שייד: ליאל אלי ושירלי לוי מסתכסכות בסטורי . צילום מסך מאינסטגרם

שייד: ליאל אלי ושירלי לוי מסתכסכות בסטורי

הרשת גועשת סביב הדרמה בין שתי כוכבות הרשת הגדולות - שירלי לוי וליאל אלי, לאחר שסדרת סטוריז מעוררי מחלוקת הציתה את הסכסוך לכאורה בין השתיים

שירלי לוי וליאל אלי הן שתיים מכוכבות הרשת הגדולות והחזקות בישראל, שמתחזקות כל אחד עמוד אינסטגרם מצליח עם מאות אלפי עוקבים. לוי ואלי ניהלו בעבר קשר חברי אך בתקופה האחרונה, לצד התחרות ברשת על מעמדן ככוכבות רשת מצליחות, התרוצצו בתעשיית הבידור שמועות רבות כי בין השתיים עבר חתול שחור והן מצויות בסכסוך קשה, דבר שלא התבטא ואף הוכחש - עד עכשיו. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

תחילת הפרשייה הייתה כאשר שירלי העלתה סדרת סטוריז שצוחקת על סטונדטים ועל ההרגלים שלהם. במהלך הסטוריז לוי השתמשה בביטויים ובינהם: 'זוט עני', 'בייסיקלי, 'ליטרלי' וצחקה על השימוש בהם. הביטויים אמרה שירלי בסטוריז מזוהים עם ליאל - שצפתה בסטוריז של לוי והרגישה כי הבדיחה על חשבונה.

זמן קצר לאחר הסטוריז של לוי, אלי החלה להעלות סדרת סטוריז משלה בהם הדגישה את השימוש במילים 'ליטרלי', 'שייד', 'בייסקלי' ו'זוט עני' - אותם המילים עליהם צחקה שירלי בסטורי שלה. בסטוריז נוספים שהעלתה כתבה ליאל בעוקצנות: "תוכן מקורי עזב/ה את הצ'אט" וסטורי בו היא מדברת בטלפון ואומרת: "כן אחותי אז התחלתי היום ללמוד", וזאת כאשר הסטוריז של שירלי עסקו כזכור בסטונדטית שהתחילה ללמוד. בהמשך הסטורי היא ממשיכה לציין את הביטויים המזוהים עימה והוסיפה לסטורי המדובר את הכיתוב: "מה הקשר תוכן לא מקורי".

© צילום מסך מאינסטגרם

אם היה ספק כי אין קשר בין הסטוריז של ליאל לסטוריז של שירלי, אז מקורבת לליאל העלתה צילום מסך מהסטורי של שירלי וכתבה: "כשאין לך תוכן ואת מתחילה לרכב על ליאל". 

© צילום מסך מאינסטגרם

 

תגובות