אוליביה מדברת על סברינה: "מעולם לא ניהלתי שיחה איתה". gettyimges.IL\Dimitrios Kambouris, Kevin Winter

אוליביה מדברת על סברינה: "מעולם לא ניהלתי שיחה איתה"

כבר חודשים שהמעריצים לא מפסיקים לעסוק בדרמה של הכוכבות החדשות שהגיחו מעבר לים - אוליביה רודריגו וסברינה קרפנטר שלכאורה עקצו זו את זו בשירים שלהן. אבל האם יש בכלל סיבה לדאגה? זה מה שאמרה אוליביה בראיון חדש איתה

נראה שהכוכבת החדשה של דיסני, אוליביה רודריגו, חזקה בכותרות ולא מתכוונת לרדת משם בקרוב. בראיון שערכה לרדיו מקומי, שיתפה רודריגו את הקהל ביחסיה עם סברינה קרפנטר, שכזכור, דרמה לא קטנה נרשמה לאחרונה בין השתיים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כידוע, לפני כחודשיים שיחררה רודריגו את השיר "Drivers License". לאלו מאיתנו שעדיין לא מעודכנים השיר מדבר על הפרידה שחוותה הכוכבת, מג'ושוע באסט (20) ולכאורה עוקצת את השחקנית והזמרת סברינה קרפנטר (21) שעל פי השמועות היא בת זוגו החדשה. אחד המשפטים הבולטים בשיר, "אתה כנראה עם הבלונדינית הזו, שתמיד גורמת לי לפקפק עצמי", גרם למאזינים לקשר את הדרמה סביב המשולש המסובך. אם זה לא הספיק, סברינה בעצמה הוציאה שיר שבעיניי רבים נחשב כעקיצה חוזרת כלפי רודריגו: "אולי היינו יכולות להיות חברות אם הייתי פוגשת אותך בעולם אחר. אולי לא התכוונת לזה. אולי הבלונדינית היה רק החרוז היחיד" (אאוץ').

אוליביה וג'ושוע
אוליביה וג'ושוע © Gettyimages.IL/ Kevin Winter
 

בראיון לרדיו "RADIO.COM LIVE" חשפה רודריגו כי היא בכלל לא מכירה את קרפנטר: "אני חושבת שנפגשנו פעם או פעמיים, לא יותר מזה", הצהירה ופירטה "מעולם לא ניהלתי איתה שיחה, כך שאני לא חושבת שיכולתי לכתוב שיר שהיה משמעותי או אמוציונלי על מישהי שאני לא מכירה בכלל. אבל, אני חושבת שאמנים צריכים להיות מסוגלים לכתוב על כל מה שהם רוצים לכתוב עליו". אז רגע, זה כן על סברינה או לא? מודים שעדיין לא הצלחנו להבין!

קרפטנר
קרפטנר © Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris
תגובות