כל החיות ידעו: טל גלבוע היא הזוכה של "האח הגדול 6". צילום: גיא כושי ויריב פיין

כל החיות ידעו: טל גלבוע היא הזוכה של "האח הגדול 6"

אחרי 109 ימים בבית הכי מפורסם במדינה שכללו אזעקות, צוק איתן, דרמות, משולש אהבה, צדק, חמלה וטבעונות יש לנו זוכה אחת שחתמה אותה סופית כעונה שלה, טל גלבוע היא הזוכה הגדול של האח הגדול עונה 6. מפתיע?

לא צפוי. אחרי 109 ימים בבית הכי מפורסם במדינה שכללו אזעקות, מבצע "צוק איתן", דרמות, משולש אהבה, צדק, חמלה וטבעונות יש לנו זוכה אחת שחתמה אותה סופית כעונה שלה. הזוכה הגדולה של "האח הגדול" עונה 6, והיא טל גלבוע. מפתיע?

© גיא כושי ויריב פיין
© אינסטגרם

הגמר נפתח בשידור של אסי וארז מתוך הבית ופתחו את האירוע שכולנו חיכנו לו, הדיירים שהודחו נכנסים אחד אחד לאולפן, ומיד הצטלמו סלפי מודחים ענק עם אסי עזר.

סלפי מודחים
סלפי מודחים © אינסטגרם

כבר בתחילת הגמר, נחשפו הפיינליסטים אל מה שקרה בחוץ במשך שהותם בבית האח ובעיקר גילו את היקף גודל הלחימה בעזה, הנזק ואת שם המבצע - צוק איתן. החמישייה הגיבה בהלם לכל המאורעות שהתרחשו בזמן הזה.

© רונן אקרמן
© אינסטגרם

הראשונה שיצאה מהבית, היישר אל המקום החמישי היא נופר מור, שהצטרפה באמצע העונה על תקן דיירת חדשה / ותיקה". כזכור, בגמר העונה השלישית של האח הגדול, נופר הגיעה למקום השלישי, מיד אחרי ג'קי מנחם וליהיא גרינר. מיד אחריה, השניה לצאת מהבית, במקום הרביעי בגמר האח הגדול היא דנית גרינברג, זו שחלקה את משולש האהבה יחד עם נופר שיצאה לפניה ואליאב. הראשונה לרוץ לחבוק את דנית הייתה אנה בול שהייתה החברה הכי טובה שלה בבית והודחה רגע לפני שנכנסו הדיירים החדשים.

נופר יוצאת ראשונה בגמר
נופר יוצאת ראשונה בגמר © אינסטגרם
דנית יוצאת בהלם
דנית יוצאת בהלם © אינסטגרם

מיד אחר כך, אורגנה לנו הפתעה על הבמה הופעה שלמה של הלהיט שכבש אותנו בשבוע האחרון- "טל בא לך לרקוד?" עם רקדניות, אסי עזר משתולל, ארז טל נבוך ודנית אחת מופתעת לגמרי.

זה נראה לי שבא לך...
 

ומיד עברנו להדחה נוספת בגמר, השלישית שיצאה מהבית, במקום השלישי היא לינור שפר שגם לפי הסקרים זה היה מקומה, לינור לא יצאה מהבית לפני שהיא נפרדה מטל עם השיר שהיא בעצמה יצרה מבלי לשים לב, איך לא, "בא לך לרקוד"? 

היין לא עזר
היין לא עזר © אינסטגרם

בבית נותרו להתמודד על תואר זוכה העונה, טל ואלדד שנותרו במתח רב, במיוחד אלדד שנראה לחוץ במיוחד מהסיטואציה, טל ניצלה רגעים אחרונים של לפני ההכרזה על הזכייה וצעקה "צדק, חמלה, טבעונות!", אז אחרי אין- סוף פרסומות ונאומים של המודחים לטובת טל או אלדד, זה הגיע , הזוכה הגדול של העונה השישית של האח הגדול היא טל גלבוע בהפתעה רבה ולאחר שהסקרים הראו דווקא כי אלדד גל-עד עוקף את כולם בסקרים ומוביל את הגמר לניצחון שלו, אלא שזה הסתפק במקום השני ובשלל מחיאות כפיים.

© גיא כושי ויריב פיין
© אינסטגרם

הגמר נעשה בקצב מהיר יחסית לעונות הקודמות, לא התעכבו יותר מידי וכי היה נראה כאילו מישהו רוצה כבר לסיים את העונה הזו שהתארכה מעבר למצופה בעקבות המאורעות. כמו כן מי ששם לב יכל להבחין שהמשימה שהוצגה הכי הרבה בקטעי הזכרונות מהעונה היא משימת "הכוכב הבא", זה כמובן נעשה מתוך קידום העונה הבאה של התכנית שבימים אלה ממשיכה את האודישנים.

© פייסבוק

טל גלבוע היא הזוכה הנשית השלישית ב"האח הגדול", לאחר שבעונה הראשונה זכתה הדיירת שפרה קורנפלד ובעונה שעברה זכתה טהוניה רובל. במשך כל העונה טל הייתה הדיירת שנתנה מעצמה, עזרה לעולם, אבל רבה עם לא מעט דיירים. בנוסף, גלבוע החדירה לכולנו את עניין הטבעונות, ככה שאין אדם אחד במדינת ישראל שלא יודע על אורח החיים הזה. בקיצור- אנחנו אוהבים אותה. שיהיה בהצלחה בהמשך.

© פייסבוק
© פייסבוק
© פייסבוק
© פייסבוק

 

תגובות