לאחר איומים: צ'ארלי שכרה שוטרים שיגנו עליה בבית. צילום מאינסטגרם @charlidamelio

לאחר איומים: צ'ארלי שכרה שוטרים שיגנו עליה בבית

הדרמות בחייה של כוכבת הטיקטוק בת ה-16 ממשיכות. אחרי איומים שספגה ברשתות החברתיות, צ'ארלי דמילו לא לקחה סיכונים ושכרה שוטרים מסביב לשעון בביתה שב-LA

הדרמות והסכנות מהרשת מגיעות גם לחייה האמיתיים של צ'ארלי דמילו בת ה-16, כוכבת הטיקטוק הנעקבת ביותר בעולם. לאחר שספגה איומים עליה ועל משפחתה, דמילו החליטה לא להסתכן ולעשות צעד בנידון.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אתר TMZ דיווח אמש (ו'), כי לפני כחודש, ב-8 ביולי, צ'ארלי נתקלה בפרסומים במדיה חברתית של אנשים שונים הטוענים כי הם יופיעו בביתה אשר בלוס אנג'לס, קליפורניה. אומנם אף אחד לא קיים את ההבטחה באיומים הללו, אך דמילו לא לקחה צ'אנס ושכרה מאבטחים 24/7 סביב ביתה. 

צ'ארלי בחדר שלה © צילום מאינסטגרם @charlidamelio

במקביל דווח כי מתקיימת חקירת משטרה בנושא, אך המצב הצליח להדאיג את כל המשפחה שנכנסה גם היא לאור הזרקורים וכאמור, פעלה כדי להתמגן כמה שאפשר. עוד דווח ב-TMZ כי מקורבים סיפרו שהמשפחה משלמת לשוטרים כדי שגם בעתיד יגנו על רכושם מפני שזו לא הפעם הראשונה שהם חווים איומי סרק.

מסתבר שלא מעט פעמים, אנשים שונים היו מתקשרים למרכזי הסיוע השונים (משטרה, מכבי אש) ונותנים דיווחי חירום כוזבים על ביתה של צ'ארלי ומזעיקים אותם. בכל פעם אנשי הביטחון היו מגיעים ומגלים שמדובר בשקר. לכן, יחד עם האיומים החדשים שצצו בחודש שעבר, המשפחה לא לוקחת יותר ריזיקות ופועלת בהתאם, בתקווה שהפעם זה ישים סוף לדברים הללו.

תגובות