ניצוצות של חו"ל: נועה קירל מככבת על שער ה"וושינגטון פוסט". ערן לוי

ניצוצות של חו"ל: נועה קירל מככבת על שער ה"וושינגטון פוסט"

במקביל לתחילת הקריירה שלה מעבר לים, נועה קירל מככבת הבוקר (א') על שער המגזין הנחשק, בכתבה שעוסקת בשילובה של הכוכבת בצבא ההגנה לישראל

עוד צעד בדרך לקריירה בינלאומית: אחרי החוזה הענק ב"אטלנטיק רקורדס" - הישג לכשעצמו לישראלים בלייבל אמריקאי, נועה קירל מככבת הבוקר בשער המגזין הנחשק ה"ווישנגטון פוסט". הכתבה עוסקת בשילוב השירות הצבאי של הכוכבת המקומית יחד עם הקריירה המפוארת כשהיא רק בת 19.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

בכתבה הופתעו לגלות שכל ראיון שלה במהלך היותה חיילת, מצריך אישור מדוברות צה"ל ומתואם מכל הכיוונים, דיברו על מסלול הטאלנט בו היא משרתת - המאפשר לה תנאים מיוחדים, סיקרו את צילומי הפפארצי שעושים לה החיילים במסגרת הצבאית, ובעיקר בטירונות. כמו כן עסקו בהרמות הגבה בישראל על השתתפותה במדים בפרסומת של "yes" לצלילי השיר האנטי-מלחמתי, "תנו לשמש יד".

"הצבא הישראלי תמיד גייס חיילים מכל רקע שונה ועם כל מיני צרכים וכישרונות, כולל מפורסמים", אמר קצין בכיר באגף כוח האדם בצה"ל לווישנגטון פוסט ודיבר על תנאי אנונימיות על פי הפרוטוקול הצבאי. "זה אתגר שיש לנועה, אבל מטרת הצבא היא לנסח את כולם ולמצוא להם מקום בו הם יכולים לשרת את ישראל בדרכם שלהם".

© washingtonpost.com

"אני מופיעה במקומות הרבה יותר קטנים ומול קהל הרבה יותר קטן ממה שאני רגילה, אבל אני שם עם החיילים, כולנו לובשים את אותם המדים. זה מאוד משמעותי עבורי". מסרה קירל בכתבה.

 
תגובות