זהירות ספוילר: העונה השישית של "יומני הערפד" בפתח. צילום: דיילי מייל

זהירות ספוילר: העונה השישית של "יומני הערפד" בפתח

הסדרה המוצלחת "יומני הערפד" חוזרת בעונה השישית שלה בשני באוקטובר. אילו שחקנים לא ישתתפו העונה, מה יקרה עם מערכות היחסים של הזוגות? כל הספוילרים בכתבה הבאה. בנוסף, בואו לצפות בתמונות מאחורי הקלעים של הצילומים

לאחר חמש עונות מוצלחות במיוחד, הסדרה האהובה על כולנו "יומני הערפד" חוזרת בעונה חדשה, השישית במספר, החל מהשני באוקטובר הקרוב. אילו שחקנים לא ישתתפו העונה, מה יקרה עם מערכות היחסים של הזוגות ­ואיך הדמויות מתמודדות עם היעדרם של דיימון ובוני? אנחנו יודעים שלחלקכם קצת קשה להתמודד עם המתח אז ארגנו לכם גם הצצה אל מאחורי הקלעים של צילומי הסטודיו הרשמיים של העונה. אזהרה: זה רותח!

© אינסטגרם
© אינסטגרם

לאחרונה התפתחה שמועה האומרת שדיימון לא יחזור ושאלנה תצטרך להתחיל הכל מחדש. בפרק האחרון של העונה החמישית צפינו במוות הטרגי של דיימון ובוני, כאשר שניהם נתקעו ב'צד השני'. עם זאת המפיק ג'ולי פלק אישר כי למרות מותם הם יופיעו בעונה החדשה, לפחות כזיכרון או כפלאשבק. מכיוון שדיימון כבר לא איתנו, הוא ואלנה כמובן לא יזכו עוד להיות יחד, פלק חושב שמה שיפה הוא שהם ביחד מבחינה רוחנית למרות שהם לא פיזית אחד עם השניה.

© אינסטגרם
© אינסטגרם

פול ווסלי, שמשחק את סטפן בסדרה, חשף שלמרות שדמותו עזבה ל"מפלים המיסטיים" אחרי המוות של דיימון ובוני, הוא לא ממהר לחפש אחר אחיו האבוד - הוא אדיש כלפי המקרה לחלוטין ומרגיש כי הוא לא רוצה לקחת בזה שום חלק. בנוסף, ווסלי אמר כי בעונה השישית סטפן יתגבר על האקסית אלנה. הוא הסביר שהעובדה שסטפן המשיך הלאה אומרת שדמותו חזקה, וזה מה שהצופים אוהבים.

© אינסטגרם
© אינסטגרם

בעונה השישית אלנה וקרוליין עדיין מתקשות להשלים עם המוות של חברתן הטובה בוני, וקרוליין, הערפדית האהובה על כולם שהייתה הדבק של החבורה מהעונה הראשונה, פתאום נאבקת על מנת לשפר את המצב של חבריה בכלל ושל סטפן בפרט. בסוף העונה החמישית נראה שהרגשות של קרוליין כלפי סטפן מתפתחים ולכן אנחנו מעוניינים לראות איך מערכת היחסים ביניהם תתפתח.
 
השחקן מאט דייוויס שמשחק את אלאריק, אמר כי לאחר שחזר מ'הצד השני' הדברים לא הלכו טוב ב"מיסטיק פולס". המפיק ג'ולי פלק, סיפר כמה דברים על הדמות של אלאריק, בין היתר שיאבק בקפיצת הזמן כארבעה חודשים ולבסוף ה'צד השני' יתמוטט עם דיימון סאלבטור ובוני בנט בתוכו. המעריצים זוכרים כי אלאריק הפך לערפד מקורי לפני שהוא מת, וג'ולי אף הוסיף שהוא ינסה לחזור למה שהוא היה פעם - אדם רגיל לחלוטין, אבל הדברים לא יהיו קלים עבורו בגלל שהוא ערפד אוגוסטין. בגלל שהדמות שלו רק קמה לתחייה יהיו לו חיים מחוץ ל"מיסטיק פולס" שכוללים חזרה לעיסוקו בתחום ההוראה והחינוך, והוא גם עשוי לפגוש אישה חדשה בחייו. אישה אחרת שתמיד הייתה יקרה לו ושיש להם המון במשותף יחד זו אלנה. אלנה ואלאריק יהפכו להיות קרובים מאי פעם בעונה החדשה מהסיבה שאלנה בוטחת בו והם יכולים לחלוק את צערם ביחד.
 
© אינסטגרם
© אינסטגרם
 
בצילומי הסטודיו שנערכו בשבוע שעבר השתתפו כל חברי הקאסט שהתרוצצו על סט הצילומים שהיה מלא בעשן. אולי זה מרמז על כך שהעונה הולכת להיות אפלה מתמיד? השחקנים הראשיים - נינה דוברב (אלנה), איאן סומרהולדר (דיימון), פול ווסלי (סטפן), מייקל טרבינו (טיילור) סטיבן מקווין (ג'רמי), קתרינה גרהאם (בוני), קנדיס אקולה (קרוליין), זאק רוריג (מאט), מת'יו דיוויס (אלאריק) ומייקל מלרקי (אנזו) - שיתפו המון תמונות וסרטונים מהסט.

© אינסטגרם
© אינסטגרם
 
"מצלמים חומרים לעונה השישית של 'יומני הערפד' באטלנטה עם הפרצופים המוכרים האלה", כתב איאן סומרהולדר בחשבון האינסטגרם שלו כשהעלה סרטון של נינה דוברב ופול ווסלי במבטים חושניים, "זה הכל בגללכם. אם לא הייתם צופים בסדרה זה לא היה קורה", המשיך ואמר, "תודה לכל המעריצים הידועים גם כקהל שלנו. באמת. באהבה, איאן"
.

הבכורה של העונה השישית תהיה בשני באוקטובר בערוץ CW. אנחנו לא יכולים לחכות! 

 

תגובות