פה מלא במים: הסלבס נגד לשון הרע בתערוכה חדשה. צילם ינון גל און

פה מלא במים: הסלבס נגד לשון הרע בתערוכה חדשה

בין כל הכתבות עליהם, השמועות, הרכילויות וההשקות, כוכבי הביצה התגייסו לקמפיין מיוחד של "לשון הרע לא מדבר אליי" בתערוכה חדשה שצולמה מתחת למים

קניון עזריאלי איילון ואיש העסקים דוד הלפרין, משתפים פעולה בפעם השנייה ומשיקים תערוכה ייחודית להגברת המודעות נגד לשון הרע המשמש כמוטו עבור אנשים שהמשותף להם הוא ערכים, רצון ושאיפה לחברה טובה ואיכותית יותר. הפעם, התגייסו שלל כוכבים אהובים לתערוכה מיוחדת שצולמה מתחת למים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בין המשתתפים בפרויקט אפשר למצוא את: יהודה לוי, שירלי לוי, נבו עמרני, אגם בוחבוט, רוסלה רודינה, חזי דין, אלין וליאם גולן, אסף גורן ונוספים. הכוכבים צולמו עם בגדים ואקססוריז החתומים במוטו "לשון הרע לא מדבר אלי" בעיצובו של דוד הלפרין ועם שפת גוף בה הם מעוניינים להתבטא. אירוע ההשקה לתערוכה התקיים אמש (א') ויחד ינסו הכוכבים להילחם בשיח מלוכלך אחד על השני.

נבו עמרני
נבו עמרני © צילם ינון גל און

את התערוכה צילם ינון גל און, בן 16 בלבד, המתמחה בצילום "רגש מתחת למים" וזוכה להצלחה בתחום שסיפר: "החיבור שלי למסר "לשון הרע לא מדבר אלי", מתחבר לעשייה שלי מתחת למים. במים אין קולות, אין לשון הרע אבל כן יש שקט ודממה. אני שואף לתעד בצילום את הרגשות הכנים והעמוקים ביותר של האדם, אותם אני פוגש מתחת למים".

אסף גורן
אסף גורן © לנס הפקות
שירן סנדל
שירן סנדל © לנס הפקות
שירלי לוי
שירלי לוי © לנס הפקות

 



תגובות