לא רק טראש: קים קרדשיאן רודפת אחר הצדק. צילום: gettyimges.ILDimitrios Kambouris‏

לא רק טראש: קים קרדשיאן רודפת אחר הצדק

אחרי שראינו אותה בסדרה על חיי משפחתה, אחרי שהפכה לסמל הריאליטי ושברה את הרשת שוב ושוב - קים קרדשיאן מוכיחה שיש בה מעבר. הטריילר לסרט הדוקו של הכוכבת יצא וכולכם תופתעו לשמוע במה הוא עוסק

אם חשבתם שקים קרדשיאן קשורה רק לאיפור, פפראצי ותוכניות ריאליטי - אתם טועים. בסרט דוקו חדש שיצא בקרוב, קים קרדשיאן מחליפה לרדוף אחרי הצדק ובגדול.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"קים קרדשיאן ווסט: פרויקט הצדק", כך יקרא הסרט הדוקומנטרי של קים קרדשיאן ונראה לנו שהנושא שלו בהחלט יפתיע אתכם. הכוכבת החליטה שכולם צריכים לדעת על בעיית הכליאה ההמונית בארצות הברית וערכה סדרת פגישות עם אנשים כלואים ובני משפחותיהם על מנת לשים דגש על נושא קריטי זה.

 

הסטטיסטיקה סביב הכליאה ההמונית לא מראה טובות - דוח משנת 2018 של הלשכה לסטטיסטיקה הציג כי קרוב ל-2.2 מיליון מבוגרים שהו בבתי הכלא באמריקה בסוף 2016. כפי שצוין על ידי CNN, יותר אנשים בארה"ב עומדים מאחורי סורג ובריח מאשר יש בערים הגדולות כמו דאלאס או פילדלפיה וכליאה המונית משפיעה באופן לא פרופורציונאלי על הקהילות, כאשר נשים הן "הקטע הצומח ביותר באוכלוסייה הכליאה", על פי ה- ACLU.

הסרט התיעודי של כוכבת הריאליטי, מגיע קצת פחות משנה לאחר שהודיעה שהיא לומדת עריכת דין. בשנת 2018, ביקשה בפני הנשיא טראמפ לתת לחנינה לאליס מארי ג'ונסון בת ה-63. בטריילר ניתן לראות את קים משוחחת עם אדם המספר לה שהוא כלא מאז שהיה בן 16, בסך הכל 23 שנה עד כה. "נכנסתי לזה בלי לדעת כלום ואז הלב שלי נפתח לגמרי", אמרה קים "מגיע לאנשים הזדמנות שנייה" והוסיפה "אני לא רואה איך יכולתי פשוט להגיד לא למישהו שבאמת זקוק לעזרה אם אני יודע שאני יכול לעזור להם". 

"קים קרדשיאן ווסט: פרויקט הצדק" יצא ב5 באפריל וישודר ב"Oxygen". אורך הסרט יהיה שעתיים.

תגובות