מביך: הארי סטיילס וקנדל ג'נר התקילו אחד את השנייה בראיון. צילום מסך מיוטיוב

מביך: הארי סטיילס וקנדל ג'נר התקילו אחד את השנייה בראיון

מי אמר שאקסים לא יכולים לשבת לשיחה? האמת, אולי כדאי להארי סטיילס ולקנדל ג'נר לשקול זאת שוב בפעם הבאה משום שאת הראיון הבא הם לגמרי יעדיפו לשכוח

אם יש רגעים מביכים שכיף לראות זה בדיוק רגעים כמו הראיון הבא ששודר אתמול בתוכנית האירוח האמריקאית "The Late Late Show". בפרק ששודר, נתנו לזמר הארי סטיילס ולקנדל ג'נר לראיין אחד את השנייה עם שאלות כנות ואמיצות במיוחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

זהו לא סתם חיבור בין שני כוכבים גדולים לראיון, כזכור השניים ניהלו זוגיות בעבר, כך שראיון משותף עלול להוות סיטואציה מביכה, וזה אכן מה שקרה.המשימה שהוטלה על השניים היא לשאול אחד את השנייה שאלות אישיות - ובמידה ומישהו לא רוצה לענות עליה, הוא פשוט צריך לאכול משהו מגעיל. ג'נר התבקשה לדרג את כישורי ההורות של אחיה מהטובים ביותר עד הגרועים ביותר והיא ענתה בסדר הזה: רוב, קלואי, קים, קיילי.

 

הארי נשאל על ידי קנדל - אילו שירים מהאלבום האחרון נכתבו עליה, סטיילס הובך במיוחד ובחר שלא לענות על כך ובמקום זאת בחר לאכול את אחד מהמאכלים המגעילים על השולחן. בהמשך קנדל התבקשה לציין מי הסופר מודל הכי לא אהובה עליה, ג'נר ענתה שאומנם יש לה תשובה אך היא לא רוצה להגיד ובחרה לשתות שייק דג סלמון במקום. סטיילס נשאל אם הוא אי פעם צפה בפרק של "הקרדשיאנס" והוא נענה בחיוב, לעומת ג'נר שהייתה צריכה לחשוף מי הסלבריטאי הכי מפתיע ששלח לה הודעה באינסטגרם - שם היא בחרה לא לענות ולאכול איבר של שור.

לבסוף סטיילס נשאל איזו קריירת סולו של חברי להקת וואן דיירקשן הוא הכי אוהב, אך עוד טרם ג'נר סיימה לשאול הוא העדיף לאכול עקרב ולעצור אותה.

תגובות