רכילות בקטנה: ליאל אלי יוצאת נגד הכוכבת הבינלאומית. צילום מסך מאינסטגרם @liel_eli

רכילות בקטנה: ליאל אלי יוצאת נגד הכוכבת הבינלאומית

השבוע ב"רכילות בקטנה": אריאנה גנבה את "7Rings"? מה יקרה בגמר של הכוכב הבא, הדרמה של טיילור סוויפט וגם: כל הפרטים על המגורים של חבורת בלאגן

אם הייתם עסוקים בלהתחמם מתחת לפוך כשבחוץ קור וגשמים, ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מזל טוב! 

הכוכבת הישראלית שמביאה הרבה כבוד מעבר לים, יעל גרובגלס, ילדה בסוף השבוע שעבר בת בכורה. לבת קראה אריאל וכנראה שלא נראה אותה בקרוב - האמא החליטה לא לשתף תמונות של ביתה כי "זאת לא אשמתה שאמא שלה בטלוויזיה". בטוחים שהיא מתוקה בדיוק כמוך!

מזל טוב #2

עוד לידה קרתה החודש, של לא אחרת מבר רפאלי שלנו! הדוגמנית ילדה בן ראשון, אח לליב ואל הקטנות. אם הסתקרנתם ועוד לא התעדכנתם - הבן נקרא דויד עזרא. מה אתם חושבים על השם?

יהיה מבולגן

אחרי שכבר רמזו אצלנו את הבשורה בטקס נבחרי השנה, בעת זכייתם כ"הרכב הרשת של השנה" - כעת אפשר להכריז בקול: לראשונה בישראל, יוקם בתוך קניון מתחם מגורים ענק בו תתגורר למשך שלושה חודשים, קבוצת היוטיוברים המובילה בארץ "בלאגן". מדובר על השקעה של כמיליון שקלים לטובת העונה החדשה של הגאנג.  "אנחנו שמחים וגאים על שיתוף הפעולה עם בלאגן שהיא קבוצת היוטיוברים המובילה בישראל ובטוחים שהקהל ייהנה מההפתעות והתכנים שמחכים לו במתחם במהלך הפרויקט הייחודי הזה" אמר מנכ"ל מתחם שרונים.

© אופיר יצחק

בוטלה החתונה

רק השבוע דיווחנו לכם על הפרידה של ונסה הדג'נס מבן זוגה מזה כשמונה שנים, וכבר מתחילות שמועות, דיבורים ומסקנות על הקשר של השניים. אחד מהמקורבים לפרודים אף אמר כי לפני הפרידה ששברה לכולנו את הלב, הזוג דיבר על חתונה. מי יודע, אולי זה עוד יקרה, ואולי אפילו עם זאק...

© Kevin Winter Staff getty images

החלפה

לפי פרסומו של רן בוקר, בשבוע שעבר בהצגה של "מאמא מיה", כמה ימים אחרי שהופיעה בפעם הראשונה, אגם בוחבוט לא הופיעה על הבמה אלא רוני דלומי. עד כה לא נשמעת דרמה כלשהי - אבל מתברר כי הזמרת פשוט קיבלה הודעה לא להגיע להצגה וכי דלומי תופיע במקומה בעקבות בקשה של רוכשי הכרטיסים שהקאסט המקורי יופיע באותו ערב.

© צילום: מאיר כהן

בינלאומיים

אחרי המתנה ארוכה, הסדרה החדשה והמקורית של נטפליקס, "Unorthodox המורדת" שובצה לשידור ב-26 במרץ הקרוב. למה אנחנו מתרגשים? כי מעבר לעלילה המסקרנת יככבו בה שני שחקנים ישראלים מצליחים - עמית רהב ("סוסי פרא", "פלאשבק") ושירה האס ("הרמון", "שטיסל", "כדברא") השניים צילמו את הסדרה במשך חודשים בגרמניה והיא עוסקת בחיים הנוקשים בקהילה החסידית היהודית. כזכור, עבור התפקיד האס הייתה צריכה לגלח את שיער ראשה. קבלו תמונות ראשונות מהסדרה!

© באדיבות נטפליקס

סכסוך חדש

אנחנו עוקבים אחרי כל צעד של הכוכבים האהובים ולא יכולנו שלא לשים לב להסרת העוקב הפתאומית של אריאנה גרנדה והבסטי, אלקסה לוריה. אתם תזכרו אותה אולי מהקליפ של הלהיטים "Thank You, Next" ו"7 Rings" אבל בשביל אריאנה היא חברת הילדות הקרובה שלה - או שכבר לא? השמועות על הסכסוך הם כבר לא שמועות, הזמרת הגיבה למעריצים וכתבה "לפעמים אנשים מתרחקים זה מזה, לא משנה כמה הם אוהבים אחד את השני, או כמה היסטוריה יש שם. אני מקווה שזה זמני".

