איפה העוגה? המזימה הסודית של קווין רובין. בן פיאצ׳וטקה

איפה העוגה? המזימה הסודית של קווין רובין

קווין רובין ידוע בתור אחד שיודע להיות במקום הנכון ובזמן הנכון ולעשות כמה תעלולים שכולם מדברים עליהם • בשישי האחרון המצלמות תפסו אותו במזימה טעימה במיוחד באמצע מסיבת יום הולדת!

אם תהיתם לאן הגיעו כל כוכבי הנוער ויוצרי התוכן בשישי האחרון - כנראה שאיכשהו אנחנו קשורים לסיבה הזאת (בעקיפין). העורך הראשי שלנו, משה אבוטבול, חגג את יום הולדתו ה-27 במסיבה עם כל הכוכבים הגדולים בג׳וני בוי בתל אביב.

לצד הכוכבים אותם מלווה אבוטבול לאורך השנים, נערכה הופעה מרגשת של אחת מפריצות השנה במוזיקה - מיה סולימן (רגע לפני גיוסה לצה״ל) שלוותה מוזיקלית על ידי בן זוגה, רון יצחקי. 

© בן פיאצ׳וטקה

מי הגיעו לפרגן ולחגוג? אורטל עמר יחד עם בנה תו-פרינס, ליאור דיין יחד עם בנו, ליאל אלי, האב הטרי - קווין רובין שהיה אחראי על רגע השיא - זריקת העוגה אל פרצופו של החוגג (למרות נסיונותיה של עורכת המשנה של האתר - לילך מרקוביץ׳, למנוע מהעוגה להגיע אל יעדה), יחד איתו הגיעה אחותו הקטנה קים בן שמעון שהחלה לאחרונה את דרכה כשחקנית.

© בן פיאצוטקה
© בן פיאצוטקה

שחר טבוך, בן זיני, עידן תלם (אינדה קיים), נאיה פדרמן (ללא בן הזוג עומר דרור שנמצא בחופשת סקי), כוכבי ״המירוץ למיליון״ אליס ואשריאל, עילי צ׳פמן ובת הזוג השחקנית מיכאלה מזרחי, ים רפאלי (ללא בת הזוג שנשארה חולה בבית).

 

© בן פיאצ׳וטקה
© בן פיאצ׳וטקה

 

 

© בן פיאצ׳וטקה

 

עוד הגיעו לפרגן: הנינג׳ה גור ארד, שירלי לוי, רן מושיוב, עמית הכטר, האחיות פלג ואורי לביא, קטריקס, איתי מרשל, אלינה רבינוביץ׳, מקס בכמן, אורי ביטון, עמית מורשת, מנור חקק, הגר יפת, אורי צרור, מור סרוסי, ירדן טויזר, כוכבי ״מרי לו״ - ליהי טולדנו, טל גרושקה, מיכאלי גבעתי, כוכבי "תלאתה" ועוד רבים.

 

© בן פיאצ׳וטקה
תמיד אותו חלום
תמיד אותו חלום © בן פיאצ׳וטקה
© בן פיאצ׳וטקה
© בן פיאצ׳וטקה

 

© בן פיאצ׳וטקה

האורחים נהנו מה-DJ אור שלום, מהפיצות של דומינו׳ס פיצה, מקינוחים מתוקים ומלוחים של מיסטר פרעצל (תל אביב וגבעתיים) וממגדל מקרונים של "Mood Pass" עם פרצופו של החוגג.

© בן פיאצ׳וטקה
© בן פיאצ׳וטקה
תגובות