תלמיד VIP: אורי שכיב מספר על הלימודים והקריירה. צילום: טל גבעוני

תלמיד VIP: אורי שכיב מספר על הלימודים והקריירה

לרגל השבוע הראשון של שנת הלימודים החדשה, החלטנו לאסוף כמה תלמידים שכולכם מכירים מהטלוויזיה ולשאול אותם על החזרה ללימודים בתור ילדים מוכרים. והפעם: אורי שכיב שמספר "מורה שיחק אותה לא מכיר אותי ובסוף ביקש חתימה ושאופיע בחתונה"

לרגל השבוע הראשון של שנת הלימודים החדשה, החלטנו לאסוף כמה תלמידים שכולכם מכירים מהטלוויזיה והקמנו כיתה וירטואלית מיוחדת של פרוגי! שאלנו אותם על החזרה ללימודים בתור תלמידים מוכרים, ביררנו איתם אם הם מקבלים יחס מועדף מהמורים ואיך זה להיות התלמידים שהכי רוצים להיות איתם בהפסקה? מידי יום במהלך השבוע תוכלו לדעת קצת יותר על תלמיד מפורסם אחר.

    עוד במדור הבידור של פרוגי:

והתלמיד שנכנס היום ל"הכיתה של פרוגי" הוא אורי שכיב, בן 16.5 שעלה לכיתה י"א בבית הספר "חשמונאים" בבית/ים. את אורי הכרנו בתחילת שנת הלימודים הקודמת, במסגרת תכנית הריאליטי "אקס פקטור" בה הגיע לגמר. מאז הוציא אורי שלושה סינגלים מצליחים וממשיך בקריירה המוזיקלית שלו, אז איך הכל משתלב עם לימודים?

הסינגל הראשון, "תביני" - קיבל חשיפה באקס פקטור
 

"זה מעצבן לחזור אבל בסדר, אני לא אוהב יותר מידי את הבית ספר" מספר שכיב על החזרה ללימודים "קשה קצת, אבל לראות שוב את חברים וההתרגשות של ההתחלה בחזרה לבית ספר היא כייפית".

סלפי בכיתה עם המורה וחברים
סלפי בכיתה עם המורה וחברים © אינסטגרם

המורים נותנים יחס מיוחד?
"האמת שלא, זה בדיוק אותו דבר" מכריז ומפרט "יש מורים חדשים שאיתם זה קצת שונה, הותיקים יודעים איך להתנהל מולי ואני מקווה שלא יעשו דברים שפונים מידי לטוב או לרע" אומר אורי ומספר על המחנכת שלו "המחנכת שלי איתי משנה שעברה, עברה איתי את התהליך שלי ב"אקס פקטור" ועוזרת כמה שיכולה אם זה מבחינת קושי של ההופעות בלילה או להשתחרר מוקדם בשביל הקלטות או הופעה, היא משתדלת לבוא לקראתי, וראו את זה במיוחד באקס פקטור כשלא הייתי שלושה חודשים בבית הספר".

מקרה מוזר או מצחיק שקרה לך עם המורה בגלל הפרסום שלך?
"היה מורה שבא לתקופה קצרה לבית הספר כדי להעביר לנו קורס, ובשיעורים הוא שיחק אותה לא מכיר אותי ושאל איך קוראים לי ומסתבר שבסוף הקורס הוא בא אלי וביקש חתימה, ביקש שאני אשיר בחתונה שאמורה להיות לו וזה הגיע אפילו למצב שהוא דיבר איתי על דברים שקרו בתכנית שאפילו אני לא זכרתי שקרו".