לא רוצה את זה

ומדרמה אחת לאחרת, אריאנה גנרדה הייתה מאוד עסוקה השבוע בהמון שערוריות - והגדולה מבינהן היא הסבירות לכך שהלהיט "7 Rings" מועתק! השיר "הוא זיוף מהתובע ג'וש סטון שכתב, הקליט ופרסם את היצירה המקורית כמעט זהה 'You Need It, I Got It' ... כשנתיים קודם לכן", נטען בתביעה שהוגשה ביום שישי. סטון הוא אמן ומפיק היפ-הופ שמוכר כ"DOT". על פי התביעה, "ניתוח השוואתי של הקצב, מילות השיר, המבנה הקצבי, המיקום המטרי וההקשר העלילתי - על ידי מומחים למוזיקה או מאזינים יומיומיים כאחד - ממחיש בצורה ברורה ומשכנעת ש'7 Rings' הועתק מ'You Need It, I Got It' ". אז מה האמת? תחליטו בעצמכם.

 

הכוכבים הבאים

הגמר של "הכוכב הבא" מתקרב ובא ואנחנו כבר במתח לראות מי ייצג אותנו באירוויזיון הקרב. אבל לפני הזוכים, אירוע הגמר עצמו הולך להיות מושקע ביותר עם הופעות של האמנים המובילים בישראל. מלבד קרן פלס ואסף אמדורסקי, שאר חבר השופטים הולך להופיע, עם דואט מעניין של שירי מימון ואיתי לוי, ואליהם תצטרף האחת והיחידה (שתתגייס עד אז) נועה קירל. אם חשבתם שלא יהיה איזכור לאירוויזיון אז אל דאגה, גם הגאווה הישראלית, נטע ברזילי, תופיע באותו ערב וכמו שאנחנו מניחים, כרגיל, תתן הופעה בלתי נשכחת.

© רונן אקרמן

מתחדשים

חברת האופנה, רנואר, מצרפת לשורותיה את הדוגמניות המצליחות עומר נודלמן ורומי פרנקל שיככבו לצידם של יודה לוי, גפן ברקאי, ברק שמיר, עדן פינס, יעל שלבייה ונועה קירל. כזכור, רומי וברק השיקו לאחרונה זוגיות חדשה ושלבייה וקירל הן האקסיות של הדוגמן. מה שבטוח - היה מעניין על הסט.

ניב הלכה, הגיעו אחרות © אביב חופי

בקור של תל אביב

כוכבת הרשת והשחקנית, לירז עוזרי שאתם בטח יותר תכירו בשם דמות הרשת שלה - "פירחית", חגגה השבוע מסיבת יום הולדת גדולה ב"Stolero" יחד עם "balloon__event". אל האירוע השמח הגיעו כל הכוכבים האהובים וביניהם: אוראל צברי עם בת הזוג, ליאל אלי, השחקן מיכאל גבעתי, משפחת אליהו, גל זהבי, עמנואל לוי, כוכבי "TIK TOK LIVE", שחר ליבנה, נועה בוג, הזוג המלכותי של הרשת - קווין ודניאלה ועוד רבים נוספים. מזל טוב גם מאיתנו!

 

יש חגיגה!
יש חגיגה! © מאיסה

אין מי שישים סטופ. ליטרלי!

סטורי ״קלוז פרינדס״ חשוב שכנראה פספסתם השבוע הוא של כוכבת הרשת האהובה, ליאל אלי שיצאה נגד הזמרת הבינלאומית המצליחה - ליזו. אלי שיתפה בסטורי סרטון טיק טוק (שחסכנו מכם) בו ליזו נראת מבצעת אקט בעל אופי מיני מדי כלפי בחור ובכך בעצם יוצרת ״טרנד״ שנוי במחלוקת באפליקציה, שגם ככה רוב משתמשיה נמנים מתחת לגיל 18. אלי כעסה על הזמרת אשר יודעת שבני נוער רבים עוקבים אחריה ורואים בה כמקור השראה ולמעשה ״מקלקלת״ אותם עם סרטונים מהסוג הזה. לצורך המחשה צירפה הכוכבת גם סרטון של בת נוער משתמשת בסרטון של הזמרת ומגיבה אליו. במקרה הזה מדובר ב"שייד" מוצדק...

© צילום מסך מאינסטגרם

 

היא חוזרת

לא מזמן דיווחנו לכם כי דמי לובאטו הולכת לעשות קאמבק על בימת טקס פקס הגראמי בראשון הקרוב, עם הופעה שכנראה תהיה בלתי נשכחת. אבל לא רק הופעה מחכה לנו, אלא גם אלבום חדש שהולך ומתקרב. אם תהיתם, האלבום יתרכז במסע של הזמרת לפכחות, על מנת המנת יתר שלקחה ועל זמן השיקום שלה. מעניין לשמוע את היצירות שיאפשרו לנו לחוות יחד עם דמי את התהליך הארוך והקשה שהיא עוברת.

© צילום: gettyimages_IL/Rachel Murray

מה?

הדוגמנית הצעירה, נועה כהן, עשתה שינוי חדש בפניה. אם תסתכלו על התמונה הימנית אולי לא תשימו לב לשינוי, אך בהשוואה ניתן לראות בהחלט את ההגדלה שעשתה בשפתיים. יפה בכל מצב!

© צילום מסך מהאינסטגרם

 

 

תגובות