תלמיד VIP: אייל שיקרצי מתרגש מפתיחת שנת הלימודים. צילום: זיו שדה

תלמיד VIP: אייל שיקרצי מתרגש מפתיחת שנת הלימודים

לרגל השבוע הראשון של שנת הלימודים החדשה, החלטנו לאסוף כמה תלמידים שכולכם מכירים מהטלוויזיה ולשאול אותם על החזרה ללימודים בתור ילדים מוכרים. והפעם: אייל שיקרצי מ"זגורי אימפריה" שמספר "המורה בבית ספר שלי ביקשה תמונה איתי"

לרגל השבוע הראשון של שנת הלימודים החדשה, החלטנו לאסוף כמה תלמידים שכולכם מכירים מהטלוויזיה והקמנו כיתה וירטואלית מיוחדת של פרוגי! שאלנו אותם על החזרה ללימודים בתור תלמידים מוכרים, ביררנו איתם אם הם מקבלים יחס מועדף מהמורים ואיך זה להיות התלמידים שהכי רוצים להיות איתם בהפסקה? מידי יום במהלך השבוע תוכלו לדעת קצת יותר על תלמיד מפורסם אחר.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

והתלמיד השני ב"הכיתה של פרוגי" הוא השחקן אייל שיקרצי, בן 17 שעולה לכיתה י"א בבית הספר "רופין" בעמק חפר. את אייל שייקרצי הכרנו השנה בתפקיד "אביר" בסדרה המצליחה, "זגורי אימפריה" לצד עוז זהבי ומשה איבגי, לאחרונה הוא גם צילם סדרה חדשה בשם "סוסי פרא" שתעלה בערוץ זום במהלך השנה, אז איך הוא משלב הכל עם לימודים ועם הצלחת הסדרה?

שיקרצי ב"זגורי"
 

"שבועיים אחרונים של חופש, שם מתחיל אצלי הגעגוע ללימודים" מספר אייל על ההתרגשות מהחזרה לספסל הלימודים "אני אוהב את בית הספר שלי, את שכבה, ואת הכיתה שלי - י"א 7 האלופה!, מה שמוסיף לכל הגעגוע הזה זה שהבית ספר שלי הוא אזורי אז ככה יוצא שיש הרבה אנשים שלא פגשתי במהלך החופש וגם את המורה שלי שהתגעגעתי אליה, למרות שזה משהו שחולף שבועיים אחרי שחוזרים ללמוד, זו עדיין הרגשה כייפית".

איך זה לחזור לכיתה והפעם כמישהו מוכר?
"את העונה השנייה של זגורי צילמתי כבר בשנת הלימודים שעברה, העונה הראשונה עלתה כבר השנה תוך כדי לימודים בסוף כיתה י', אז ככה שהפרסום לא זר לי והוא התחיל כבר אז" מספר לנו שיקרצי ומוסיף "בבית הספר כולם מכירים את כולם, אז אם קיימת השפעה כלשהיא בבית הספר, אז על החברים הקרובים היא לא השפיעה, חוץ מהימי צילום שהיו אז ל"זגורי" ונאלצתי להסתובב  עם שיער אדום וכל שנייה שאלו אותי למה זה והייתי צריך להסביר".

עם החברים ללימודים.
עם החברים ללימודים. "הייתי צריך להסביר את האדום בשיער" © צילום:פרטי

"כל העניין עם הצילומים לא היה פשוט, ללמוד טקסטים, לקום מוקדם, לחזור מאוחר ואת כל זה לשלב עם ציונים בבגרויות וזה היה זר לי בשנת הלימודים הקודמת" מציין אייל על השילוב של המשחק עם לימודי התיכון. "את שנת הלימודים הזו אני מתחיל עם ידע ועם כוח שהצילומים והפרסום זה לא משהו חדש, אני כבר יודע איך להתמודד ואיך להגיב".

המורים נותנים יחס מיוחד?
"לא יותר מידי" מציין אייל "מורים מתעניינים ושואלים אבל רוב המורות לא בדיוק מעניין אותם, זה רק תגובות כמו 'הבת שלי רואה', הכי רחוק שהגעתי זה תמונה עם המורה".

והתלמידים בבית ספר? "בהפסקות בתוך החברים בהפסקות זה נורא מגניב, יש קצת יחס שונה, אנשים שלא דיברת איתם משחקים אותה חברים שלך, לפעמים זה מציק ולרוב זה בסדר, החברים האמיתיים שלי הם אותו הדבר, אבל כן צוחקים איתי על הנושא, למשל ילדים משכבות קטנות שמבקשים סלפי אז הם עושים  "היה פה ילד משכבה ככה וככה שחיפש אותך לתמונה.לפעמים גם  באות ילדות מכיתה ח-ט להסתכל ולהתלהב, אבל בתוך השכבה פחות מפריע, אבל אני בטוח שיתחיל עוד גל של תגובות כשתעלה העונה השנייה של זגורי בינואר".

שיעור ספורט!
שיעור ספורט! מזהים את אייל? © צילום:פרטי

אז את מערכת היחסים בין אייל לשאר התלמידים ולמורים הבנו, אבל מה קורה בדיוק עם שאר אנשי הצווות בבית ספר? אייל הפתיע אותנו בסיפור מצחיק במיוחד "בקפיטריה יש  מישהו שעובד שם  ונמצא בין סיום התיכון לצבא ותמיד מציע לי דברים חינם, "קח זה עליי, קח מה שבא לך" תמורת ספוילרים, או תמורת זה שאסדר לו כל מיני דברים".

בפורים, אייל מחופש ל
בפורים, אייל מחופש ל"רו" מפו הדוב © צילום:פרטי

אם יש מבחן, המורים עדיין היו גמישים עם ימי הצילום?
"אני כן אעדיף יום צילומים, כי עם מבחנים תמיד מוצאים פתרון" מכריז ומפרט "הרכזת שלי רצתה אישורים מיוחדים מהאולפנים ומההפקה על כל ימי הצילומים, והבטחתי לה שאני אשקיע גם מעצמי לא משנה מה והיא תראה שזה אפשרי ובאמת הוצאתי ציונים טובים בבגרויות ומבחנים, אז זה סוג של לבוא אליה ולהגיד - 'האק הצלחתי'".

על הסט של
על הסט של "סוסי פרא" © אינסטגרם

אז בסך הכל, קל להיות תלמיד מפורסם?
"הפירסום לא הופך את זה לקל יותר אבל זה גם לא סוף העולם, יש לזה יתרונות וחסרונות, יודעים איך להתמודד עם הזמן, זה תהליך, שוב, הסביבה שאני נמצא בה נורא טובה אז הם מקלים על העניין".

אז זה אומר שאם היית גר ולומד למשל בעיר גדולה יותר כמו תל אביב, זה היה משפיע אחרת?
"יכול להיות ויכול להיות הפוך, יכול להיות שאם נגיד הייתי לומד בבית ספר לאמנויות כזה או אחר שכולם שם קצת מרגישים מעל כולם אז הייתי מושפע אחרת, או בכללי עיר גדולה יותר אז יכול להיות שזה יותר היה מפריע ומשפיע, אי אפשר לדעת".

תגובות