כל השמיים כוכבים: הסלבס שהתפרסמו בין לילה. צילום מסך מיוטיוב, צילום מסך מאינסטגרם

כל השמיים כוכבים: הסלבס שהתפרסמו בין לילה

אם נמאס לכם, כמו בכל סוכות, לספור רק את הכוכבים מתחת לסכך, הרכבנו עבורכם את רשימת הכוכבים שהתפרסמו בין לילה כדי שתוכלו לספור גם אותם

אם גם אתם תוהים לעצמכם כמה זמן עוד תוכלו לספור את הכוכבים שמבצבצים לנו מתחת לסכך כל לילה, מצאנו לכם חלופה מוצלחת למדי. קבוצת כוכבים בוהקים ונוצצים במיוחד תוך לילה אחד בלבד!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רן דנקר

לפעמים נדמה כי יש כמה שחקנים שמאז ומתמיד מופיעים לנו על מסכי הטלוויזיה, ורן דנקר הוא לגמרי אחד מהם. התחושה הזו כנראה נגרמה לנו בגלל שאת הפריצה הגדולה שלו עשה דנקר ממש בין לילה. להזכירכם, את התפקיד הראשון שלו אי פעם גילם השחקן אי שם בשנת 2004 אחרי הזכייה הגדולה של האקסית, נינט טייב, ב"כוכב נולד". הצופים של "השיר שלנו" לא יכלו להישאר אדישים לכוכב ובין רגע התחילו להתארגן קבוצות מעריצים שהתפשטו כמו מגפה וקיימות עד היום. כמובן שדנקר לא הסתפק באותו הרגע, והמשיך לככב ב"מוטלים בספק", "דני הוליווד", "גיבור אמיתי" וכו'... ומתחזק קריירת שירה מצליחה במיוחד.

 

יהונתן מרגי

החצי המשלים של אחד מהזוגות האהובים עלינו גם מהר מאוד הפך להצלחה היסטרית. כבר מהאודישן הראשון שלו ב"כוכב הבא" ניתן היה להבחין שיהונתן מרגי לא הולך להיות מתמודד ריאליטי רגיל שיינצל את את 15 דקות התהילה שלו וייעלם מהמסך, ואכן כך היה. כבר מאותו הלילה עוקביו עלו באופן קיצוני ומעריצים החלו להתגבש. מרגי, שהשתתף בעונה שזיכתה אותנו באירוויזיון העולמי, נתן פייט אמיתי למנצחת הגדולה, נטע ברזילי, וזכה במקום השני בתחרות. מאז אותו ליל גמר הספיק הזמר הצעיר לכבוש את במות הפסטיגל, להוציא שירים עם מיליוני צפיות וכמובן לתחזק זוגיות פוטוגנית עם כוכבת אחרת – נועה קירל.

 

קמילה מנדס

קשה מאוד להאמין, אבל השחקנית המוכשרת, קמילה מנדס, שבמקרה גם מגלמת את אחת הדמויות האהובות עלינו בסדרה "ריברדייל", לא הופיעה לנו כל כך הרבה על המסך (זה כמובן אם אתם לא מחשיבים את 3 הפעמים שעשינו מרתון לסדרה). למעשה את התפקיד הראשון שלה אי פעם על המסך קיבלה מנדס לפני שנתיים בסדרה זו, מה שהופך אותו גם לפריצת הדרך שלה בתחום הבידור. שכן, חוץ מלגרוף מעריצים,זכתה מנדס על תפקיד זה גם בפרס "בחירת הנוער" בשנת 2017.

עדן חסון

יהונתן מרגי הוא ממש לא היחיד שהוציא השנה שיר שהפך תוך זמן קצר ללהיט ענק, כך גם קרה לזמר העולה של השנה האחרונה, עדן חסון. את ההצלחה שלו בעולם המוזיקה מייחס חסון לעבודה קשה וגם לפאר טסי שקידם אותו מאוד בתחום. את ההתחלה שלו בעולם הזה פתח חסון עם כתיבת שירים לאמנים שונים, עד שמהרה החליט לכתוב שיר לעצמו. לשיר "שמישהו יעצור אותי" לא לקח יותר מדי זמן (בלשון המעטה) להפוך ללהיט לוהט שיושמע בכמעט כל תחנת רדיו וכמובן אינספור פעמים ביישומיי המוזיקה השונים. מיותר לציין שמאז העלאת השיר, שום דבר לא עוצר אותו.

