מחמישה יוצא אחד: למי באמת מגיע לזכות ב"האח הגדול"?. צילום: פייסבוק

מחמישה יוצא אחד: למי באמת מגיע לזכות ב"האח הגדול"?

הערב הגדול ביותר של העונה השישית של "האח הגדול" יתקיים במוצאי שבת עם המתמודדים שאהבנו, כעסנו עליהם ואפילו הזדהינו איתם. אבל למי באמת מגיע לזכות במיליון הנחשק? הכנו בשבילכם כמה סיבות שמסבירות בדיוק מי צריך לקבל את התואר. היה צמוד

אחרי עונה מטורפת עם טילים, אזעקות, ריבים, דרמות, אהבות, כניסה של דיירים חדשים-ישנים, זיגי החייזר ומה לא, נשארו בבית חמישה פיינליסטים שמתוכם רק דייר אחד יצא עם התואר "המנצח הגדול" של העונה. אז למי הכי מגיע לזכות? 

אלדד גל-עד

במשך שלושה וחצי חודשים מאז שאלדד נכנס ל"האח הגדול", הוא שיתף אותנו ברגעים העצובים שלו, ברגעים יותר שמחים, ואפילו מצחיקים ומרגשים. גל-עד הכניס את כולנו לחייו האישיים ונתן לנו הצצה לדמותו המרתקת, ואפילו התאהב בבית בקארין זלאיט שמהר מאוד הודחה, אך עדיין מחכה לו מחוץ לבית האח והוא בתמורה- נהפך לטבעוני בגללה. אמנם לא כל הדיירים התחברו אליו בגלל סוגי מריבות שונות ומתח שהיה בתוך הבית, אבל דיירת אחת ששמה מרטין התחברה אליו מאוד, ואפילו כששאלו אותו מה היה הרגע הכי כיפי שהיה לה בתוך הבית אז היא ענתה להכיר את אלדד והוסיפה שזה היה סוג אהבה ידידותית ושהרבה אנשים לא אהבו אותו בבית, בגלל דעותיו ובגלל שחשבו שהוא יהיר. אבל אנחנו והשחקנים ממכבי תל אביב שהפגינו תמיכה בו, כלל לא חושבים ככה וכנראה שגם הקהל בחוץ, גל-עד היה מועמד כמעט בכל הדחה העונה ושרד, וכן היה הראשון שהעפיל לגמר הגדול. מיותר לציין שהוא היה מוביל גם בסקרים. אז האם כך יהיה גם בגמר עצמו?

© גיא כושי ויריב פיין
 

טל גלבוע

כולנו יודעים שטל אישה מאוד חזקה, לא שיחקה המשחק, לא חיפשה להתפרסם והייתה ישרה עם דעותיה לאורך כל הדרך. היא נכנסה ל"האח הגדול" במטרה להגביר את המודעות למען בעלי החיים, ולעודד טבעונות. לפי דעתנו יש לה פלוס מאוד גדול על כך, משום שהרבה אנשים לאחרונה שינו את התפריט שלהם בזכותה! למרות אהבתה הרבה לבעלי החיים, גלבוע גם הייתה מאוד חברתית כלפי החברים שלה בבית, ויתרה על דבריה למען אחרים גם כשיכלה לקחת לעצמה, אך מצד שני גם לקחה את כל השקפת העולם שלה רחוק מידי, וזה בעצם מה שיצר המון ויכוחים וריבים בבית. טוב אבל מה כל זה משנה? העיקר שאחרי שגלבוע תצא מהבית המפורסם, בעלה ערן תכנן לה הפתעה רומנטית ומרגשת במיוחד שכוללת הרבה שמש ובטן גב. מקווים שזה לא עולה יותר ממליון שקלים.

 

לינור שפר

שפר היא דיירת שדי הלכה לאיבוד בבית, נשנאה בהתחלה על-ידי שאר הדיירים ללא סיבה, מה שגרם לה להרגיש בצד ולהתנהג בהתאם, למרות שהיא אדם מצחיק, אמיץ ואפילו אכפתי! בחיים האמתיים, לפני 9 שנים היא עברה לגור בחו"ל כדי לעזור לפרנס את משפחתה שהייתה במצוקה כלכלית קשה. שפר משתדלת תמיד לשמור על חיוך ולא תמיד מצליחה, אבל החיוך הגדול ביותר יבוא בגמר? הדיירת אגב, נמצאת בסקרים במקום השלישי, מיד אחרי אלדד וטל. מי שהביעו כבר תמיכה בזכייה של לינור הם זוכת העונה הקודמת, טהוניה רובל ופיינליסט העונה הקודמת, לאון שוובסקי. מה איתכם?

 

נופר מור

את נופר מור אנחנו כבר מכירים מהעונה השלישית של "האח הגדול", אישה עם ביטחון עצמי גבוה במיוחד, עומדת על שלה ולא עושה הנחות בשביל אף אחד, בעונה שלה היה זה ג'קי שהתאהב בה והיא לא נענתה לחיזוריו, ואילו בכניסה השנייה שלה לבית הייתה דווקא היא זו שהתאהבה בגבר. כבר בכניסתה נקלעה למשולש האהבה עם אליאב אוזן ודנית גרינברג, משולש בעייתי שגרם לסכסוכים, בכי ומריבות מכל הצדדים - מה שבעצם עשה את העונה להרבה יותר מעניינת. בסופו של דבר מור בחרה ברשימת מועמדים שלה לגמר את גרינברג, בחירה די מפתיעה שמראה שנופר גם אנושית ואכפתית. אז אתם חושבים שיש למור סיכוי לזכות בגמר הגדול, הרי לא סתם היא הדיירת הראשונה שהגיעה פעמיים לגמר!

 

דנית גרינברג

בקשר לדנית זה סיפור מסובך. בהתחלה, היינו בטוחים שתהיה לה זוגיות עם הדייר אחי נתן (שהודח בהדחה הכפולה האחרונה) אך היו שינויים בתכניות כאשר גרינברג בכלל נדלקה על אליאב אוזן ומפה הסיפור מתחיל להסתבך. גרינברג נכנסה לדיכאון וסבלה מיחסי אהבה-שנאה מצד אוזן, גם באשמתה וגם באשמתו. אך הדנית שאנחנו הכרנו בתחילת העונה הייתה שמחה, צבעונית, קופצנית וכזו שכיף להיות לידה. היא הדיירת הכי צעירה בבית, והרגישו את זה, היא די פגיעה ורגישה אך יודעת לחזור למצב הקודם כאשר יש לה תקווה, אז אולי דווקא מגיע לה ניצחון כדי שהזיכרון שלה מבית "האח הגדול" יהיה דווקא זיכרון שמח ולא עצוב?

© גיא כושי ויריב פיין
 

 

   עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות