TOP 5: הקטעים הכי מותחים ב"שקרניות קטנות ויפות". צילום מסך m3tv

TOP 5: הקטעים הכי מותחים ב"שקרניות קטנות ויפות"

הסדרה "שקרניות קטנות ויפות" כבר מזמן כבשה צופים רבים שהתאהבו בכל עונה מחדש בעיקר בגלל הדרמות, הרומנטיקה, המסתורין והכי חשוב - המתח! לכן הבאנו לכם את חמשת הרגעים הכי מותחים בסדרה שכולנו אוהבים

מרלן קינג הביאה לעולם את אחת הסדרות המותחות והיפות ביותר על המסך, אנחנו מדברים כמובן על "שקרניות קטנות ויפות" שהחלה את שידוריה בשנת 2010 ומאז הפכה להצלחה מסחררת ברחבי העולם. כעת, קינג מביאה כמה מסצנות המתח שהיא הכי אהבה בסדרה.

© אינסטגרם


עוד במדור הבידור של פרוגי:

איאן נלחם בספנסר במגדל הפעמון

אתם זוכרים את סיום העונה הראשונה? ספנסר חשדה באיאן על כך שהוא קשור למוות של אלי. היא רצה אחריו והם מגיעים לכנסיה ריקה. ספנסר בורחת מאיאן ועולה למגדל הפעונים, המצב לא אכזב והעונה נגמרה בזה שספנסר נלחמה באיאן במגדל הפעמון ו-A הורג את איאן. ההתרחשות על המגדל הסתיימה כמעט במותה של ספנסר, אין ספק רגע מותח ומלחיץ במיוחד!

 
© דיילי מייל

"איי" חונק את מונה

אנחנו יודעים שהשקרניות נמצאות בסכנה כשהן הולכות לחקור, אך הסצנה שבה מונה נכנסה למכוניתה ואז כמעט נחנקה למוות על ידי "איי" שהסתתר במושב האחורי, קטע שגרם לכולנו לקצוץ ציפורניים מרוב מתח וסקרנות, מה שהוביל את השקרניות עמדו בקרבת המקום, להבין ש"איי" יכול לפגוע בכולן.

 


"איי" נותן לארייה, אנה, ספנסר ואמילי את הבובות שלהן

אליסון התייחסה לבנות כאילו הן היו הבובות שלה, ועכשיו "איי" משחק איתן כאילו הן הבובות שלו. "זאת הייתה הזדמנות מושלמת כדי להציג את הבובות במופע, הבובות הן מפחידות ואפילו מדברות" מספרת יוצרת הסדרה ומוסיפה "לקחנו את רעיון הבובה ורצנו עם זה, וכשאמילי נסעה במכוניתה היא ראתה במראה שבמושב האחורי שלה שיש בובה קטנה בשם צ'אקי שבוהה בה מהחלק האחורי".

 
© אינסטגרם

ספנסר הבינה שהיא לא לבד בביתן

בטח, עכשיו אתם כבר יודעים שהאדם שהתחבא מתחת לסדין בתא של ספנסר היה נואל קאהן, אבל אנחנו ידענו שאין דבר כזה כאשר ספנסר שמה לב שמישהו יושב מתחת לסדין על כיסא סמוך וצופה בה דרך חור בעין. מפחיד לגמרי! 

 

ספנסר מגלה שמונה היא "איי"

"איי" היה מסתורי לאורך כל עלילות הסדרה, לא ידעו מי הוא, וכל הזמן היו רק ספיקולציות לזגבי זהותו המסתורית, אך זהותו הסודית של "איי" נחשפה כאשר ספנסר הייתה לכודה עם מונה באתר הנופש ביער, ולמונה הייתה שליטה מלאה על המצב. מעניין אם אנחנו היינו מצליחים לעמוד בזה...

 

 

 

תגובות