 

מיילי סיירוס

בואו נחזור אחורה בזמן לשנת 2006 כשהשם מיילי סיירוס הוא השם הכי חם בתעשיית הבידור בעולם. באותה שנה שיחקה הכוכבת ב"האנה מונטנה", סדרה שזכתה למספר הצופים הגדול ביותר של ערוץ דיסני והכניסה את סיירוס רשמית, וכנראה גם נצחית, לתודעה בתור אלילת נוער. פריצה זו הייתה מפתיעה למדי, כנראה בשל הסיבה שסיירוס הייתה בת רק 14 והבחירה בה לתפקיד נעשתה תוך התחשבות בכישרון המשחק והשירה הייחודים שלה ולמרות גילה הצעיר (את האודישן הראשון עשתה כשהייתה רק בת 11). בכל מקרה, סיירוס כבר מזמן לא עוסקת רק בתחום הנוער והוכיחה את עצמה גם בכמה רבדים אחרים.

 

תומר קאפון

בשונה משאר הכוכבים ברשימה, תומר קאפון התחיל את קריירת המשחק שלו בגיל מבוגר (יחסית) לשאר השחקנים שעובדים בתחום. שכן, רק בגיל 26 הוא התחיל להתעניין בתחום ונרשם לבית ספר למשחק (ממנו פרש אחרי שנה) והמשיך במשחק של תפקידים קטנים או בהפקות קטנות. גם כשנדמה היה שהוא הולך לעבור שינוי מבחינת הקריירה כשתפקיד מרכזי בהפקה של ABC הוצעה לו, הפיילוט נכשל. אולם, כעבור 4 שנים שקריירת המשחק שלו לא הרקיעה שחקים, בשנת 2016 חלה התפנית הגדולה – קאפון קיבל תפקיד בסרט "שבוע ויום" שזיכה אותו בפרס אופיר (האוסקר הישראלי) ואפילו יותר מזה, קיבל את התפקיד הראשי בסדרה תאג"ד, בזכותה הפך להיות סוג של אליל נוער וגרף עוד תפקידים גדולים, בארץ ובעולם.

ניב סולטן

כמו תומר קאפון, גם הפריצה הגדולה של ניב סולטן קרתה זמן מה אחרי שהיא כבר התחילה לשחק. את תחילת הקריירה שלה, התחילה השחקנית הצעירה והמוכשרת בתפקידים שונים בסדרות נוער כמו "יומני החופש הגדול", "סוסי פרא" ו"להתבגר". תפקידים אלו אומנם הציגו את כישרונה האדיר, אבל הכל השתנה אחרי שידור הסדרה "יש לה את זה", בה גילמה סולטן את התפקיד הראשי, ולגמרי הוכיחה שיש לה את זה! בזכות הופעתה בסדרה זכתה השחקנית באהדה מטורפת מצד הצופים. מעבר לכך, נראה כי הסדרה לא סייעה לה רק מבחינת הקריירה, אלא גם מהבחינה האישית כי בזכותה היא הכירה את מאור שוויצר ששיחק לצידה והפך לבן זוגה במציאות.

 

סופיה מצ'טנר

את רשימת המפורסמים שתוך רגע אחד הפכו לכוכבי על חלל נסגור עם הנסיכה הישראלית, סופיה מצ'טנר. הדוגמנית שהספיקה לצעוד על המסלולים הנחשבים בעולם, שלא היו מביישים אף דוגמנית בתחום, זכתה בתואר נסיכה בגלל סיפור ההצלחה המדהים שלה. "סיפור הסינדלה" שלה – כפי שהרבה מרבים לכנות, התחיל כשראף סימונס, המעצב הראשי לשעבר של בית אופנת העילית הצרפתי "דיור", הבחין בה במקרה בחנות של החברה בפריז. המעצב לא נשאר אדיש ליופייה והחתים אותה על חוזה בסוכנות שלו. החתימה השתלמה, כי כבר ביולי 2015 פתחה הנערה את התצוגה של הקולקציה, ועל הדרך גם הפכה לשם שכנראה לא נשכח בזמן הקרוב.

תגובות