שוק! קמילה ושון יופיעו ללא בגדים בטקס הגראמי?.  gettyimages_IL/Rich Fury

שוק! קמילה ושון יופיעו ללא בגדים בטקס הגראמי?

לזה בהחלט לא ציפינו - טקס הגראמי תמיד מפסק חדשות מעניינות, אך הספויילר של קמילה קביו למה שהולך להתרחש שם, סקרן את כולנו!

זוג הזמרים האהובים עלינו, קמילה קביו ושון מנדס יצאו השבוע בהודעה שבהחלט גרמה לנו להיות בשוק. אז מה הולך לקרות בטקס הכי נוצץ, עם הזוג הכי נוצץ?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הרבה מעריצים של הזוג שמטריף את כולם, קמילה קביו ושון מנדס, רוצים שהם ינצחו בטקס פרסי הגראמי הקרוב, שייערך בראשון, עם השיר המשותף - "Señorita". קביו חשפה שאם הדבר יקרה, תהיה לכולנו הפתעה מיוחדת מאוד...

 

"אם שון ואני ננצח את הגראמי, נעלה לבמה עם תחתונים כמו 'Twenty One Pilots'. זו הבטחה" אמרה הזמרת ל-Radio.com. אם נחזור לגראמי 2017, הלהקה חשפה כי לפני שנים הם השתתפו בטקס הפרסים בתחתונים והבטיחו זה לזה "אם נלך אי פעם לגראמי. אם ננצח אי פעם גראמי, עלינו לקבל אותו בדיוק כך".

 

קביו מאוד מתרגשת לחלוק את הלילה הגדול עם בן הזוג: "זה מרגיש ממש מיוחד להתחיל לחוות חוויה מהסוג הזה עם מישהו שהוא בראש ובראשונה חבר שלי שהכרתי כל כך הרבה זמן".

אך לרוע המזל, קמילה רק צחקה לגבי ההבטחה: "רק צוחקת, זו לא הבטחה. אני חייבת להתאמן לפני שאעשה את זה" אמרה. אז אמנם רוב הסיכוים שלא נראה את 'שונמילה' בתחתונים ביום ראשון, אך ככל הנראה נקבל רגע של שטיח אדום נהדר - בהתחשב בכך שהצמד מועמד לפרסים רבים, אנו יכולים להניח שהם יכנסו לאירוע יד ביד, או לפחות מקווים.

© GettyImages-Noam Galai
תגובות