רכילות בקטנה: כוכבת "שכונה" בהריון ראשון. צילום: רפי דלויה

רכילות בקטנה: כוכבת "שכונה" בהריון ראשון

השבוע ב"רכילות בקטנה": הדרמה המכעיסה של דמי לובאטו, קיילי ג'נר מסתובבת עם אקס נוסף, עדן בן זקן קוטפת תארים וגם: הפרידה של גל גברעם וטום אביב

אם הייתם עסוקים באכילת תפוח בדבש ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

שוברת שיאים 

מצעדי העשור וסיכומי השנה של 2019 התרחשו, ומי ששברה שיאים וזכתה בשמונה תארי ענק היא לא אחרת מעדן בן זקן. אם תהיתם, אז כן, זה יותר מכל אמן אחר בשנה החולפת. כבוד! 
 

לא תזכה

למרות שנדמה היה שסדרת ההמשך "שקרנית קטנות ויפות: הפרפקציוניסטיות" הולכת להמשיך את הצלחת הסדרה הראשית שלה, כנראה שדברים לא תמיד קורים כמצופה. השבוע הודיעו כי הסדרה שמתכתבת בעלילתה עם הסדרה המרכזית "שקרניות קטנות ויפות", ומתארת את סיפור הרצח הראשון בעיר בייקון הייטס, לא תמשיך לעונות נוספות וזה אחרי עונה אחת בלבד ולמרות ששתיים מהשחקניות המובילות בסדרה הראשית, סשה פיטרס וג'אנל פאריש המשיכו לשחק גם בה.

© gettyimages

ממשיכה

בעידן בו אנו חיים היום אין הרבה מפורסמים שמוכנים להביע את עמדתם הפוליטית בפומבי, ובכל זאת נדמה כי זה לא מפריע שסלינה גומז שהביעה השבוע את עמדתה בנוגע למשבר ההגירה בארצות הברית. במאמר שכתבה למגזין TIME שיתפה גומז את סיפור משפחתה המקסיקנית שעלתה לארה"ב ללא מסמכים ותיעוד "הסיפור היכה אותי בחוסר הוודאות ובפחד שראיתי במאבק המשפחתי שלי". במאמר הסבירה הזמרת כי חשיפת הסיפור הביאה אותה להפיק תוכנית דוקו חדשה לנטפליקס בשם  "Living Undocumented".

© Gettyimages.il/Pascal Le Segretain

הפרידו כוחות 

למרות הביקורות הרבות על פער הגילאים בין טום אביב לגל גברעם, היה נראה כי זה לא מפריע למערכת היחסים ביניהם. אך כעת, מסתבר שהחיילת הטרייה והשף הפרידו כוחות. כרגע הם מוגדרים כ"פרודים", אך מי יודע מה יהיה בהמשך? 
© צילום מסך מאינסטגרם

נשיקה-סטירה

כאשר דמי לובאטו הגיעה לישראל לביקור מפתיע, כולנו נדהמנו. היה נראה כי הכוכבת ההוליוודית אוהבת את ארץ ישראל ואת ירושלים בפרט, האמנם? מסתבר כי על ביקורה היא קיבלה כ-150 אלף דולר, אך מה שמפתיע יותר הוא שבין הממנים הוא המשרד לענייני ירושלים אשר שילם כ-200 אלף שקלים. אז אם אתם בשוק מהסכומים, תתכונו להיות מופתעים שוב. בעולם לא קיבלו את ביקורה של לובאטו בישראל בעין יפה לאחר שלובאטו פירגנה בפוסטים עם תמונות שלה מבלה בארץ הקודש (לזה אנחנו עוד רגילים), והזמרת מצידה החליטה להתנצל כלפי מי שנפגע מכך בעמוד האינסטגרם שלה וטענה שהיא לא ידעה שעצם הביקור שלה פוגע והיא מבחינתה קיבלה טיול בחינם. את ההתנצלות לובאטו מחקה אך בהחלט גרמה לזעם גם מצידם של הישראלים ובצדק.
 
 

Twins

התאומות האהובות על כולנו, נוי והדר, טסו השובע לשוודיה מבלי לגלות את הסיבה. אז אם הסתקרנתם, התאומות טסו לא לשם חופשה אלא על מנת לצלן קמפיין בין לאומי ראשון שלהם לחברת האופנה השוודית "nelly". 

© באדיבות יחסי ציבור

הקשיבו כולם!

ביום שבת האחרון השחקנית האהובה, יעל פולמן, המוכרת לנו בעיקר בזכות הדמות הלסבית הראשונה בסדרת נוער ("שכונה") ומ"כיפת ברזל", פירסמה תמונה מפתיעה בחשבון האינסטגרם שלה, בה היא נמצאת עם בטן הריונית וכתבה: "שנה טובה ומתוקה!". בשעה טובה!

חוקים חדשים 

מאז שהזמרת הבריטית, דואה ליפה, פרצה אל חיינו עם אלבומה הראשון, סימן ההיכר המזוהה איתה היה שיערה השחור. אך השבוע, ליפה חשפה כי היא עשתה שינוי מרענן וצבעה את שיערה לבלונד. בנוסף, הזמרת רמזה על כך שיש תקופה מוזיקלית חדשה בקריירה שלה בפוסט שפרסמה באינסטגרם. לא יכולים לחכות!

האקס המיתולוגי

לאחר פרידתם של קיילי ג׳נר וטראוויס סקוט, פרסמנו לכם השבוע על יציאתה עם האקס טייגה, אליה הגיבה כי "אני וטראווי ביחסים מצויינים, והפוקוס העיקרי שלנו כרע הוא על סטורמי... האינטרנט הופך הכל ליותר דרמטי פי מאה ממה שזה באמת. זו לא הייתה 'פגישה עם טייגה בשתיים לפנות בוקר, אלא הקפצתי שתיים מהחברות שלי לאולפן הקלטות שהוא במקרה היה שם". אז אם זו הייתה פגישה מקרית, מעניין איך תסביר את ריקודה עם האקס הנוסף, ג'יידן סמית', בחתונתם של הזוג הטרי, ג׳סטין ביבר והיילי בולדווין ביבר. מבולבלים? גם אנחנו.

© Jamie McCarthy/Getty Images_IL

רואים כפול

בהקרנת הבכורה לסרט האקשן החדש "איש מזל התאומים", שנערכה הערב במתחם yesPLANET איילון בגרסת 3D+ החדשנית, הגיעו זוגות התאומים הכי לוהטים בביצה המקומית. בינהם נצפו התאומים לבית משפחת בר נתן, עמרי ורועי, שהגיעו ללא בנות הזוג (כן, ליאנה עיון לא הגיעה) והאחים ממן שכבר לגמרי מתרגלים לאור הזרקורים. עוד נכחו באירוע - הודיה כהן והזוג שאי אפשר לפספס מריה דומרק ורועי קורנבלום.

© צילום: איציק בירן

 

תגובות