הכרזה בלתי נשכחת: בשורות ההיריון היצירתיות של הכוכבות. צילום מסך מהאינסטגרם

הכרזה בלתי נשכחת: בשורות ההיריון היצירתיות של הכוכבות

מקמפיין מסחרי, דרך טיק טוק וויראלי ועד הכרזה במהלך הופעה - כל הדרכים היצירתיות של הסלבס להודיע על התינוקות שבדרכם לעולם

רגע לאחר חשיפת הריונה של קייטי פרי דרך שיר חדש ולאחר הרעש סביב הטיקטוק הוויראלי של עדן בן זקן - אספנו לכם את כל הדרכים המקוריות של הסלבס ההריוניות להודיע לעולם על התינוקות שהן נושאות בבטנן.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קייטי פרי

ממש בסוף השבוע שעבר קייטי פרי שיחררה שיר חדש בשם ״Never Worn White”, בהחלט משמח לשמוע שיר חדש של כוכבת הפופ, אך מה שמעניין פה זה לא הסינגל החדש וגם לא הקליפ, אלא שהמטרה שלו הייתה לחשוף שפרי נושאת בבטנה תינוק קטן וחמוד.

 

טהוניה רובל

הסיפור של טהוניה רובל מעניין במיוחד - הרב שריקי שידך לה בחור בשם יניב בן משה והשניים תוך שלושה חודשים התארסו. גם הצעת הנישואין הייתה סגירת מעגל, מפני שהיא התרחשה בחצר ביתו של הרב. אך בואו נדבר על ההריון. הדרך של הכוכבת הייתה אחת המיוחדות שראינו (שבהחלט הרימו גבה אצל כמה מהאנשים) - רובל הודיעה לעולם על הריונה חודש לאחר החתונה, בעזרת קמפיין לבירה ללא אלכוהול.

עדן בן זקן

אין אחד שלא צפה בטיקטוק הוויראלי של עדן בן זקן, שדרכו היא הודיעה על הריונה הראשון. הרשת געשה מהידיעה והטיקטוק זכה להמון חיקויים וגרסאות שונות - אפילו רותם סלע הקדישה לחיקוי הזה את הטיקטוק הראשון שלה!

ירדן הראל

אנחנו מודים שהתרגשנו כשנודע לנו על התאומים של ירדן הראל. הראל כבר כמה שנים מנסה להיכנס להריון עם בעלה, אך ללא הצלחה. לאחר עשרות טיפולים ובדיקות, אם פונדקאית הביאה להראל ובן זוגה זוג תאומים חמודים לעולם! איך גילינו זאת? דרך פוסט מרגש מיוחד עם תמונת אולטרסאונד כפולה ולאחר מכן שיתפה גם הוולוג אליו תיעדה אנשים מגיבים על הבשורה.

דניאל גרינברג

החינה של דניאל גרינברג ואייל גולן נערכה ביום חמישי האחרון, והחתונה תערך בשבוע הבא. אך בין לבין, דניאל גרינברג כבר הודיעה לעולם שהיא מחכה ליורש העצר הרביעי של גולן. היא עשתה זאת דרך תמונה באינסטגרם של בדיקת ההריון. מפני שהחתונה עדיין לא קרתה, המון אנשים הרימו גבה והטוקבקים לא איחרו לבוא. בתגובה, העלתה גרינברג סטורי בו הודיעה שתמונת הבדיקה לא מאותו היום, והיא כבר בחודש רביעי. אנחנו כבר מחכים לחתונה המתוקשרת!

קים קרדשיאן

אתם בטח הייתם מצפים שעל ההריון של קים קרדשיאן ידווח ברשת, הרי היא מלכת האינסטוש לא? אז זהו, שאת ההודעה המרעישה הוציא לאוויר העולם דווקא בעלה, קניה ווסט במהלך הופעה בה אמר לקהל: ״עצרו את המוזיקה ועשו רעש לאמו של התינוקת שלי״. מאז, השניים כבר חובקים בבן רביעי!

תגובות