חובה צפייה: שבע סדרות שאתם חייבים לראות ב-VOD. צילום: באדיבות HOT

חובה צפייה: שבע סדרות שאתם חייבים לראות ב-VOD

חיפשתם המלצה לסדרה שנמצאת ב-VOD ולא היה לכם את מי לשאול? טוב שאנחנו כאן! קבלו שבע סדרות שאתם הכי חייבים לראות וכנראה שפספסתם. עצה שלנו – תראו את כולן, וכדאי שתספיקו בחופש הזה, כי לא תמיד יש אותן בקיץ הבא

"90210"

ההורים שלנו גדלו על "בוורלי הילס 90210" הנוסטלגית, וזה אכן אומר משהו אם הוחלט להפיק גרסה חדשה לסדרה בשנת 2008. הסדרה היא סדרת נעורים המגוללת את סיפורם של כמה תלמידים בתיכון, אשר לכל אחד מהם סיפור מיוחד בפני עצמו שעובר שינויי במהלך חמש העונות שהופקו לסדרה. ההנאה מובטחת והסדרה אינה צפויה, מפתיעה ומותחת ותאמינו לנו כשאנחנו אומרים שתדבקו למסך, אז יאללה, יש לכם חמש עונות מלאות לצפות בהן עד שתקראו את הפסקה הבאה.

 

"משחק השקרים" / "The Lying Game"

רובכם בטח לא הבין על איזה משחק אנחנו מדברים, אז כדי שתיכנסו לעניינים - "משחק השקרים" היא סדרת דרמה מבית ערוץ ABC Family שאחראי על סדרות כמו "טוויסטד", "שקרניות קטנות ויפות" ועוד. בסדרה מסופר על תאומות המחליטות לחפש את אמן הביולוגיות לאחר שאומצו, כל אחת למשפחה אחרת, הן הופרדו בלידתן ומצאו אחת את השנייה במקרה. אחת מהן מאומצת על ידי הורים ממעמד גבוה בעוד שהשנייה עוברת ממשפחת אומנה אחת לאחרת.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

העונה סובבת סביב משפחתה של התאומה העשירה והחיפוש אחר האם. נשמע קצת משעמם? אז זהו, שלא. הכי ההפך. הסדרה שופעת מתח ובעלת 30 פרקים. ביולי 2013 הכריזה השחקנית הראשית, אלכסנדרה צ'אנדו (שמגלמת את שתי התאומות) כי הוחלט לבטל את הסדרה אחרי 2 עונות בלבד.

 

"אורפן בלאק" / "Orphan Black"

חושבים שאחות תאומה זה מגניב? אז תכפילו פי שמונה ותראו את "אורפן בלאק". יש הבדל בין תאומה אחת לבין 8 שיבוטים שלך - זה לא מגניב וקצת קריפי. ב"אורפן בלאק", הנפרסת על פני 3 עונות (כאשר השנייה תגיע בחודש הקרוב לישראל והשלישית כבר הוכרזה) בעלות 10 פרקים כל אחת, השחקנית הראשית מגלמת את כל השיבוטים: פושעת, בלשית, מדענית, מטורללת ומאמנת כדורגל הן רק חלק מדמותיה. יש חתיכים, יש גם ידיד גיי ובעיקר הרבה אקשן. מבחינתנו זוהי סדרת חובה לכל אחד, מה גם שתוכלו להשכיל קצת על DNA תוך כדי בשביל לימודי הביולוגיה שלכם.

אם זה לא מספיק לכם אז כדאי שתדעו שטטיאנה, ה-שחקנית ה-ראשית הועמדה לזכייה בפרס גלובוס הזהב ואף זכתה בו על התפקיד של כל הדמויות שלה (השיבוטים למיניהם). אין מה לעשות – מי שלא יראה לא יבין. אם תשאלו אותנו נגיד שצריכים לתת לה פרס גם על המבטאים השונים שהיא מצליחה להוציא מהפה עבור כל דמות ואף על המראה של כל אחת מהן. לגמרי ליגה. נו, אתם עדיין פה? טוסו לראות!

 

"צ'אמפס 12" / "Champs12"

אם כבר דיברנו על בחורה שמאמנת כדורגל ב"אורפן בלאק", בואו נקפוץ לקבוצה אי שם בארגנטינה. קודם כל, "צ'אמפס" היא סדרת נוער לכל דבר, טלנובלה אם תרצו. הסדרה מגוללת את סיפורה של שרלוט, מי שכשהייתה בת 12 ולא נאה במיוחד, הייתה צופה מדי יום במגרש בגונסלו, אהוב ליבה, משחק כדורגל. גונסלו, שחולם להיות כדורגלן מצליח בכלל לא מבחין בה. יום אחד חבריו מציבים אותו בפני אתגר – להכניס גול, ולא – יצטרך לנשק את הנערה הלא מושכת לעיני כולם.

הוא מחטיא, ושרלוט בורחת מיד לאחר הנשיקה ממבוכה ותסכול. שש שנים לאחר מכן, היא גדלה להיות בחורה יפיפייה שחוזרת לחיות בארגנטינה הישר מניו יורק. גונסלו, שאינו יודע שמדובר באותה ילדה שמנמנה מפעם, מתאהב בה ומכאן הכל מתחיל להסתבך!

