מר וגברת ביבר: כל מה שקרה בחתונה של ג'סטין והיילי. צילום מסך מאינסטגרם @justinbieber

מר וגברת ביבר: כל מה שקרה בחתונה של ג'סטין והיילי

כשנה לאחר שהתחתנו בבית משפט בניו יורק, הפאוור קאפל ערך את מסיבת החתונה המפוארת שלו, אותה כמובן לא החמיצו כל הכוכבים הכי חמים בהוליווד. הנה כל מה שקרה שם

חיכינו וחיכינו והנה זה סוף סוף קרה - ג'סטין ביבר והיילי בולדווין (עכשיו כבר ביבר) ערכו את חתונת החלומות שלהם, שנה לאחר שבילו יחד כזוג באופו חוקי לאחר שנישאו בבית משפט. החתונה הנוצצת נערכה בימים האחרונים במלון יוקרתי במדינת דרום קרוליינה. את הערב שלפני החתונה בילו הזוג והאורחים בארוחה חגיגית אליה הגיעו השניים בסירה וכללה באולינג והקרנה פרטית לאורחים של הסרט הרומנטי "היומן", שהכניס את הנוכחים לאווירה הרומנטית של האירוע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

החתונה נפתחה בקבלת פנים חגיגית, שנראתה כאלו נשלפה מהאגדות. האולם עוצב כיער מכושף, עם נרות וקריסטלים, אורות לבנים מנצנצים, פרחי לבנדר. העיצוב עצמו היה על טהרת הלבן כאשר הספות והשולחנות היו לבנים, עם נגיעות זהב. הכלים היו כלי כסף וזהב, כאשר על כל שולחן הונח בקבוק שתייה עם אבני סברובסקי עם חריטה של תאריך החתונה ושמם של החתן והכלה. היילי לבשה לקבלת הפנים שמלה עם צווארון ואורח שנכח בחתונה סיפר ל-E! כי לזוג: "היו חיוכים על פניהם כל הלילה ולא ממש עזבו את אחד את השנייה. הם הקפידו לומר שלום לכל האורחים ולפטפט עם כולם. זו הייתה קבלת פנים די אינטימית והם שמחו שהם יכלו לראות שהחברים והמשפחות שלהם מאוד נהנים מהערב".

אביה של היילי, סטיבן, רקד עימה את הריקוד הראשון כאישה נשואה (בשנית) בעוד אימו של ג'סטין, פאטי, רקדה עימו גם. ביבר גם ערכה את אקט זריקת הזר ההמסורתית, כאשר חברו הטוב של ג'סטין משכבר הימים (והצלם האישי של אריאנה גרנדה) אלפרדו פלורס, היה זה שתפס את הזר. השניים כמובן גם חתכו יחד את עוגת החתונה המפוארת ומרחו אחד על השנייה את הקצפת שלה. הדיי-ג'יי טיי מקס היה אחראי על המוזיקה בחתונה ובאירוע הושמעו שירים משנות ה-90, שירי היפ-הופ וכמובן, שירים של ג'סטין עצמו. כפי שדיווחנו בעבר, בחתונה הופיע הזמר הקנדי דניאל קייזאר. "הכל היה מאוד מסורתי, החל מהריקודים ועד השלכת הזר. זה היה מאוד מתוק. האירוע היה מאוד זוהר ואנשים רבים התסדרו והחליפו בגדים לקראת סוף הלילה. האירוע נמשך עד את בבוקר באולם הנשפים ואז כולם נשארו לחגוג בסוויטות, בלובי ובחדר המשחקים במלון עד השעות הקטנות של הלילה, כמעט עד חמש בבוקר". כל אורח שהגיע לחתונה לא יצא בידיים ריקות וקיבל מתנה סווטישרט מיוחד עם ראשי התיבות של הזוג ותאריך החתונה, חולצה של מותג האופנה של ביבר "drew house" ועותק של הרומן עליו מבוסס הסרט "היומן", שיהווה את ההשראה לחתונה המדוברת.

כצפוי מחתונה של שני כוכבי איי-ליסט, רשימת האורחים של האירוע הייתה נוצצות במיוחד. בין האורחים היה אפשר למצוא את קנדל ג'נר (שארגנה להיילי את מסיבת הרווקות שלה בשבוע שעבר), קיילי ג'נר וטראוויס סקוט שהגיעו עם בתה סטורמי, ג'יידן סמית', מנהלו האישי של ביבר סקוטר בראון, אשר, קייטי פרי, אד שירן, אלק בולדווין (השחקן והקומיקאי הוא דודה של היילי), הכומר הידוע קרל לנץ' שמשמש ככומר האישי של בני הזוג והאקסית של ג'סטין - שלא עונה לשם סלינה גומז, אלא אחת בשם קייטלין בידלס שיצאה עם הביבס ב-2008. אורחת מפתיעה ונוספת שהייתה בין אורחי החתונה היא אלונה טל הישראלית. אנחנו מצידנו נאחל הרבה מזל טוב לזוג המאושר!

תגובות