תלמיד VIP: מיכאל גלנסקי על החזרה ללימודים כמפורסם.

תלמיד VIP: מיכאל גלנסקי על החזרה ללימודים כמפורסם

לרגל השבוע הראשון של שנת הלימודים החדשה, החלטנו לאסוף כמה תלמידים שכולכם מכירים מהטלוויזיה ולשאול אותם על החזרה ללימודים בתור ילדים מוכרים. הראשון הוא מיכאל גלנסקי מ"הבנים והבנות" שמספר "לא יודע איך אצליח לשלב צילומים ולימודים"

לרגל השבוע הראשון של שנת הלימודים החדשה, החלטנו לאסוף כמה תלמידים שכולכם מכירים מהטלוויזיה והקמנו כיתה וירטואלית מיוחדת של פרוגי! שאלנו אותם על החזרה ללימודים בתור תלמידים מוכרים, ביררנו איתם אם הם מקבלים יחס מועדף מהמורים ואיך זה להיות התלמידים שהכי רוצים להיות איתם בהפסקה? מידי יום במהלך השבוע תוכלו לדעת קצת יותר על תלמיד מפורסם אחר.

    עוד במדור הבידור של פרוגי:

התלמיד הראשון ב"הכיתה של פרוגי" הוא מיכאל גלנסקי, בן 16, עולה לכיתה י"א ב/"תיכון חדש" בתל אביב.
את מיכאל הכרנו הקיץ כמתמודד בתכנית "הבנים והבנות" ובתפקיד תלמיד בסדרה "הקלמרים", עכשיו הוא חוזר לספסל הלימודים, לכיתה שמכונה "השנה הכי קשה בתיכון", אז איך הכל משתלב לו עם החשיפה?

הבנים שולטים!
הבנים שולטים! © אינסטגרם

"אני מתרגש לחזור ללימודים, זה תמיד מרגש בשבוע הראשון, אבל כמובן שיש את החשש של - 'איך להתמודד עם קריירה וגם עם מערכת שעות עמוסה מאוד וכמובן עם כל הבגרויות'" מספר לנו מיכאל.
התגובות ברחוב ובמקומות ציבוריים פשוט מעולות, תמיד מבקשים להצטלם, זה מוזר ומחמיא, אני כמובן לא מסרב לאף אחד שמבקש". מציין גלנסקי על התגובות שקיבל בחופש האחרון.

מיכאל ב"הבנים והבנות"
 

אתה חושב שהחשיפה תשפיע עלייך במהלך הלימודים?
"לא נותן לזה לעלות לי לראש" מציין ומוסיף "אני עדיין נער, אני ממשיך עם צחוקים, לימודים ויציאות עם החברים שלי וזה חשוב לי לשמור על זה".

יחס מועדף של המורים, זה משהו שאתה חושב שיקרה?
"מצחיק שאתה אומר את זה, כי באמת חשבתי על זה. אני  באמת לא יודע, צריך להתחיל ללמוד ולדעת, מה שבטוח זה שאני מגיע ללמוד ולא לחשוב על משהו אחר, בנוסף לזה הבית ספר שלי הוא בירוקרטי, כזה שמאמינים בציונים ועבודה קשה, אז לא נראה לי שזה יקרה אבל אני כן מקווה שיעזרו לי עם שילובי צילומים במהלך השנה".

ילדים מהשכבה או מהבית ספר מתקרבים אליך יותר פתאום?
"חושב שכן, כי באמת התחילו לחזור לדבר איתי, אנשים שבקושי הייתי מדבר איתם או  שהם איתי, הפרסום המהיר הזה באמת  נכנס לי לחיים האמיתיים".

מבלה בטיול שנתי
מבלה בטיול שנתי © אינסטגרם
סלפי באמצע שיעור!
סלפי באמצע שיעור! © אינסטגרם

ובכל זאת, איך תשלב את העשייה שמתכוננת לך, יחד עם לימודים?
"יש לי עיניים גדולות בכל הקשור לטלוויזיה, השנה הספקתי לצלם שתי סרטים, סדרות נוער, "הבנים והבנות" ולהנחות, לא עוצר משום דבר.  אמא שלי היא זו שדואגת, היא שמה את הבית ספר קודם כל ולפני הכל, לי קצת קשה".

מיכאל מנחה לצד עודד פז
מיכאל מנחה לצד עודד פז © אינסטגרם

מבחן חשוב או צילומים לתפקיד נחשק?
"אני חושב שאני אלך יותר לכיוון של צילומים" מכריז נחרצות ומפרט "אני לא אוהב לוותר על צילומים, אבל אני גם לא אוותר ככה סתם על לימודים, אם זה היה או בגרות או זה, אז ברור שבגרות, קודם כל זה לסיים השכלה ורק אחר כך טלוויזיה, ואם אפשר לשלב - מה טוב".

בצילומים לסרט -
בצילומים לסרט - "במדינת הגמדים" © אינסטגרם
תגובות