הסדרה כוללת שחקנים מוכרים לכם מטלנובלות אחרות - כמו אחותה של אמיליה אטיאס, בלן מ"כמעט מלאכים", קאלו המוכרת מ"פטיטו", "כמעט מלאכים" ו"דולסה אמור" וגם סנטיאגו המוכר מ"פלוריסיינטה", "דולסה אמור" אף הוא ואפילו מככב בתפקיד הראשי בטלנובלה "סימנים" שמשודרת בימים אלו בערוץ הילדים. ובחזרה ל"צ'אמפס" – היא מרובה במעברים מקוריים, מרעננים ומעולים, חלקם אפילו מצחיקים, והשירים (המעטים בניגוד לטלנובלות אחרות) שמגיעים אלינו כבר מהפרק הראשון ונתקעים לנו בראש נותנים לסדרה טוויסט.

 

"נקמה" / "Revenge"

אמילי ת'ורן שוכרת בית קיץ ליהנות בו, אלא שהוא ממוקם ליד הבית של הגרייסונס (משפחת גרייסון). מאוחר יותר מתברר כי אמילי כבר גרה כשהייתה ילדה, יחד עם אביה שהופלל בפשע שלא עשה ונשלח למאסר עולם. הילדה הקטנה הופרדה מאביה ולא ראתה אותו שוב לעולם. מה שקורה זה בעצם שאמילי היא בכלל אמנדה קלארק, שחזרה לנקום את דם אביה, כשבראש רשימתה נמצאים הגרייסונס. ככל שהיא ממשיכה במסע הנקמה שלה, כך גם רגשותיה מעורבים יותר והיא מתחילה להטיל ספק במניעיה. אבל עזבו, שום דבר כאן לא משקף באמת את מה שקורה בסדרה. היא מרובה במוות, הפללות, גילויים מפתיעים שמשנים את התמונה וגם אהבות שנכנסות ויוצאות דרך החלון. טוב, גם זה לא בדיוק מתאר את הסדרה כי תכל'ס, אי אפשר להסביר אותה, אלא רק לראות אותה. רק תודיעו לנו איך התמודדתם עם הכל, טוב?

 

"שובר שורות" / "Breaking Bad"

מכירים את המשפט סקס, סמים ורוקנרול? טוב, אז כאן זה בעיקר סמים, סמים וסמים. למרות זאת, זה לא איך שזה נשמע, זה לגמרי לא מעודד צריכה של סמים, הסיפור הוא על מורה לכימיה בעל משפחה המגלה שיש לו סרטן ריאות. הוא מתחיל לבשל (כן, כמו טבח) סמים בשם מתאמפטמין או בקיצור – מת' כחול וטהור כדי לדאוג לכסף עבור משפחתו לאחר שכבר לא יהיה עוד וכדי לממן לפחות כמה טיפולים שיספיקו לו לצאת מזה.

הסיפור מסתבך ברגעים בודדים ואפילו היחסים עם שותפו לבישול, שהוא תלמיד עבר שלו, מתקלקלים. הסדרה מתהדרת בפני 5 עונות מותחות ביותר, כאשר בכל פרק קשה לעקוב אחר מה שקורה. רוב הסיכויים שתישארו עם פה פעור בלא מעט פרקים. בקיצור, אנחנו בעד לא להרבות במילים אלא במעשים – אז קדימה, ל-VOD!

 

"מלכה לבנה" / "The White Queen"

אם תמיד חלמתם לדעת איך נראה ארמון של מלך ומלכה באנגליה ואיך חיה לה משפחת מלוכה אמיתית, זו לגמרי הסדרה בשבילכם. היא מרובה בתככים, במזימות, שקרים, פיתויים, בחילוף שלטונות אין ספור פעמים וביציאה למלחמות קשות ואכזריות שמישהו חייב למות בהן.

כמו כן היא מאופיינת גם במבטאים שכיף לשמוע (כיאה לאנגלים כן?), בליהוק יוצא מן הכלל שראוי לשבח ויש בה לא מעט קטעים סקסיסטים ופרובוקטיבים. במהלך הסדרה נחווה הרבה אובדנים, שתאמינו לנו, לא הייתם רוצים שיקרו. מה שכן – עד הרגע האחרון אתם נשארים במתח, אתם נשאבים לתוך הסיפור והעלילה, לעולם לא תחשבו שבדרך שזה התחיל זה פתאום יסתיים בצורה כזאת.

אחרי הפרק האחרון ששודר בקיץ 2013, הוכרז כי רשת הכבלים האמריקאית, "Starz", הביעה עניין ביצירת עונה נוספת תחת השם "הנסיכה הלבנה", שתהיי מיני-סדרה עצמאית, מבוססת גם היא על ספרו של פיליפה גרגורי "מלחמת בני הדודים", אבל כפי שזה נראה כרגע לא נסגר עדיין שום דבר. רוב השחקנים בסדרה יהיו מוכרים לחובבי הסרטים מבינינו. הם לגמרי בעלי שם מכובד.

 
תגובות