לגמרי במקרה: הכוכבים שהגיעו למקצוע בטעות. צילום מסך מהאינסטגרם

לגמרי במקרה: הכוכבים שהגיעו למקצוע בטעות

ישנם סלבס רבים שאנחנו לגמרי במקרה מכירים. אז מי החל את דרכו דרך מודעה באינטרנט? ואיזו דוגמנית התגלתה בעקבות תמונה באינסטגרם?

מסתבר שסיפורי סינדרלה בתעשיית הבידור הם לא דבר נדיר - שחקנים, דוגמנים וזמרים רבים החלו את דרכם המקצועית ואת ההצלחה המסחררת שלהם במקרה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עומר דרור

השחקן והדוגמן, עומר דרור, החל את דרכו כשהסוכנת שלו, שרית, ראתה אותו משחק כדורסל בשכונה. דרור תפס לה את העין, ובעקבות כך הציעה לו ללכת לאודישן לסדרה חדשה – ״אליפים״. דרור התקבל ושיחק את מיכה בתפקיד הראשון שלו. מאז, דרור הפך לשחקן מצליח שהספיק לככב בסדרות נוספות ובפסטיגלים.

© צילום: יוסי צבקר

ניב סולטן

ניב סולטן מוכרת לנו מהרבה סדרות מוצלחות שבהן כיכבה, אך ההתחלה שלה במקצוע לא הייתה מתוכננת. יום אחרי שהשתחררה מצה"ל, ליוותה סולטן את חברה, גל פופולר לסוכנות, שם התחילה להכנס לתחום. הסוכנות שלחה אותה לאודישן הראשון וכך התקבלה לשחק את צליל ב״יומני החופש הגדול״. מאז, סולטן הספיקה להשתתף בפסטיגל וגם להיות פרזנטורית של פוקס לצד הטופ מודל שלומית מלכה והשחקן תומר קפון.

© רפי דלויה

בינימין שובה

אם תהיתם מאיפה בינימין שובה מוכר לכם, זה מכיוון שהוא הספיק לשחק בסדרות מצליחות ״זגורי אימפריה״, ״חברות״ ו"מלכות". בינימין התקבל לסדרה ״זגורי אימפריה״ ללא אודישן, שובה הקטן התגלגל לעולם המשחק בעקבות אביו שחיפש לו תחביב לאחר הצהריים, ממש כמו חוג שילדים הולכים אליו, רק שהוא הגיע לעולם המשחק, אין ספק שבעתיד נשמע עליו עוד הרבה!

 

סופיה מצ׳טנר 

לדוגמנית הבינלאומית, סופיה מצ׳טנר, יש סיפור סינדרלה מדהים. אמנם היא כיוונה אל עולם הדוגמנות, אך ההצלחה העולמית הגיעה אלייה במקרה. כשטיילה עם הסוכנת שלה מטעם רוברטו, רותם גור, שתיהן נכנסו לחנות של "דיור", שם פגשו את המעצב הראשי באותה התקופה, ראף סימונס, שזיהה את הפוטנציאל הטמון במצ׳טנר והחליט שהיא תפתח את תצוגת האופנה של דיור בשבוע האופנה כשהייתה בת 14 בלבד!

 

אליעד נחום

נסו לדמיין מה היה קורה אם בגיל חמש הזמר האהוב, אליעד נחום, לא היה משתתף בתחרות כשרונות צעירים ששודרה בטלוויזיה וזוכה במקום הראשון בתחרות. בעקבות זכייתו במקום הראשון, נחום החל לעשות את דרכו בעולם הבידור בסדרה ״שמש״ שאלייה לקחו אותו המלהקים ובה גילם את בר. כיום, נחום הוא זמר מצליח שזכה בתארים ופרסים רבים בתעשיית המוזיקה!

 

ים רפאלי

אין אחד שלא שמע על הזמר המוכשר ים רפאלי, אבל האמת היא, שהוא הגיע לתוכנית ״אקס פקטור״ בזכות מודעה באינטרנט כשחיפש עבודה, לגמקי במקרה. רפאלי התקבל לאודישן לריאליטי ״אקס פקטור״ ומשם התקדם שלב אחר שלב וטיפס לגמר שבו הגיע למקום השלישי בתוכנית. כיום, הוא אחד מהזמרים המוכשרים במדינת ישראל ואנחנו בטוחים שזו רק תחילת דרכו!

© יוטיוב

יעל שלביה

הדוגמנית יעל שלביה היא מבין הדוגמניות המצליחות בישראל, קטפה קמפיינים רבים בחו״ל ואת התואר הפנים היפות בעולם. שלביה החלה את דרכה דרך מאפרת שפנתה אליה באינסטגרם ופרסמה את תמונתה. בעקבות כך, הגיעה שלביה לסוכנות של עמרי יערי והחלה לעשות את צעדייה בעולם הדוגמנות שזכו להצלחה רבה.

© אינסטגרם
תגובות