והתלמידים מתייחסים אליך אחרת?
"החברים הקרובים אותו דבר" מספר אורי "החברים הפחות קרובים, שאלו שאר הילדים בשכבה או בבית ספר זה מתחלק, או שהם צרי עין, או כאלו שמפרגנים ויש את האלו שמשתדלים לדבר ולהתייחס כרגיל" אומר לנו אורי ומוסיף כי היחס בין השכבות הוא שונה "השכבה שלי מכירה אותי שנים טובות אז לא מתייחסים אלי כמפורסם או כאל מישהו שונה, התלמידים החדשים יותר ושכבות אחרות אז מהם בה היחס השונה, הם באים להצטלם בכיתה שלי, כותבים לי כל מיני דברים ומבקשים חתימות, זה כיף בסך הכל כי אני מקבל אהבה ובגלל שיש הרבה ילדים אז יותר אהבה מברגיל וזה החלק הטוב בכל הדבר הזה".

החברים בכיתה מפרגנים במסאז'
החברים בכיתה מפרגנים במסאז' © אינסטגרם

קרה מקרה שתלמידים ניסו להשתמש בפרסום שלך כדי להעליב אותך?
"תלמידים בבית ספר פחות, אבל קרו לי הרבה מקרים בחוץ עם חברים" מסביר ומפרט על דברים שקורים בבית הספר "יש יציאות קטנות כאלו, נגיד ישבנו כמה חברים ביחד ואמרתי משהו מצחיק, הם צחקו ואז בא אחד שניסה להקניט ואמר - מה אתה חש שאתה סלב".

שר בשיעור
שר בשיעור © אינסטגרם

איך משלבים את הקריירה עם הלימודים?
"קשה מאוד, גם בחופש הגדול לא היה לי חופש למרות שבגלל המלחמה היו פחות הופעות אבל עדיין היו, במקביל עדיין המשכתי לעבוד על האלבום הראשון" כך מספר על החופש האחרון ומוסיף על שנת הלימודים החדשה - "גם עכשיו בזמן הלימודים יש הרבה עבודה אז קשה לעשות ביחד, הלימודים מאוד חשובים לי, אני מתכון לעשות בגרות מלאה וטובה, אבל אני אעבוד קצת יותר קשה מתלמידים אחרים כדי שאוכל לשלב את זה יחד עם המוזיקה שלי".

עייף בבית ספר, אבל לא שוכח להשקיע!
עייף בבית ספר, אבל לא שוכח להשקיע! © אינסטגרם

על הציונים בשנה הקודמת, בתקופת ה"אקס פקטור" מספר אורי "עבדתי ממש קשה, קיבלתי ציונים די גבוהים, לקחתי מורים פרטיים ולמדתי בדרך להופעות אז כן הוצאתי ציונים די גבוהים", אולי בגלל שהמורים לא נותנים לו יחס מיוחד זה מה שהוביל אותם לא להתחשב יותר מידי בתלמיד המזמר, כך לפי מה שמספר לנו "ציוני ההגשות של המורים לבגרויות לא היו כל כך בעדי אבל עדיין הצלחתי לכפות על זה עם ציוני בגרות טובים" מסכם.

מבחן חשוב או הופעה גדולה?
"בעקרון שתיהם,  אם אפשר לשלב את הכל ביחד, אבל אם זה מתנגש אז הופעה"

הסינגל השני
 

לסיכום, קל להיות תלמיד מפורסם?
"אני אישית נהנה מזה, כשאנשים מפרגנים ומכירים אותך על יצירה שלך ומשהו שאתה מוכשר בו - זה כיף" אומר "גם בבית ספר לפני שהייתי מפורסם היו מפרגנים, הייתי מופיע בטקסים והיו ניגשים אלי אחרי ועכשיו עם החשיפה הטלוויזיונית - זה בא מתוך כישרון ומשהו שאני עובד עליו קשה, לא שסתם נהייתי מפורסם, אבל זה כן נותן הרגשה טובה, אני נהנה מזה שכולם מכירים, זה כיף וזה הרבה אהבה" מסכם.

בתקופת אקס פקטור- החברים תמכו
בתקופת אקס פקטור- החברים תמכו © אינסטגרם
תגובות