עכשיו זה סופי: נואה סנטיאנו בזוגיות. צילום: gettyimges.ILRich Fury

עכשיו זה סופי: נואה סנטיאנו בזוגיות

אחרי חרושת שמועות מוקדם יותר השנה, כעת נודע כי ככוכב הנוער ואליל הבנות נמצא בעיצומה של מערכת יחסים לוהטת במיוחד. אז האם מדובר בפאוור קאפל הבא של הוליווד? ברור שכן

בחודש מאי האחרון הרשת געשה לאחר שנואה סנטיאנו, שהפך בשנה האחרונה לכוכב הנוער הכי חם בעולם בזכות השתתפות בסרטים כמו "לכל הבנים שאהבתי", "הדייט המושלם" ו"סיירה ברג'ס לוזרית", לא רווק לאחר שנצפה צמוד במיוחד לדוגמנית וכוכבת הרשת אלקסיס רן. כעת, חמישה חודשים לאחר אותם הדיווחים, אתרי הרכילות מעבר לים מכריזים כי סנטיאנו ורן נמצאים בעיצומה של מערכת יחסים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

באתר הרכילות "Us Weekly" אישרו בבלעדיות את דבר הרומן בין השניים ואף ציטטו עד ראייה שראה את הזוג הטרי במסעדה בהוליוודית: "הוא כרך את היד שלו סביבה ונישק את המצח שלה. הוא המשיך לחבק אותה כשהם הלכו לחנייה. זה היה נראה שהם די מאוהבים". ואם זה לא מספיק, הזוג נצפה מבלה בימים האחרונים ברחבי הוליווד והמעריצים של השניים אף הבחינו כי הם העלו סטוריז מאותם המוקמות וכי השניים אפילו חולקים בגדים.

מתי סלפי משותף? © צילום מסך מאינסטגרם

נואה יצא בעבר עם השחקניות אנג'לין אפל וקלי ברגלונד ושמו אף נקשר בעבר ללנה קונדור, שמככבת לצידו ב"לכל הנערים שאהבתי". אלקסיס התפרסמה כדוגמנית וככוכבת רשת שמטיילת ברחבי העולם עם בן זוגה לשעבר הצלם ג'יי אלוורז, ממנו נפרדה לפני כשנתיים בפרידה מלוכלכת. מאז היא הספיקה להשתתף ב"רוקדים עם כוכבים" האמריקאית ולצאת עם הרקדן עימו השתתפה בתכנית, אלן ברסטן, ממנו נפרדה בדצמבר 2018.

אנחנו מצידנו נאחל הרבה בהצלחה לזוג הטרי ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לתמונה זוגית ראשונה של השניים!

 

תגובות