כל הריבים: טיילור סוויפט לא שותקת לאף אחד. צילום מסך מיוטיוב

כל הריבים: טיילור סוויפט לא שותקת לאף אחד

היא רק נראית עדינה וחייכנית, אבל לפי כמות הסכסוכים של טיילור סוויפט והעוצמה שלהן, היא אחת הנשים היותר חזקות בהוליווד שלא שותקת לאף אחד - לא משנה כמה מפורסם ובעל כוח הוא. קבלו סיכום של כל הריבים של כוכבת הפופ

אנחנו בטוחים ששמעתם אבל רובם, אבל האם הבנתם כמה סכסוכים יש לכוכבת הפופ, טיילור סוויפט? החלטנו לסדר לכם קצת את הסטטוס הנוכחי של הזמרת עם הכוכבים הכי חזקים בביצה - ובהחלט היינו בשוק!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טיילור סוויפט Vs. קייטי פרי

איך אפשר שלא לפתוח עם הסכסוך הארוך בתבל. נכון, עכשיו השתיים כבר מסתדרות, אבל הסכסוך שלהן נמשך שנים והיו בו גם כמה רגעים ממש מביכים... הכל התחיל משלושה רקדנים של טיילור סוויפט שפוטרו בגלל שהביעו רצון להצטרף לסיבוב ההופעות של קייטי פרי. לאחר תחילת הסכסוך, סוויפט הוציאה את השיר שבהחלט זכור ככותרת הסכסוך - "Bad Blood". כמובן שהשיר רק הלהיט את הרוחות וגרם להמון התלחששויות בעולם המוזיקה. בעבר אמרה פרי כי יש קארמה בעולם וענתה ל"אויבת" עם שיר משלה בשם "Swish Swish", שכל מטרתו הייתה להכניס ליריבתה המושבעת. הראשונה שיזמה את הסולחה הייתה פרי, שהחליטה לשלוח מכתב התנצלות (תודו שזה מרגש) וסוויפט מצדה שיתפה את המחווה בסטורי. אם שאלתם את עצמכם כמה זמן הסולחה תמשך, כרגע נראה כי לעוד הרבה זמן - השתיים אף הוציאו קליפ לשירה של טיילור סוויפט! 

 

טיילור סוויפט Vs. סקוטר בראון

ואחרי סאגת קייטי פקי, הגיע תורו של המנהל האישי של האמנים הגדולים, כמו ג׳סטין ביבר, דמי לובאטו ואריאנה גרנדה - סקוטר בראון. הסכסוך פרץ אחרי שקנה את חברת התקליטים ״ביג מאשין״, שם סוויפט הוציאה את כל אלבומיה, ב-300 מיליון דולר. היא כינתה אותו "בריון מניפולטיבי" ואמרה: "בסיוטים שלי לא העליתי על הדעת שהרוכש יהיה סקוטר. אני עצובה ונגעלת". מנכ"ל ביג מאשין, קרא לעסקה תחילתה של "שותפות מופלאה" ואילו סוויפט, שממש לא חושבת אותו דבר, טענה כי הם "שולטים באשה שלא רצתה שום קשר אתם". בינתיים שניהם מצליחים בעולם המוזיקה וברחבי הרשת, כשהם מאשימים זה את זה בשקרים. המעריצים של סוויפט צייצו את ההאשטג WeStandWithTaylor#, ואיימו שיפסיקו להאזין לאלבומים הקודמים שלה כדי למנוע מבראון להרוויח על גבה של סוויפט. בינתיים היא מטיפה לכל המעריצים שחולמים להיות זמרים ומנחה אותם להזהר מפני חתימת חוזים עם חברות תקליטים. מה שבטוח, לא נראה שסוויפט תפסיק להיות כאב הראש של סקוטר בזמן הקרוב.

 

© Gettyimages.IL Jemal Countess / Stringer

 

טיילור סוויפט Vs. ג'סטין ביבר

ואפרופו כאב ראש, ג׳סטין ביבר, אחד המיוצגים היותר מפורסמים של בראון, לא הצליח לשתוק על העלבון שספג ובפוסט שהעלה לרשת כתב לסוויפט: "זה לא הוגן שאת מנצלת את הרשתות החברתיות כדי לגרום לאנשים לשנוא את סקוטר. מה ניסית להשיג בזה? נראה לי שרצית לעורר סימפתיה ושידעת שהמעריצים שלך יתעללו בו ברשת", בהמשך הוסיף, "חצית את הגבול". פוסט זה הוביל לתגובות חריפות של המעריצים של השניים, כשהשיא הגיע כשסוויפט עשתה לייקים לפוסטים שחושפים את הבגידות של ביבר בסלינה גומז, בזמן ירח הדבששל ביבר עם אישתו היילי. לאחר מכן היה את מקרה חדר הכושר המוכר בו ביבר וסוויפט הגיעו לאותו חדר כושר וג'סטין לא היה מוכן להיות איתה באותו המקום. אאוץ'.


