הנס הפרטי שלה: ירדן הראל בהריון ראשון. צילום מאינסטגרם @yardenha

הנס הפרטי שלה: ירדן הראל בהריון ראשון

אחרי שנים של טיפולים ואחרי לידת תאומיה בפונדקאות ירדן הראל חשפה לפני זמן קצר (ו') באינסטגרם כי היא בהריון ראשון. "החלום שכבר מזמן הפסקנו להעז לחלום התגשם". כתבה בפוסט המרגש

חודש וחצי אחרי שהפכה לאמא בפעם הראשונה בעזרת אם פונדקאית עם התאומים (בן ובת) לני וגפן - ירדן הראל בישרה היום לעולם על נס פרטי ומרגש במיוחד עבורה ועבור בעלה עומרי שלום. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שנים שהכוכבת ובעלה מנסים טיפולים שונים על מנת להיכנס להריון, ואחרי שכבר השלימו עם האופציה לעשות זאת בפונדקאות שכאמור, הביאו לעולם כך את לני וגפן - הראל בישרה לפני זמן קצר על הריון ראשון בפוסט מרגש עד דמעות.

© צילום מאינסטגרם @yardenha

"הנס הפרטי שלנו, החלום שכבר מזמן הפסקנו להעז לחלום התגשם. מבלי לתכנן, בבדיקה שגרתית, פתאום זכיתי לשמוע את שתי המילים- 'את בהריון'. אני? בהריון? לא הצלחתי להבין מה אני שומעת ואיך זה בכלל הגיוני? איך אחרי כל השנים? אחרי כל הטיפולים, הנסיונות, ההשלמה. איך כשסוף סוף הרגשתי שהלב שלי שלם, וגפן ולני הפכו אותי ואת עומרי למשפחה מאושרת, הנס הזה קורה? ואז דרך מפל הדמעות וסערת הרגשות, ראיתי במוניטור לב קטן ופועם והבנתי שזה אמיתי. באותו רגע גיליתי שהלב יכול להתרחב מעבר לגבולות ההגיון, לקראת המתנה הנוספת שאלוהים שלח לנו. כן, כולם הבטיחו שכשאני ארגע זה יקרה ולא האמנתי, והנה הקלישאה ביחד עם הטיפולים של כל השנים, כנראה עשו את שלהם, ועכשיו עומרי ואני צריכים להתחיל להבין איך בעצם מגדלים סוג של שלישייה. ימים לא פשוטים, הזויים ומוטרפים עוברים על כולנו אמן ואמן שנשמע רק בשורות טובות ולחיי ימים מאושרים יותר שעוד יגיעו. בינתיים תעצמו עיניים, תנשמו עמוק ותביעו משאלה. זה הזמן להאמין בניסים".

 
תגיות
תגובות