אחת ולתמיד: נייל חושף את האמת על הזוגיות עם סלינה. צילום: Rich Fury ,Kate Green/gettyimages_IL

אחת ולתמיד: נייל חושף את האמת על הזוגיות עם סלינה

בחודשים האחרונים שמותיהם של שני הכוכבים הגדולים, סלינה גומז ונייל הורן, נקשרו זה בזה בטענה כי השניים נמצאים במערכת יחסים. כעת הזמר מתייחס לראשונה לשמועות וחושף האם הוא זה שכובש את ליבה של גומז בימים אלו

לאחרונה הביצה ההוליוודית סערה לאחר שסלינה גומז ונייל הורן נצפו מבלים, ואתרי הרכילות מיהרו להכריז על קאמבק זוגי, שכן השניים יצאו יחד ב-2017. בחודש אוקטובר האחרון גומז נצפתה יוצאת מביתו של הורן ואף צולמה צמודה אליו במיוחד במהלך בילוי משותף. אלא שלמרות הראיות המפלילות, טרם הייתה הוכחה או התייחסות לזוגיות הנוצצת לכאורה, עד עכשיו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הורן התראיין לתחנת רדיו אוסטרלית שם לצערנו הכריז כי הוא וסלינה לא ביחד: "יש לי חברה? לא, אין לי. אני רווק מאוד. מאוד רווק". בתשובה קצרה אך פשוטה הצליח נייל להבהיר את השמועות וכאמור לבאס את המעריצים ותעשיית הבידור, שמאוד קיוו שגומז והוא בזוגיות.

לא ביחד
לא ביחד  © צילום מסך מאינסטגרם

הורן המשיך ואמר כי הוא וגומז לא יחד וכי: "זה החלק הכי מעצבן (שחושבים שהם יחד-ע"א). נסו להתייד עם בחורה בעצמכם". לסיום, הזמר הצהיר כי כרגע מה שנמצא בראש סדר העדיפויות שלו היא הקריירה המוזיקלית שלו: "כרגע אני מתמקד בעבודה...אם זוגיות תגיע, היא תגיע".

תגובות