פרסום ראשון: זה תאריך הגיוס של נועה קירל. צילום מסך מאינסטגרם

פרסום ראשון: זה תאריך הגיוס של נועה קירל

זה קרוב יותר מתמיד: את זה שכוכבת הנוער הגדולה בישראל, נועה קירל, עומדת להתגייס בחודש הבא - כולם יודעים, אך מסתבר שתאריך הגיוס קרוב מתמיד, בניגוד לפרסומים השונים בנושא

זמרת השנה, נועה קירל, עתידה להחליף את מדי הפסטיגל במדי צבא ההגנה לישראל בחודש פברואר הקרוב. הכוכבת האהובה והמצליחה תתגייס ללהקה צבאית על תקן "מסלול טאלנט" שנפתח השנה, ממש כמו בן הזוג. במסגרת שירותה הצבאי, קירל תופיע עם שיריה מול חיילים ותשתתף באירועים צבאיים וכן תזכה להקלות בתנאי השירות על מנת שתוכל להמשיך בקריירה פעילה ומשגשגת כפי שעשתה עד ככה. אך מתי זה באמת יקרה?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בניגוד לפרסומים השונים שטענו כי קירל תתגייס יחד עם "היריבה", עדי ביטי, באמצע חודש פברואר, לפרוגי נודע כי דווקא מועד הגיוס של קירל קרוב יותר מתמיד. כוכבת הנוער צפויה לעלות על מדים רשמיים, להתייצב בבסיס תל השומר ולהפוך ל"רכוש צה"ל" כבר בשעות הבוקר של ה-2 בפברואר, כלומר שלושה ימים מהמופע האחרון של פסטיגל 2019. לקירל תהיה מנוחה קלילה של סופ"ש ולאחריו נזכה לראות חותמת רשמית לכך שילדה  - היא ממש כבר לא.

קירל במדי צה
קירל במדי צבא מעודכנים ב-EMA © באדיבות רוברטו

אם אתם תוהים מי עוד מתגייס בתאריך הזה - נספר שעל פי לוח הגיוסים מדובר ביום גיוס מצומצם מאוד, בו יש מעט מתגייסים נוספים ועל כן הכוכבת בהחלט הרוויחה יום שקט יחסית בלשכת הגיוס לטובת צירופה לצה"ל, ללא המולה מוגזמת שהיא הייתה עלולה לייצר סביבה ביום גיוס רגיל אילולא הייתה מתגייסת עם שלל מלש"בים שמלווים ביום הגיוס עם בני משפחותיהם וחבריהם.

רק בתחילת השבוע קירל שחררה סינגל נוסף לקהל - "אם אתה גבר" שהוא הלהיט הראשון שלה ב-2020, קטפה שער בינלאומי ראשון (למגזין אינטרנטי) וכל זה לקראת שנה עמוסה במיוחד של קירל שהצליחה בהחלט לשבור את תקרת קהל הנוער.

מדובר צה"ל בחרו שלא להתייחס לדברים.

תגובות