וכעת נודע כי המשטרה עצרה כשני אנשים שעל פי החשד מעורבים במותו של מילר

לפני כשנה עולם המוזיקה כאב את מותו של הראפר מאק מילר, שהלך לעולמו בגיל 26. בזמנו דווח כי מילר, שנפרד מאריאנה גרנדה זמן קצר לפני מותו, מת בעקבות מנת יתר של סמים. בתחילת החודש נעצר אדם בשם מרון ג'יימס פטיט בן ה-28 בחשד שמכר לכוכב המנוח אשר הובילו למנת היתר שנטל לכאורה, וכעת פורסם על מעצר נוסף בפרשה, ששופך אור חש על מותו של הראפר היהודי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כלי התקשורת ברחבי העולם מפרסמים כי נערך מעצר שני בפרשת מותו של מילר וכי הפעם נעצר ראיין רייוויס באשמת סמים וכלי נשק וקשר למוות של מאק, אך המשטרה לא מסרה פרטים מדויקיים על מעורבתו במוות. בביתו של ריוורס נמצאו סמים, ציוד לסמים, כדורים, תרופות מרשם וכלי נשק בכמויות גדולות בביתו שבאריזונה. התובעים בפרשה הכריזו כי מילר חשב שהוא רוכש משכך כאבים בשם אוקסיקודון - אך בפועל נמכר לו סם קשה מאוד בשם פנטניל. המשטרה אף מצא התכתבות בין פטיט, העצור הראשון בפרשה, לבין חברו, בה הוא כתב כי הוא עומד להיות בכלא עד מותו. אם השניים ימצאו אשמים הם עשויים לבלות בכלא עד כ-20 שנה.

© gettyimges.ILJamie McCarthy

מילר הלך לעולמו כחודש לאחר צאת אלבומו "Swimming", בו הוא סיפר באופן פתוח על ההתמודדות שלו עם התמכרויות. האלבום אף היה מועמד לפרס הגראמי היוקרתי. בראיון ל"ווג" גרנדה תיארה את מאק כ:"אדם הטוב ביותר אי פעם, שההתמודדות עם שדים לא מגיעה לו. אין לכם מושג כמה פעמים הזהרתי אותו שזה יקרה ונלחמתי איתו בקרב הזה (של ההתמודדות עם ההתמכרות לסמים -ע"א), במשך כל השנים של הזוגיות והחברות שלנו". אריאנה גם הזכירה את מילר בלהיט שלה "thank u, next": "הלוואי שיכולתי להגיד תודה למאק, כי הוא היה מלאך".

© gettyimges.IL

 

תגובות