לא רק קורונה: כל המחלות הקשות של הסלבס. צילום מסך מהאינסטגרם

לא רק קורונה: כל המחלות הקשות של הסלבס

כשמגפת הקורונה משתוללת ברחבי העולם, חשוב מאי פעם לשמור על הבריאות. לצערנו, לא רק קוונה הטרידה את הסלבס האהובים, אלא גם מחלות קשות אחרות

איזה כוכבת תיעדה את כל האבחון והטיפול של המחלה לעיני מיליוני צופים? לאיזה שחקן פרצה המחלה באמצע הופעה? ואיזה זמר לא יכול היה להופיע שנה וחצי בגלל מחלה? זו רשימת הסלבס שמתמודדים עם מחלות קשות שלא ידעתם עליהן

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דניאל ליטמן

השחקן, דניאל ליטמן, שהספיק לשחק בסדרות הנוער המובילות בישראל כמו ״החממה״, "החולמים״ ו-"שכונה" וקטף שני פרסים מטקס נבחרי פרוגי (שנתיים ברצף!), התמודד במשך תקופה עם מחלה קשה. זמן קצר לאחר צילומי ״החממה״, הרגיש השחקן כאבים ברגליים וחום. ליטמן חשב שזה עשוי לעבור אחרי שינה קצרה, אך יום אחרי התסמינים, הוא לקה בשיתוק ברגליו בזמן שהופיע בהצגה. אחרי שאושפז בבית חולים, גילה השחקן כי הוא סובל מתסמונת נדירה בה הגוף תוקף את מערכת העצבים. אך למרות המצב הקשה, ואחרי שעבר חודשיים של שיקום אינטנסיבי, הצליח הכוכב להתגבר על המחלה הנוראית.

© צילום: נלי פלדמן

קים קרדשיאן

בכוכבת העולמית - קים קרדשיאן קשה שלא לקנא על העור הזוהר והמושלם שהיא מציגה, אולם מתברר שעורה לא זוהר כפי שהוא נראה בתמונות. קים סובלת מזה שנים ממחלת עור כרונית בשם פסוריאזיס. לפני כתשע שנים גילתה קרדשיאן כתמים לא ברורים על רגליה ואבחון המחלה נעשה מיד (מול אלפי צופים ברחבי העולם שצפו בתוכנית על משפחתה). כעבור שש שנים, בעקבות הדרמה בה נשדדה הכוכבת, החריפה המחלה והתפשטה על פניה. מעריציה החלו לדאוג לבריאותה, אך לשמחתם הרבה, לאחר סדרת טיפולים, הצליחה לגבור קרדשיאן על המחלה. יו גו גירל!

© צילום מסך מאינסטגרם

לירן דנינו

עד לפני שנתיים עוד עלו שאלות סביב היעלמותו של אחד הזמרים המושמעים, לירן דנינו, אך כעבור תקופה של היעלמות נחשף סוף סוף למה כל זה קרה. דנינו, שחתום על כמה להיטים מצליחים ביותר, הפסיק באופן מפתיע להוציא עוד שירים ולהופיע, מסתבר שהזמר האהוב, נאלץ להפסיק את הקריירה המוזיקלית לשנה וחצי בגלל שחטף יבלות במיתרי הקול. את הסיבה לעזיבה הסביר הזמר בפוסט שהעלה עם חזרתו לעולם המוסיקה ״כשהסתיימו ההופעות לא הבנתי למה לא חוזר לי הקול, הלכתי לרופא לבדוק את העניין והוא הודיע לי שיש לי יבלות במיתרים כתוצאה משימוש יתר בשירה ושאצטרך לקחת הפסקה ארוכה למטרת החלמה ולהפסיק כל פעילות עתידית שתוכננה. לא היה לי צפי חזרה ולא ידעתי לאן זה יקח אותי ומה המשמעות". לשמחתנו, אותה תקופה חלפה, והקול חזר אליו.

