בריונות ב-Glee: הסערה סביב ליאה מישל לא נפסקת. באדיבות yes

בריונות ב-Glee: הסערה סביב ליאה מישל לא נפסקת

"מחאת השחורים" בארצות הברית גרמה לפרשיית בריונות על הסט של Glee לצוף מן העבר כשהנאשמת בנושא היא הכוכבת הראשית, ליאה מישל. שחקנים רבים מעידים על התנהגות בזויה כלפיהם בזמן הצילומים. מה שאילץ את מישל להגיב: "אני מצטערת על ההתנהגות שלי ועל כל הכאב שגרמתי" • סיכום הסערה

ליאה מישל עומדת במרכז הכותרות הרכילותיות השבוע - הכל "בזכות" פרשיית התנהגותה על הסט של "Glee" בעבר. שחקנים רבים מהקאסט תוקפים את הכוכבת ומציפים מקרים בזויים כלפיהם. מה בדיוק קרה? זאת השתלשלות האירועים.

השחקנית סמת'נה וור האשימה את השחקנית ליאה מישל על יחס לא נעים בעבודתה הראשונה על מסך הטלוויזיה. כזכור, השתיים שיחקו ביחד בסדרה המצליחה "Glee".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מישל צייצה בחשבון הטוויטר שלה ציוץ תמיכה במאבק שמתחולל בעולם בשבוע האחרון "חיי השחורים חשובים", לאחר מותו של גורג׳ פולייד. בציוץ מישל כתבה: "לא הגיע לגורג׳ פולייד לעבור את זה. זו לא הייתה טעות וזה חייב להפסיק #חיישחוריםחשובים". וור הגיבה על הציוץ של מישל וכתבה: "זוכרת שהפכת את התכנית הטלוויזיונית השתתפתי בה לגיהינום עבורי? כי אני אף פעם לא אשכח איך אמרת לכולם שאם הייתה לך אפשרות להוריד לי את הפאה מהראש היית עושה את זה. בנוסף לעוד טראומות שגרמו לי לתהות האם אני רוצה קריירה בהוליווד".

© צילום מטוויטר

הציוץ של וור הפך לויראלי ובמהרה שחקנים אחרים מהסדרה צייצו את נקודת מבטם על הנושא. השחקן דביאר שגם הוא שיחק לצד מישל, מצייץ: "לא נתת לי לשבת בשולחן עם שאר חברי הקאסט כי 'לא הייתי שייך לשם'. ג'נו קודלוק גם הביעה ביקורת על מישל וכתבה: "מישהו אמר חרקים? כי זה איך שהיא הייתה קוראת לשחקנים המשנים ב-Glee, אבל אנחנו מתבגרים ולא נשארים ברקע לתמיד אז..". במהלך השבוע האחרון עוד שחקנים כותבים על התנהגותה של מישל מה שגרם לדרמה גדולה.

© צילום מטוויטר

אמש (ד׳) מישל הגיבה על האשמות כלפיה באינסטגרם שלה: "אחד השיעורים החשובים ביותר שלמדתי בשביעות האחרונים הוא שאנחנו צריכים לקחת זמן ולהקשיב לנקודות המבט השונות של אחרים. הציוץ שלי השבוע היה על תמיכה לחברים והשכנים שלנו או לקבוצות בחברה שצבע עורם שונה בזמן הקשה הזה. התגובות שקיבלתי גרמו לי להתמקד בהתנהגות שלי כלפי קולגות לקאסט מהעבר". מישל ממשיכה בהתנצלות שלה וכותבת: "דברים שהיו לי בתקופה הזו גרמו לי להיות לא רגישה ולא הולמת, בין אם זאת התנהגות לא בוגרת מצידי או שהייתי קשה כשלא צריך. אני מצטערת על ההתנהגות שלי ועל כל הכאב שגרמתי".

תגובות