מהמסך אל הרשת: הכוכבים האהובים שעברו ליוטיוב. צילום מסך מאינסטגרם

מהמסך אל הרשת: הכוכבים האהובים שעברו ליוטיוב

חוץ מהיוטיוברים שמציפים את הרשת והתחילו כאנונימים, ישנם מספר כוכבים שהחליטו לפתוח ערוץ ולהצטרף למשפחת יוטיוב. מבר מיניאלי עד ג'ניפר לופז - כל הכוכבים שפתחו ערוץ ביוטיוב

זה לא סוד שכיום יוטיוב נחשבת לאחת הפלטפורמות המצליחות ביותר בעולם. הרשת, המכילה שלל סרטונים בכל נושא אפשרי, כוללת איך לא גם את היוטיוברים האהובים עלינו שהתחילו כאנונימים לגמרי. בנוסף אליהם, קיימים גם כוכבים מוכרים ומוכשרים שהחליטו להצטרף ולפתוח ערוץ משלהם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

זאק אפרון

השחקן האהוב שהחל את דרכו על המסך הגדול בשנת 2006 בלהיט ״היי סקול מיוזיקל״ ומאז לא הפסיק לככב, פתח ערוץ יוטיוב מצליח שבתוך שבעה חודשים בלבד מונה למעלה ממיליון רשומים! בערוץ משתף אפרון את הצופים בשגרת יומו, תחביביו ואף אתגרים קורעים מצחוק! כבר נרשמתם?

 

אשלי טיסדייל

עוד כוכבת אהובה מ״היי סקול מיוזיקל״ שעברה ליוטיוב, היא כמובן אשלי טיסדייל. בערוץ היוטיוב המצליח שלה, שמונה קרוב לשני מיליון רשומים, מעלה השחקנית והזמרת קאברים לשירים, וולוגים, אתגרים, מוזיקה מקורית ואפילו פתיחות קופסא ומדריכים שונים. באחד מהסרטונים אף שיתפה פעולה עם ונסה הדג'נס, היריבה המושבעת מהסרט, בו הן שרות יחד. מחכים לעוד!

 

בר מיניאלי

הכוכבת הבאה היא משלנו! השחקנית הצעירה והמצליחה פרצה לחיינו כשהייתה רק בת שמונה בסדרה האהובה ״קופיקו״ ומאז השתתפה בסדרות, סרטים ואף תככב בחנוכה הקרוב במחזמר ״אנני״. את ערוץ היוטיוב שלה פתחה בשנת 2015 וכיום הוא מונה למעלה מ-50 אלף רשומים! בעבר, הערוץ התמקד בבר, ששיתפה את הצופים בתיעודים מסט הצילומים, אתגרים ושגרת יומה. כיום, הערוץ מציג אתגרים קורעים של בר ואחיה אור, ונקרא המיניאליז.

 

דה רוק

מי שכיכב בסדרת הסרטים המצליחה ״מהיר ועצבני״, החליט שהקהל כנראה צריך להכיר אותו קצת יותר. דה רוק פתח ערוץ יוטיוב מצליח שרושם נכון להיום 4.6 מיליון רשומים! הערוץ מציג טריילרים שונים להפקות של דה רוק, סרטונים אישיים בהם עונה השחקן על שאלות וולוגים המציגים את שגרת האימון שלו, ועוד.

 

אור יעקב

אמנם אתם מכירים אותה מהיוטיוב, אבל היוטיוברית האהובה החלה את דרכה כשחקנית ואף שיחקה בסדרה ״סופשלי״ לצד שחר חסון ועדי הימלבלוי. לפני כשנתיים פתחה אור את ערוץ היוטיוב שלה - שמונה כ-220 אלף רשומים. בערוץ המצליח, אור משתפת את הצופים ברגעים מהחיים שלה, מתיחות קורעות מצחוק ובשלל אתגרים וטיפים.

 

מאדי ומקנזי זיגלר

את האחיות המוכשרות גילינו בתוכנית הריאלטי "רקדניות קטנות". אחרי שעקבנו אחרי כל צעד וצעד שלהן בתוכנית, הרקדניות המוכשרות החליטו להמשיך עם התיעוד ופתחו כל אחת בנפרד ערוץ יוטיוב. יד, הערוצים כוללים קרוב ל-7 מיליון רשומים. בערוציהן, מעלות האחיות ולוגים, סיפורים מחייהם האישיים, אתגרים ומדריכי ריקודים מטורפים!

 

ג׳ניפר לופז

תופתעו, אבל גם הזמרת, השחקנית והכוכבת ג׳ניפר לופז (או בקיצור - ג׳יי לו), שרק הקיץ ביקרה והופיעה בישראל, מעלה בערוץ היוטיוב המצליח שלה קטעים מהופעות שלה, וולוגים המציגים יום בחייה, שאלות ותשובות, מאחורי הקלעים של פרוייקטים ואף תגובות שלה לסרטונים שונים! גם אנחנו רוצים כאלו חיים מעניינים.

 

עמית מרקוס

השחקנית הצעירה והמצליחה שכיכבה בסדרות ״אובוי״, ״פוראבר״ ולאחרונה גם ב״אלישע״, פתחה לא מזמן ערוץ יוטיוב מעניין במיוחד, אליו היא מעלה סרטוני קניות, אתגרי טעימות שונים ועובדות עליה. שיהיה בהצלחה!

 

מדלין פטץ׳

הכוכבת האחרונה הופיעה בסדרת הלהיט ״ריברדייל״ והיא כמובן מדלין פטץ׳ הלוא היא שריל בלוסום! השחקנית האהובה משתפת בערוץ היוטיוב המצליח שלה (שמונה קרוב לחמישה מיליון רשומים) וולוגים, סטורי טיים, הצצות מאחורי הקלעים לסדרה, ועוד תוכן רב ומעניין. מה עם קצת עצות סטייל משריל?

 
תגובות