רכילות בקטנה: הכוכבת שתרוויח 25 מיליון דולר מ-APPLE. צילום: Fotolia

רכילות בקטנה: הכוכבת שתרוויח 25 מיליון דולר מ-APPLE

השבוע ב"רכילות בקטנה": בן אל פונה לשימי תבורי, הדוגמנית שחוגגת 19 עם החבר, הקאמבק המהיר של הביצה ודיווחים על פרידה כואבת של זוג מאורס

הייתם עסוקים בלהכין רשימה לניצול החודש האחרון של העשור ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה השבוע בעולם הבידור? גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כבר לא ילדה

היא אחת הדוגמניות המצליחות בישראל ומבלי ששמנו לב היא כבר בת 19. החיילת והדוגמנית, סופי מצ'טנר, חגגה מסיבת יום הולדת מושקעת בליווי בן זוגה בשנים האחרונות, הדוגמן תומר טליאס ביחד עם בן זוגה ב"פיינשמקר אנד פישר" בתל אביב בהפקה של שון בלאיש וכמובן שגם הייתה עוגה גדולה במיוחד!

© אור גפן

בייבי בום

אנחנו נרגשים לספר לכם שעדן בן זקן תשתתף יחד עם בעלה, שוקי, בתכנית ריאליטי חדשה. אם לא הצלחתם לנחש, אז התכנית תתמקד בכל הדרך של הזמרת אל הלידה. עוד נספר, כי בן זקן, חשפה בטעות את תאריך לידה המשוער - הלוא הוא 7 באפריל 2020. אנחנו מאחלים לזמרת הצלחה בפסטיגל שהחל השבוע עם ההריון וכל מה שנלווה אליו. 
 

בדרך לחתונה 

מנגד כל הדיעות הקדומות שהיו עליהם כזוג, ועל אף פער הגילאים - אייל גולן הציע לבת זוגו בחודשים האחרונים נישואין. כיום הזוג כבר התחיל לעבוד קשה עבור החתונה - שתיארך ממש בעוד כשלושה חודשים! תאריך החתונה המפוארת הוא 12 במרץ בשנה החדשה - 2020, וההכנות כבר לגמרי בעיצומן! 
אייל גולן ודניאל גרינברג
אייל גולן ודניאל גרינברג © רפי דלויה

יהיו מאושרים? 

לא עבר הרבה זמן עד שזה קרה. בשלושה וחצי חודשים בלבד, לירן דנינו והדוגמנית עומר נודלמן הספיקו להפוך לזוג, להיפרד, ולאחר שבוע וחצי לחזור שוב למערכת היחסים המשותפת. אנחנו כל כך שמחים על הקאמבק הזה, ואמן תהיו מאושרים. 
 

מיס אמריקה

טיילור סוויפט לא רק חושפת את חייה האיישים בשיריה, מסתבר כי ברוב עלילותיה יגיעו גם למסך. נטפליקס הכריזה כי הסרט הדוקומנטרי על הזמרת "טיילור סוויפט: מיס אמריקה" יעלה בשנה הבאה, ואף יפתח את פסטיבל הסרטים היוקרתי סאנדנס. 

סיפור משפחתי

אלין כהן בת ה-18 הפכה בגילה הצעיר לכוכבת רשת מובילה שעומדת בראש אימפריית קוסמטיקה, אלא שממש בקרוב כהן תוסיף לרזורמה שלה גם את הסעיף תכנית ריאליטי. השבוע נודע כי הכוכבת ומשפחתה, שמככבים שלא מעט סטוריז וסרטונים שלה ואף עובדים בחברת האיפור שלה, ישתתפו בתכנית ריאליטי שתתעד את עלילות בני המשפחה. התכנית תעלה בקיץ הבא ואין ספק כי יש למה לחכות!

 

לא עף על הטיסה

במידה ולא ידעתם, לדוגמניות ג'יג'י ובלה חדיד, יש גם אח שהשבוע עבר טיסה שהוא כנראה לא ישכח בתקופה הקרובה. כחלק מהגעתו לביקורו השני בישראל עלה האח הצעיר על טיסה של אל על ועוכב הדוגמן אנואר חדיד, במהלך הבדיקות הביטחוניות. לדבריו הבדיקה נערכה כארבע שעות במהלכן עוכב לחקירה. את הבדיקות הוא שיתף ברשתות החברתיות והעביר ביקורת נוקבת על חברת התעופה. הפוסט גרף המון תגובות קיצוניות ועורר סערה לא קטנה ברשת.