טיילור סוויפט Vs. קנייה ווסט

כשהשיר של סוויפט "You Belong With Me", היה מועמד לשלושה פרסי גראמי בשנת 2009 והקליפ שלו זכה בטקס פרסי VMA, סוויפט התרגשה לקבל את הפרס, אבל אז, הראפר קניה ווסט, שישב בשורה הראשונה, עלה לבמה, חטף מידה את המיקרופון והודיע שהפרס הזה מגיע לביונסה יותר משמגיע לה: "יו טיילור, אני ממש שמח בשבילך, ואני אתן לך לסיים, אבל לביונסה יש את אחד הקליפים הכי חזקים בכל הזמנים". סוויפט ההמומה שכבר הבנו שהיא לא פראיירית בכלל, היתה אמנם פגועה בהתחלה אבל היא מיהרה להתעשת ובאותה שנה היא כבר הגיע למקום הראשון במצעד הפזמונים (כאילו לא ניחשנו בעצמנו שהיא תדע בדיוק איך להשתמש בזה). קניה מצידו טען ״שהתקרית הזאת הפכה את הכלבה הזאת למפורסמת״ בשיר שלו "Famous" שגרר תקרית נוספת בין השניים, בעקבות טענותיה של טיילור כי לא הייתה מודעת לאזכורה שיר וטענותיו הנגדיות של קניה המלוות בהלקטה טלפונית. לא מזמן הופצה שיחת הטלפון המקורית ששפכה אור והוכיחה שבעצם סוויפט היא "הצודקת" בויכוח.

 

טיילור סוויפט Vs. קים קרדשיאן

עד שכמעט שכחנו מהסכסוך בין קניה ווסט לסוויפט, זה לא נגמר פה כי אל תשכחו איזו אישה יש לו. כפי שהזכרנו, בשנת 2016 קניה רצה לפרסם את השיר ״Famous״ שם הוא אומר שבזכותו טיילור מפורסמת ועשה אותה בקליפ כבובת שעווה, מה שלא תרם לכבות האש בין השניים. סוויפט טענה שהיא לא ידעה על השיר הזה ואז כמו פאוור קאפל אמיתי, קים החליטה להצטרף לריב ופרסמה הקלטה של שיחה בין השניים בה קניה מבקש את אישורה של סוויפט, מה שמוכיח בדיוק את ההפך ממה שסוויפט טענה. קרדשיאן כינתה את סוויפט נחשה וסוויפט שלא התבלבלה הפכה את הנחש לסמל שלה (כמו שכבר אמרנו, למנף סיטואציות היא כבר יודעת) . הסכסוך בין השלישיה הסתבך עוד יותר כשהתברר שהפצת ההקלטה היתה בלתי חוקית וקניה צפוי למאסר אם יורשע. תודו שאין יותר טלנובלה הוליוודית מזה.

 

© Gettyimages.IL Larry Busacca / Staff

 

טיילור סוויפט Vs. מיילי סיירוס

הסכסוך הזה התחיל ב- 2015, כשסיירוס סיפרה למגזין "מארי קלייר" שהיא לא מבינה איך כל האלימות שמופיעה בקליפ "Bad Blood" של סוויפט, היא דוגמה טובה יותר מהופעתה עם בגדים חשופים בקליפ שלה? הסכסוך המשיך כשסיירוס התראיינה בנוסף ל"ניו יורק טיימס", שם אמרה שאין לה שום צורך או רצון להיות חלק מהחבורה של טיילור סוויפט "אני לא רוצה להיות בחבורה שלה. אף אחד מהחברים שלי לא מפורסם והם חברים שלי רק בגלל שאני אוהבת אנשים אמיתיים עם חיים אמיתיים". אז פעם המיתוג של סיירוס היה הילדה הרעה ושל סוויפט הטובה... נראה שזה השתנה בינתיים.

 

בימים טובים יותר
בימים טובים יותר © Gettyimages.IL Michael Buckner / Staff

 

טיילור סוויפט Vs. ניקי מינאז'

בתור אחת הראפריות הגדולות ביותר, תחשבו מה עבר על ניקי מינאז' כשגילתה שאינה מועמדת לקליפ השנה בטקס פרסי הMTV! כמובן שמינאז' מיד העלתה ציוץ על השערוריה, שעורר סערה בהוליווד, ואם זה לא הספיק, היא העלתה כמה ציוצים כועסים על כך שלזמרות לבנות יותר קל להצליח מאשר זמרות שחורות. חושבים שהיא התכוונה לטיילור? בכל מקרה, טיילור חשבה שכן, לא שמרה על פאסון ונכנסה במינאז', אבל אולי היא עשתה זאת מהר מידי? בסופו של דבר השתיים נעשו BFF ואפילו הופיעו יחד בטקס.

 

כנראה שלטיילור סוויפט, האחת והיחידה, בהחלט יש המון סיכסוכים בעולם, אבל היא עדיין מלכת הפופ בשביל כולנו! 

 

 
תגובות