רכילות בקטנה: נבו עמרני מקבל תוכנית חדשה. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: נבו עמרני מקבל תוכנית חדשה

השבוע ב"רכילות בקטנה": למה קמילה בכתה, החברים שהתאחדו, ניב סולטן בתקפיד חדש וגם: נטע ברזילי בדרך לסין

אם הייתם עסוקים באכילה לאחר הצום ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

פותחות את הלב

בעידן בו הרשתות החברתיות צוברות תאוצה והרבה גבולות אדומים מתחילים להיטשטש, ג'סי נלסון – אחת מחברות להקת ליטל מיקס, החליטה לפתוח את הלב בסרט דוקומנטרי שעוסק בגבולות המוסריים ברשתות החברתיות. אחת מצופי הסרט הייתה זמרת העל קמילה קביו שהרגישה מחויבות להגיב לו. "זה משפיע עלייך, אני חושבת שחשוב שאנשים יהיו מודעים לזה". קביו הגיבה גם לניסיון הפגיעה העצמית שתועד בסרט: "הרגשתי את הכאב שלה... אי אפשר לקרוא את כל תגובות השנאה מאנשים בלי שזה יגבה עליך מחיר".

 

תנו לחיות לחיות

בזמן שהוא אמור לחגוג בפעם השנייה את נישואיו עם הדוגמנית היילי בולדווין, הזמר ג'סטין ביבר התמודד עם סערה חדשה. אחרי החתונה השנייה החליטו הזוג הצעיר להרחיב את המעגל המשפחתי שיצרו והוסיפו את סושי וטונה לחייהם. אלו עדיין לא ילדיהם האמיתיים, אלא זוג חתולים אבל נדמה כי שני הגורים חשובים לזוג ביבר לא פחות כי על פי הערכות הם הוציאו עליהם כ-35,000$. ההוצאה האדירה הרגיזה ארגוני חיות רבים בטענה שבמקום להשפיע על מעריציו כדי לעזור לחיות בוחר הזמר לחיות בגישה "לא אכפת לי". ביבר כמובן לא נשאר אדיש לטענות כלפיו והעלה בסטורי: "אני מאמין בהצלת חיות, אבל לא צריך להציל כל חיה".

כבר לא מסתירה

מלבד שירים, לרוב לא יוצא לנו לשמוע הרבה מהיוצרת סיה על חייה האישיים, שכן היא מוכרת ביכולת ההסתרה שלה כמו שהיא מקפידה להופיע בפנים מוסתרות. אולם, השבוע היא חשפה בפני מעריציה כי היא סובלת מהפרעה נוירולוגית נדירה: "אני רק רוצה לומר לכל אלו שסובלים מהפרעות נוירולוגיות, בין אם זה פיזי או רגשי, אני אוהבת אתכם, תמשיכו להתמודד".

מפגש כוכבים

אחרי שסדרתו נמכרה לענקית התקשורת HBO, יוצר הסדרה "אופוריה", רון לשם, יצר יחד עם יוצר הסדרה המצליחה "כפולים" עמית כהן סדרה חדשה ומבטיחה במיוחד. הסדרה תעסוק בפרשת היעלמות של מטוס ותכלול בתוכה רשימת שחקנים מצליחים כמו ניב סולטן ועוז זהבי שכבר שיחקו ביחד זוג בסדרה "יש לה את זה, אחרי שבחרה דמותה של סולטן את דמותו של זהבי על פני דמותו של מאור שוויצר שהוא במקרה בן זוגה במציאות. מעניין מה הוא אומר על זה...

© רפי דלויה

סוף לשמועות? 

לאחר שמועות רבות, אייטמים בכל רחבי העולם, וחוסר שקט מצד התקשורת בנוגע לסיפור הבגידה של טראוויס סקוט בקיילי ג'נר - הבחורה שמאושמת בכך שהייתה עם סקוט מחליטה להגיב ואומרת כי: "שום דבר מזה לא נכון". האמנם? 
© Jamie McCarthy/Getty Images_IL

האיחוד 

כל כך הרבה שנים, כל כך הרבה דורות, כל כך הרבה ימים של רביצה מול המסך בצפייה בסדרה המוצלחת והקורעת "חברים", וכעת, החבורה מתאחדת לאחר שנים רבות. קורטני קוקס פרסמה תמונה שלה עם ג'ניפר אניסטון ועם מאט לה-בלאנק, והם פשוט עדיין יפים ביחד, למרות התבגרותם! אנחנו התרגשנו מהאיחוד! 

התמכרות חדשה

כוכב הרשת, נבו עמרני, יצלם בשבוע הבא תוכנית רשת חדשה בשם "נבונינג'ה" - תוכנית שתעלה באינסטגרם של סלקום tv שייפתח במיוחד לרגל עליית תוכנית הטלוויזיה "נינג'ה ישראל ילדים" (הגירסה הצעירה של התוכנית האהובה, שתשודר בערוץ הילדים). סדרת הרשת תעלה גם ביוטיוב ובמסגרתה, עמרני יזמין 10 ילדים מובילים מהתוכנית "נינג'ה ישראל ילדים" לצ'אלנג' מולו ויתחרה מולם ראש בראש במשימות הזויות ומצחיקות.

