בגלל השירים על ג'סטין: סלינה רבה עם היילי וג'סטין?. GettyImages.IL/Nicholas Hunt for NYFW: The Shows, gettyimges.IL Theo Wargo

בגלל השירים על ג'סטין: סלינה רבה עם היילי וג'סטין?

סלינה גומז נמצאת בעיצומו של הקאמבק שלה לעולם המוזיקה, כאשר שחררה שני שירים וסופר אישיים, בהם היא שרה על הפרידה שחוותה מביבר. אבל האם ג'סטין עצמו יחד עם אשתו הטרייה היילי לא מרוצים מהעובדה שגומז מציפה את העבר מחדש ומוציאה את הכביסה המלוכלכת?

בסוף השבוע שעבר סלינה גומז חזרה לעולם המוזיקה ובגדול עם שני שירים חדשים "Lose You To Love Me" ו-"Look At Her Now". השירים עוררו באזז ענק בעולם הבידור במיידי, שכן בראיונות לקידום השירים סיפרה גומז כי הם עוסקים במה שעבר עליה בשנתיים האחרונות - ולא קשה לנחש כי מדובר בפרידה הקשה והכואבת שלה מג'סטין ביבר. הוכחות לכך גם אפשר למצוא בשורות מהשירים כמו "הוא היה האהבה הראשונה שלה" או "החלפת אותנו תוך חודשיים" ובכך התייחסה לפרק הזמן שלקח לביבר לפצוח בזוגיות עם מי שהפכה לאשתו ממש לא מזמן, היילי בולדווין.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כזכור, אחרי שגומז שחררה את השיר הראשון, "Lose You To Love Me", נרשמה דרמה קטנה לאחר שבולדווין פרסמה סטורי בו היא מאזינה לשיר בשם "אני אהרוג אותך". המעריצים של גומז ראו בכך איום כלפיי סלינה, אך היילי מיהרה להגיב כי מדובר בשטויות וסלינה ביקשה ממעריציה לא לתקוף את הדוגמנית. אבל הדרמה ממש לא נגמרת כאן. בראיון לתכנית רדיו גומז נשאלה אם היא הייתה רוצה שהאדם שעליו כתבה את השירים החדשים והחושפניים (כלומר, ג'סטין) ישמע אותם. הכוכבת ענתה בתגובה: "כן, אני כן רוצה" ומיד הוסיפה: "מבחינתי הכוונות שלי אף פעם לא רעות.. אני תמיד רוצה לבוא ממקום אמיתי וכשאני מרגישה שדברים לא נאמרו - אז אני צריכה להפוך את זה לאמנות".

 

אז לאור ההתייחסות של גומז לביבר, האם ג'סטין והיילי כועסים על סלינה? ובכן מסתבר שהתשובה מפתיעה במיוחד: "ברור שג'סטין והיילישמעו את השירים" סיפר מקורב לזוג לחדשות E! בתגובה למילים של גומז שמתייחסות לג'סטין והוסיף: "זה לא אידיאלי, אבל היילי מבינה את התהליך היצרתי של כתיבת מוזיקה ומבינה שלג'סטין יש עבר. ג'סטין עבר לחלוטין מאותו הפרק בחייו ומבין שלסלינה מותר להרהר על העבר בדרך שלה. גם ג'סטין וגם היילי רוצים שסלינה תהיה מאושרת".

© צילום מסך מאינסטגרם
תגובות