תלמידה VIP: עדי ביטי מספרת על החזרה לבית הספר. צילום: ענת מוסברג

תלמידה VIP: עדי ביטי מספרת על החזרה לבית הספר

לרגל השבוע הראשון של שנת הלימודים החדשה, החלטנו לאסוף כמה תלמידים שכולכם מכירים מהטלוויזיה ולשאול אותם על החזרה ללימודים בתור ילדים מוכרים. והפעם: עדי ביטי שמספרת לנו "החברים אותו הדבר, שאר הילדים צועקים בהפסקה - ''הנה סלב"

לרגל השבוע הראשון של שנת הלימודים החדשה, החלטנו לאסוף כמה תלמידים שכולכם מכירים מהטלוויזיה והקמנו כיתה וירטואלית מיוחדת של פרוגי! שאלנו אותם על החזרה ללימודים בתור תלמידים מוכרים, ביררנו איתם אם הם מקבלים יחס מועדף מהמורים ואיך זה להיות התלמידים שהכי רוצים להיות איתם בהפסקה? מידי יום במהלך השבוע תוכלו לדעת קצת יותר על תלמיד מפורסם אחר.

עוד במדור הבידור של פרוגי

והפעם ל"הכיתה של פרוגי" אנו מצרפים את עדי ביטי, בת 13 שעולה לכיתה ח' בבית הספר "חטיבת השחר" בהוד השרון. את עדי כולנו מכירים, מגיל קטן היא עסוקה בקריירה מרשימה, היא החלה בקלטות ילדים והצגות, אחר כך עברה לפריים / טיים בתכנית "בית ספר למוסיקה" ולאחרונה הוציאה סינגלים שהפכו לויראלים ונדבקו לנו לראש, בין לבין היא גם מככבת כפרזנטורית של אופנת AVG לילדים. אז איך היא משלבת את הכל עם הלימודים?

חוזרת ללמוד והפעם כמגה כוכבת
חוזרת ללמוד והפעם כמגה כוכבת © עדי עובדיה

"יש ציפייה לשנה החדשה, לחוצים, מתרגשים לפגוש שוב את החברים, לדעת אם התחלפו לנו מורים  ואם הכיתה נשארה אותו דבר, אם יש ילדים חדשים בכיתה" מספרת לנו עדי על ההתרגשות של תחילת השנה ודואגת לאחל לכולם "אני ממש רוצה להתחיל באיחול הצלחה לכולם בשנה החדשה בבית ספר ושתיהיה שנה טובה".

התגעגעת לבית הספר?
"מצד אחד כן מצד שני לא" אומרת ומפרטת "בחופש יש רק כיף ואין לחץ או שיעורים. מצד שני, מתגעגעים לשגרה ולפגוש את החברים כל יום".

עושים שטויות בשיעור
עושים שטויות בשיעור © צילום: פרטי

המורים בבית הספר שלך נותנים לך יחס מיוחד?
"אין לי יחס מיוחד או לא לעשות מבחנים" מכריזה "אני עושה שיעורים ומטלות כמו כל ילד רגיל" מציינת ומספרת על חוויות אחרות מהמורים "היו כמה פעמים שמורה ביקשה שאחתום לילד שלה או שאאחל לו ברכה ליום הולדת כי היא אמרה שהוא אוהב אותי, אבל  זה לא בא לידי ביטוי בלימודים, אני חייבת לעשות כמו שכולם עושים, אין הנחות בקטע הזה".

סלפי עם חברים בהפסקה
סלפי עם חברים בהפסקה © צילום:פרטי

"החברים שלי רגילים לראות אותי כל יום ומכירים אותי הרבה לפני" מספרת עדי על היחס מהחברים לספסל הלימודים "אבל כשיצאו השירים שלי הם כמובן פרגנו, תמכו ובקשו ללמוד את הריקוד" אומנם בשכבה שלה רגילים אליה אבל שאר התלמידים מגיבים אחרת "משכבות אחרות יותר מרגישים את ההבדל, בהפסקה צועקים לי מהחלון 'הנה סלב', אני יכולה ללכת ברחוב ופתאום יבקשו להצטלם, הם קצת יותר מסתכלים ויותר בוחנים, אבל החברים לא נותנים יחס מיוחד".

מה עם איזה
מה עם איזה "ביט הביטי" בהפסקה? © אור גפן

לא מפריע להם שכשאת יוצאת איתם לבילויים משותפים אז ניגשים אליך מלא ילדים אחרים ומפריעים לחווית הבילוי?
"דווקא לא, הם צוחקים איתי על זה ואומרים לי 'עדי י'מפורסמת', הם מפרגנים, ולמשל בשישי האחרון חגגנו לחבר יום הולדת וכל שנייה עצרו אותי, זה לא מכעיס או מעצבן עוצרים לשתי דקות וממשיכים כרגיל".

קרה שהקניטו אותך או ניסו לצחוק עליך בבית הספר בעקבות הפרסום?
"לא, אין כל כך מקרה לא נעים שיכול להיות שם" מדגישה אך יכולה להבין אם יקרה אחרת "קרה לי שהלכתי בהפסקה והתחילו לשיר את השיר שלי אבל לא במטרה לפגוע, גם אם יש כאלו שפחות אוהבים אותי זו זכותם, אני לא צריכה להעלב, צריך לדעת גם לקבל ביקורת שלילית".

לא חושבת על מה יגידו עליה
 

אם יש מבחן, המורים עדיין יהיו גמישים עם ימי הצילום?
"תלוי מה הסיטואציה, אם יוצא שיש לי שבוע מטורף שאני לא אהיה בכולוו בבית ספר, אז ברור שיתחשבו, אבל אני בכל מקרה משתדלת להגיע למועדים של מבחנים ואם יש לי משהו מיוחד אז יקבעו לי מועד אחר, זה לא שיבטלו לי לגמרי אני חייבת לעשות הכל".

איך זה באמת לשלב את כל המקצוע עם הלימודים?
"זה קשה, אני לא אשקר, המזל שלי זה שהתרגלתי" ובאמת התרגלה אחרי התחלה מוקדמת של קריירה בתחום "הפריצה הגדולה שלי הייתה ב"בית ספר למוזיקה", אבל התחלתי בגיל מוקדם יותר להשתתף בקלטות לילדים אז ככה שהיה לי את ההרגל הזה מכיתה א', מה שכן, בשנים האחרונות הלימודים יותר קשים, התחלתי חטיבה שנה שעברה, כיתה ז' אז יש יותר לימודים, מבחנים וזה דורש ממני יותר, כמו  לישון מאוחר כדי ללמוד עוד ולקום מוקדם כדי להגיע בזמן, וכשאני מפסידה לימודים אז בין חזרה לחזרה אני לומדת ולוקחת ספרים להצגות, דואגת לחייג יותר לחברים להשלים חומר כדי שאהיה מוכנה".

חושבת כבר לטווח הארוך יותר של מה יקרה עם הבגרויות?
"ברור שזה יגיע,  אבל זה כמו שאני משלבת עכשיו, אם עכשיו אני מצליחה לשלב הכל ולהוציא ציונים טובים אז אין סיבה שלא אצליח עוד שנתיים, אולי יהיה יותר קשה אבל אצליח".

אז איך את מסכמת את זה, קל להיות תלמידה מפורסמת?
"זה באמת אותו הדבר, יש את החיים בבית ספר שהם כמו כל דבר וכל ילד, ואם יש לי ימים פנויים אחר הצהריים אני נפגשת עם חברות, בפן הלימודי - אין הבדל משמעותי אבל מובן מאליו שיותר יסתכלו ויבחנו אותי".

תגובות