מרגש

הזמר עברי לידר, ובן זוגו זכו בשבוע שעבר בתינוק חדש וחמוד, אך התהליך לא היה כל כך פשוט. "שבוע ימים מאז שנכנסתי לחדרה של כריסטין הפונדקאית המופלאה", כתב לידר בפוסט שפרסם והוסיף: "יקח לנו עוד כמה שבועות להגיע לישראל. במהלך השבוע המיוחד הזה הצפתם אותי בברכות, איחולים והמון אהבה. חיממתם את ליבי". 

סוף כל סוף

השבוע החלו רשמית צילומי הסדרה ״הפלמ"ח״ שתשודר בטין ניק ביס, וכך נחשפו עוד שני ליהוקים - יובל דיין בתפקיד משחק ראשון ומיכאל גבעתי ("מלכות", "דאנסטורי"). אלו מצטרפים לשמות כמו עומר חזן, יעל שלביה, אביב פנקס, נאיה בינשטוק ונוספים. מתרגשים לראות את כולם בעוד תוכנית שאנחנו מקווים שתמכר אותנו למסך!

יובל דיין
יובל דיין © צילום: משה ציטאת

משתפת

שי מיטשל, כוכבת הסדרה ״שקרניות קטנות״, עברה הפלה לפני כשנה, מה שגרם להשפעה שלילית על מצב רוחה. כאשר היא נכנסה להריון תקין, היא סבלה מדיכאון והתקשתה לספר על כך. לכן, מיטשל הסתירה את העובדה שהיא בהריון ואומרת כי אחרי שסיפרה על ההריון ועל הדיכאון שחוותה, החלה להרגיש טוב יותר עם עצמה והבינה שהיא לא לבד!

© צילום: GettyImages
 

איפה הגלידה?

השבוע כוכבת הרשת, גל גברעם, עברה תאונת דרכים. כזכור, זו לא הפעם הראשונה שגברעם נפצעת בתאונת דרכים, אך שהפעם הכוכבת איבדה את ההכרה בעקבות רכב שפגע בה כאשר נסעה לבסיס על האופנוע שלה. בעקבות הפגיעה היא אושפזה ומי שהגיעה לבקרה הוא לא אחר מהאקס טום באביב. כרגע גברעם משוחררת מבית החולים לטובת מנוחה בביתה. רפואה שלמה!

© צילום מסך מהאינסטגרם

גירושים מעבר לים

כולנו נדהמו כשהפאוור קאפל ההוליוודי, בראד פיט ואנג’לינה ג׳ולי, התגרשו. כזכור, פיט בגד בג׳ולי ובעקבות כך התפרקו הנישואין של הזוג. בשנת 2016 ג׳ולי ביקשה להתגרש ובשנה שעברה הזוג התגרש באופן רשמי. היום, אנג’לינה אומרת כי היא נמצאת בתקופה שבה היא חוזרת לעצמה והגירושים גרמו לכך שהיא לא זיהתה את עצמה יותר ואף איבדה את עצמה בתור בן אדם.

© gettyimages

צעצוע תוצרת סין

אחרי סיבוב הופעות באירופה, נטע ברזילי ממשיכה לכבוש עוד יעדים והפעם - במזרח. בשבוע הבא תופיע ברזילי בפסטיבל בינלאומי בגואנג'ואו ותבצע בפעם הראשונה לקהל המקומי את "ננה בננה" באירוע בחסות אפליקציית טיק טוק העולמית. רק נזכיר שהקימונו של טוי והאווירה הכללית של ברזילי הכי מתאימות ליעד!

נטע ברזילי
נטע ברזילי © צילום: אור גפן

הכי מקרוב

נועה כהן נבחרה השבוע לטוס אל פרמיירת הסרט "מליפיסנט 2" בלונדון ולהיות הנציגה הישראלית על השטיח האדום, בדיוק כמו שעשו לפניה עדי ביטי, אגם בוחבוט ונועה קירל. כהן התחככה בכוכבים הגדולים ופגשה מקרוב את אנג'לינה ג'ולי. חלום!

© באדיבות יולי מודלס

התחרט?

למרות שבעבר התבטא נגד ישראל, מוחמד חדיד, אביהן של דוגמניות העל ג'יג'י ובלה, נמצא בביקור בארץ. הסיבה לכך היא שבתו הנוספת, אלנה, היא בת זוג של ישראלי בשם אלעד עידן.

כשישראל ומשחקי הכס נפגשו

עומר דרור טס עד למדריד עבור צילומי הקמפיין החדש שלו במסגרות היותו שגריר הבושם החדש של קרולינה הררה בישראל. דרור הצטלם לקמפיין יחד דוגמנית העל קרלי קלוס וכוכב "משחקי הכס" ו"דדפול" - אד סקריין. בסיום הצילומים התקיימה מסיבת השקת הבושם בהשתתפות כל הדוגמנים ביניהם - נציגה ישראלית נוספת סתיו סטרשקו ובת הזוג של דרור, מיכל פרס.

עם כוכב משחקי הכס ובת הזוג
עם כוכב משחקי הכס ובת הזוג © באדיבות יחסי ציבור

זמן תרבות

בבית ליסין נערכה פרמיירה חגיגית להצגה "שיעור ריקוד" מאת מארק סנט ג'רמן ובין כל הכוכבים שהגיעו לפרגן ולצפות ראשונים בהצגה, היה אפשר למצוא את דניאל מורשת, אסף הרץ, דניאל גרנט, מאור זגורי ונוספים. מעניין אם הם גם החליטו לקחת שיעור ריקוד אחר כך...

אסף הרץ
אסף הרץ © אביב חופי
תגובות