ביבר מדבר על החשש מהנישואים והקאמבק בזכות אריאנה. צילום: gettyimges.IL/Jayne Kamin-Oncea

ביבר מדבר על החשש מהנישואים והקאמבק בזכות אריאנה

הכוכב האהוב הגיע לראיון גלוי לב אצל מנחת הטלוויזיה אלן דג'נרס, שם סיפר ביבר על איך הוא כמעט לא הציע נישואים להיילי ואיך אריאנה גרנדה גרמה לו לעשות את הקאמבק המוזיקלי הגדול

כחלק ממסע קידום הקאמבק שלו, הגיע הזמר הקנדי, ג'סטין ביבר אל תוכניתה של אלן דג'נרס. בין הדברים העסייסים עליהם דיבר הביבס בתוכנית, הוא כמובן שוחח בגילוי לב עם אלן גם על אשתו הטרייה, היילי בולדווין - איתה התארס ונישא בסתר ב-2018 והשניים נישאו גם במסיבה גדולה בספטמבר האחרון. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ביבר סיפר בין היתר על ההכנות להצעת הנישואין המפתיעה: "הייתי עצבני ולחוץ מאוד לקראת המהלך", שיתף הכוכב והסביר: "זה לא שהייתי לחוץ מהספק אם היא תגיד כן, כי הרגשתי שהיא תסכים. הייתי יותר לחוץ ועצבני לגבי תהיות ל-'האם אני מסוגל להתחייב?', 'האם אני יכול להתחייב כגבר ולהיות מסוגל לכבד?', כי את (אלן - מ.א) יודעת, זו התחייבות רצינית כשאתה אומר שאתה הולך לאהוב מישהו לטובה, לרעה, וכמו כן, להיות נאמן. זה מהלך ענק, אז שאלתי את עצמי האם אני מסוגל לעשות את זה ועם זה התמודדתי לפני ההצעה".

ביבר הוסיף: "החלטתי שאני הולך לקבל את ההחלטה וללכת איתה עד הסוף עם כל מה שזה כולל. להיות בעל, זה מה שתמיד רציתי. אמרתי לעצמי שאני הולך לבחור שזו תהיה אשתי", סיכם הכוכב.

 

בהמשך אלן הציגה על המסך את תמונת ההכרות של ביבר ובולדווין כשהם היו רק ילדים וסיפר כי באותה התקופה לא היה לו מושג שהם בסוף יתחתנו. "אבל אני שמח שזה הסתדר כי היא בן אדם מדהים, מדהים, מדהים. אני נהנה לבלות איתי את חיי". הכוכב האהוב סיפר כי אשתו הייתה גם ההשראה ללהיט הנוכחי שלו, "יאמי", וסיפר קצת במבוכה כי זה קשור ליחסים האינטימיים שביניהם.

ג'סטין והיילי
ג'סטין והיילי © אינסטגרם

אך זו לא הכותרת היחידה שנתן ביבר בראיון הפתוח הזה, הזמר סיפר כי הרצון העז לקאמבק המוזיקלי אחרי שנים קשות ושקטות יחסית מבחינת עשייה שלו נבע בזכות כוכבת פופ אחרת - אריאנה גרנדה. ביבר שיתף כי ההתארחות שלו עם השיר "Sorry" בהופעה של גרנדה ב"קאוצ'לה 2019", הציתה את הרצון שלו לעשות מוזיקה שוב והוא חייב לה תודה על כך.

 

גם כאן סיפר ביבר על החששות שהיו לקראת מהלך שכזה ואמר כי: "פחדתי כל כך משום מה. אני חושב שכולנו, כבני אדם, נקלעים למקום של פחד, וזה נוגע לכל תחום שעוסקים בו, כולנו מתמודדים עם פחד במידה מסוימת. ובמקום הזה אצלי בחיים, פשוט נאבקתי בהרבה דברים פנימיים... ופחדתי ממה אנשים חושבים. פחדתי מחשש כמו 'האם אוכל לעשות זאת שוב?' פשוט התמודדתי עם הפחד הפנימי ההוא... בשלב הזה, כשעשיתי את ההחלטה פשוט לעלות לשם (להופעה עם גרנדה - מ.א) ולעשות את זה, זה היה כמו להגיד לעצמי: 'אוקיי, אני מוכן לעשות את הדבר הזה עכשיו'".

 

 

תגובות