אחרי הפרידה מטראוויס: קיילי ג'נר מבלה עם טייגה. צילום מסך מאינסטגרם

אחרי הפרידה מטראוויס: קיילי ג'נר מבלה עם טייגה

עוד לא נרגענו מהחדשות הכואבות על הפרידה של קיילי ג'נר וטראוויס סקוט וכבר הג'נרית נצפתה בחברתו של לא אחר מהאקס המיתולגי שלה - טייגה. מבולבלים? גם אנחנו

רק אתמול (ד') נשבר לנו הלב כאשר נודע כי קיילי ג'נר וטראוויס סקוט נפרדו לאחר זוגיות מתוקשרת של שנתיים ובת משותפת וכבר נראה כי ג'נר לא מבזבזת זמן - ורגע אחרי הפרסום על הפרידה היא צולמה נפגשת עם לא אחר מטייגה, הראפר שמתפקד כאקס המיתולגי שלה, ממנו נפרדה בטונים צורמים ב-2017.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בסרטון חדש שפרסמו אתרי הרכילות מעבר לים, קיילי נראית יוצאת מאולפן ההקלטות של טייגה שממוקם במערב הוליווד. ג'נר בילתה בנעימים עם הראפר עד השעה שתיים לפנות בוקר, אז תועדה בידי הפפארצי כשהיא עוזבת את המקום. בנוסף, השניים נצפו באותו הלילה במלון בהוליווד, אך עזבו את המקום בנפרד. טייגה וקיילי נפרדו באפריל 2017 אך המשיכו לשמור על קשר חברי, זאת למרות העקיצות שהחליפו בינהם לאחר הפרידה. כאשר נודע כי ג'נר בהיריון, טייגה מיהר להכריז כי התינוקת שלו - מה שהתגלה כלא נכון שכן טראוויס סקוט הוא אביה של סטורמי.

קאמבק? קיילי וטייגה בימים יפים
קאמבק? קיילי וטייגה  © צילום מסך מאינסטגרם

משום שמדובר בפגישה יום לאחר שפורסם על הפרידה של הביליארדרית הצעירה בעולם והראפר טראוויס סקוט, אין ספק כי מדובר בדרמה. על פי הדיווחים בחו"ל, טראוויס וג'נר נפרדו בחודש שעבר משום שהכוכבת רצתה למסד את הקשר בינהם, להתחתן ולהביא ילדים נוספים בעוד סקוט פחות היה בעניין. כמו כן דווח על בעיות אמון קשות בין בני הזוג, מה שהוביל לפרידה. אז האם קיילי עזבה את טראוויס וכעת היא חזרה לזרועותיו של טייגה? נמשיך לעקוב.

פרודים טריים. קיילי וטראוויס © Jamie McCarthy/Getty Images_IL

 

 

תגובות