 

סלינה גומז

נכון, מחלות הן לא דבר טוב, אבל גם להן יש צדדים חיוביים. הסיפור הבא מציג צד אחר של מישהי שחלתה במחלה כרונית אבל גילתה חברות אמת. את הכוכבת סלינה גומז אין מי שלא מכיר היום, אולי זה בגלל שהיא כשרונית בטירוף ואולי זה בגלל חייה האישיים והפיקנטיים, אך הפעם נתייחס למחלה ממנה היא סובלת. לפני כמה שנים חשפה השחקנית והזמרת כי היא חולה בזאבת - מחלה כרונית שגורמת למחצית מחוליה לכשל בכליות, דבר שמצריך לא פעם השתלה. גם גומז נזקקה להשתלה ״הכליות שלי כבר לא תפקדו... לא רציתי לבקש מאף אחד שום דבר, והיא פשוט התנדבה, היא ללא ספק הצילה את חיי". כך סיפרה הכוכבת בראיון על חברתה הטובה, השחקנית, פרנסיה ראיסה, שתרמה לה כליה. כן ירבו חברויות כאלו!

© צילום מסך מאינסטגרם

נועה קירל

הזמרת והחיילת, נועה קירל, בהחלט עוררה עניין רב סביב גיוסה, ולא, אנחנו לא מדבריפ על כמות התקשורת שנכחה באותו יום, אלא על הבעיות בתהליך. בעיות גיוסה קרו בעקבות המחלה ממנה סובלת הכוכבת הצעירה.קירל נולדה רק עם כליה אחת בגלל מחלת כליות בה היא לוקה, עד גיל 6 עברה אשפוזים ולקחה המון אנטיביוטיקה, המעקבים הרפואיים נמשכים עד היום וכל זה בהחלט יכל למנוע ממנה להתגייס. אבל הכוכבת נלחמה בזה וכידוע התגייסה בתור טאלנט לצה"ל ובקרוב, מיד אחרי שהקורונה תעבור, תופיע אל מול חיילים ותשמח אותם! 

ניק ג'ונס

מסתבר שגם ילד הסוכר של משפחת ג׳ונס חולה במחלה ממש לא קלה. השחקן והזמר, ניק ג׳ונס, מתמודד במשך שנים עם מחלת הסוכרת מסוג 1, עליה גילה כשהיה בן 13. סוכרת זו מזוהה בקרב בני הנוער והיא השכיחה ביותר בקרב גילים אלו. הדרכים לטפל בה היא הזרקת אינסולין באופן קבוע וכמובן שגם תזונה בריאה ומאוזנת. למרות הבשורות הקשות על המחלה, ג׳ונס לא נתן למחלה להכתיב לו את קצב החיים ותקופה קצרה לאחר גילוי המחלה, הקים ארגון צדקה שמטרתו היא לאסוף כספים ולעלות מודעות למחלה בקרב ילדים ובני נוער. איזה מתוק!

© צילום מסך מאינסטגרם

מיילי סיירוס

מסתבר שמיילי סיירוס, שלא פעם ממיסה לנו את הלב עם השירים המרגשים והמדהימים שלה, חולה במטכיקארדיה, לא נסבך אתכם ונסביר במילים פשוטות - הפרעה בקצב הלב. אותה מחלה הייתה אמורה להשפיע גם על קצב חייה של הזמרת שכן, על מנת לא לפגוע בבריאותה, על סיירוס מוטלת האחראיות לשמור על איזון, רוגע ולהימנע מדברים שעלולים לפגוע בקצב ליבה. אולם, אם נסתכל על ההיסטוריה שלה נראה כי חיים משעממים ממש לא מתארים את חיים, אלא דומים יותר לרכבת הרים. עצה מאתנו, אל תיקחי הכול ללב.

© צילום מסך מיוטיוב

רוני דואני

הסופרסטאר הישראלית והנצחית, רוני דואני, שיתפה בגילוי לב את הבשורות המצערות על הסרטן שחלתה בו וגילתה עליו מיד אחרי לידת ביתה. בפוסט שהעלתה הכוכבת היא סיפרה את סיפורה "תמיד הייתה לי נקודת חן בזרת של הרגל. היא לא הטרידה אותי ואני לא אותה, עד שד"ר אגוזי ראתה אותה, כמעט במקרה, ופסקה מיד שאנחנו צריכות להיפרד". נקודת החן אליה לא התייחסה דואני, התגלתה כנגע סרטני אותו נאלצה להוריד בניתוח. דואני לא נתנה לבשורה המצערת להוריד את האנרגיות החיוביות שלה וניצלה את הרשת החברתית על מנת לעודד את העוקבים ללכת ולהיבדק "חברים שלי, זה הסיפור. אם יש לכם נקודות חן, זה לא אומר שהן כאלה חינניות, לכו להיבדק!".

תגובות