דרמת התבורי ממשיכה

לאחר שקרא מכתב פתוח של אביו, בן אל תבורי החליט לשבור שתיקה וענה באינסטגרם לשימי תבורי. "אבא יקר שלי, לאהוב אותך תמיד אוהב... תמיד אכבד אותך, מעולם לא אמרתי עליך משהו רע ולעולם גם לא אגיד... הבולשיט והאוכל שאתה נותן לתקשורת על חשבון המשפחה פשוט לא לעניין", כותב בן אל בסטורי שלו ובהמשך גם מגן על האקסית ואם בנו, אורטל עמר וטוען: "היצור הקטן הזה (תו פרינס) צריך גב בעתיד, גב של אמא ואבא, כמובן שהייתי מצפה ממך להבין שגם אני צריך אבא ואמא. אמא כאן, איפה אבא?" את דבריו מסיים בן אל באופטימיות ובאווירה מפייסת: "אני עדיין אשמח שניפגש לבד בלי מתווכים... אין לך מושג כמה אני אוהב אותך וכמה אני מתגעגע אליך". 
 
© צילום מסך מאינסטגרם

מה קורה?

על פי דיווחים מהשבוע האחרון נדמה כי איתי לוי והדר חיון, שהתארסו רק לפני חודשיים, החליטו לעצור את ההכנות לחתונה, לאחר משבר שגרם ככל הנראה לפרידה. בדיעבד עלו לא מעט רמזים לכך שהקשר מתפורר כמו הסרת העוקב זה מזו ומחיקת התמונות המשותפות יחד בחשבונות באינסטגרם, אך אלו בזמנו הוכחשו על ידי הזוג ולכן נרשמה השבוע ההפתעה העצובה. כמו שהיה בזמן הקשר גם הפרידה גררה לא מעט תגובות ושמועות רבות הופצו אודות פרידתם, אך תגובה רשמית מהשניים טרם נמסרה ומצידם נטען כי מודבר במשבר שקורה לכל זוג.

והיא רק בת 17

הזמרת שכבשה את העולם בשנה האחרונה, בילי אייליש, עבדה קשה כדי למקם את עצמה בין כל השמות החמים בעולם המוזיקה והנה היא כבר קוצרת את הפירות הנלווים לקריירה המוזיקלית שלה וכשהיא בת 17 בלבד. מגזין ה"בילבורד" מדווח כי אייליש תרוויח 25 מיליון דולר בעבור דוקומנטרי על חייה שישודר באפל TV. אנחנו עדיין מחכים לדוקו על נועה קירל #רקאומרים.
 
© Gettyimages.IL/Scott Dudelson‏

לא מסתיר

השבוע, חשף כוכב הרשת מלך זילברשלג חוויה קשה אותה עבר. זילברשלג חלק עם עוקביו באינסטגרם את הסיפור על ההטרדה המינית שחווה. "היום, באיזו סיטואציה מוזרה להחריד נפגשנו, וזה היה מהרגעים הכי נוראים שחוויתי בחיי. סתם פורק פה ומנסה להבין אם הוא באמת מנהל בית ספר ואם באמת הוטרדתי - או שזה רק היה בראש שלי ושל חבר שהיה איתי". בפוסט שהעלה שיתף בסיטואציה בה לדבריו, האדם שלכאורה הטריד אותו התחזה למנהל בית ספר וניפגש איתו, חיבק אותו בכפייה עד לכדי חניקה, ולא הפסיק לבקש להצטלם עם הכוכב סלפי בצורה מטרידה ופולשנית. הפוסט מדגיש כמה חשוב לשתף קרובים במידה ועוברים מקרה קשה שכזה - גם כשמדובר בבנים שחווים מקרים כאלו.
מלך זילברשלג
מלך זילברשלג © ענת מוסברג
 
תגובות