האם אנחנו אומרים ביוש ל"היפה והחנון"?. צילום: ירון ברנר

האם אנחנו אומרים ביוש ל"היפה והחנון"?

בערוץ 10 עובדים על לוח השידורים לשנה הקרובה ומקצצים בתכני הבידור לטובת אקטואליה וחדשות, על פי גורמים בערוץ "היפה והחנון" נכללת בקיצוצים ולא תשוב לעונה נוספת. כל הפרטים

במסגרת השינוי הצפוי בערוץ 10 וכניסתו של המנכ"ל חדש, יוסי ורשבסקי, דנים בערוץ על שינויים בלוח השידורים של השנה הקרובה בערוץ שאמור לכלול בתוכו יותר תכניות אקטואליה ופחות תכניות ריאליטי ובידור.

    עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"ערוץ 10 רוצה לשנות חשיבה ולא להתחרות יותר בערוץ 2, יהיו גם תכני בידור, אבל לא מהסוג הזה" כפי שנכתב באתר Ynet. בתוך כך, תכנית הריאליטי "היפה והחנון" ככל הנראה לא תשוב למסך על פי אותו הגורם, ההחלטה היא מתוך עלויות גבוהות לכל פרק ולאור רייטינג נמוך בעונה האחרונה ששודרה. בעונה האחרונה היו אלו קארין ביטון ואלעד אביטל שזכו בתואר ובאהבת הקהל, אך אין ספק שהעונה הזו תיזכר יותר כעונת התאומות מלול, שהיוו הפנים של העונה.

החנונים עוברים מייקאובר!
 

"היפה והחנון", מחברת בין בנות יפות עם ידע כללי נמוך לבין בחורים חנונים שלא מצליחים עם בנות המין היפה. בתכנית, זוגות היפה והחנון עוברות משימות כדי לעבור שינוי פנימי וחיצוני, בעונה השלישית אף הוכנסו "זוג הפוך" - חנונית ויפה מהמין הגברי שאף העפילו לגמר התכנית. הזוכים בפורמט מקבלים 200,000 ש"ח אותם חולקים יחד. התכנית היא פורמט אמריקאי שהפיק השחקן אשטון קוצ'ר והיא משודרת בישראל משנת 2008 במשך ארבע עונות.

הזוג ההפוך
 

שינויי לוח השידורים על המסך לא מפתיעים, שוק הטלויזיה מתכונן לאפשרות בו זכייניות ערוץ 2, "קשת" ו"רשת" יקימו ערוצים עצמאיים כבר בשנת 2015 בעקבות הבעיות של ערוץ 10, "קשת" כבר החלה בהכנות כאשר בכל תכנית של הזכיינית היא מציבה לאחרונה את הלוגו שלה בתחתית המסך.

 
תגובות