הכיתה של פרוגי: התאומות נוי והדר עולות כיתה. צילום: תומר יעקובסון

הכיתה של פרוגי: התאומות נוי והדר עולות כיתה

לרגל השבוע הראשון של שנת הלימודים החדשה, החלטנו לאסוף כמה תלמידים שכולכם מכירים מהטלוויזיה ולשאול אותם על החזרה ללימודים בתור ילדים מוכרים. והפעם: התאומות נוי והדר שמספרות: "מבקשים מאיתנו סלפי בשירותים של הבית ספר"

לרגל השבוע הראשון של שנת הלימודים החדשה, החלטנו לאסוף כמה תלמידים שכולכם מכירים מהטלוויזיה והקמנו כיתה וירטואלית מיוחדת של פרוגי! שאלנו אותם על החזרה ללימודים בתור תלמידים מוכרים, ביררנו איתם אם הם מקבלים יחס מועדף מהמורים ואיך זה להיות התלמידים שהכי רוצים להיות איתם בהפסקה? מידי יום במהלך השבוע תוכלו לדעת קצת יותר על תלמיד מפורסם אחר.

    עוד במדור הבידור של פרוגי: 

והפעם ל"הכיתה של פרוגי" הצטרפות כפולה! אלו הן התאומות נוי והדר, בנות 16 שהתחילו השבוע את כיתה י"א בבית הספר "נחשון" בשוהם, כמו כל דבר שהן עושות במשותף, הן כמובן לומדות יחד באותה הכיתה.
את נוי והדר הכרנו לעומק כשהצטרפו לערוץ הילדים והשתתפו בשלל תכניות שם, אבל הן החלו בגיל צעיר יותר בקלטות ילדים כמו אלו של "דוד חיים", השנה הן גם הוציאו סינגלים ליוטיוב שהפכו לויראלים, אחד מהם היה הלהיט הקייצי של השנה. אז איך הן משלבות הכל עם לימודים?

הלהיט הויראלי של הצעירים בחופש האחרון
 

"לא הרגשנו שהיה חופש בכלל, גם בגלל המלחמה ובגם בגלל ההופעות, אבל זה כיף מהסיבות האלו" מספרות על החזרה ללימודים "חוץ מזה אנחנו בבית ספר הזה מכיתה ז', אז זה מאוד כיף ונחמד, אנחנו מקבלות הרבה אהבה מהשכבות הקטנות יותר, כיף לחזור ככה ללימודים" מספרות התאומות ומוסיפות "רצינו לחזור ללמוד, כל חופש נגמר מתישהו, והנה נגמר".

מרגישות שהפרסום משפיע על איך שעוברת עליכן השגרה בבית הספר?
"כן ולא" מכריזה נוי ומפרטת "כן כי גם כשאנחנו הולכות לשירותים או משהו מבקשים מאיתנו חתימה ותמונה, אז תכלס זה חוויה שתיהיה מזכרת טובה מהתיכון, אבל מצד שני זה לא משפיע כי אנחנו לומדות כמו כל אחד".

סלפי בכיתה
סלפי בכיתה © אינסטגרם

המורים נותנים יחס מיוחד?
"לא, אבל די אוהבים את הקטע שאנחנו תאומות אז יש יותר צחוקים מכל ילד אחר, אנחנו מתחלפות כל הזמן בגלל הדמיון בינינו" אומרות השתיים והדר מספרת על תעלול שעשו למורה "המורה אמר להדר לעשות הרצאה באנגלית והיא פספסה מלא חומר ולא הייתה מוכנה אז היא אמרה שקוראים לה נוי! ועכשיו אני זו שצריכה ללכת ולהכין הרצאה באנגלית".

מקרה מוזר או מצחיק שקרה לכן עם המורה בגלל הפרסום שלכן?
"היה מקרה ממש מוזר וחמוד! מורה אחת הביאה כמה תמונות של הבת שלה לבית הספר וביקשה חתימה מאחורי כל אחת מהתמונות, אנחנו כמובן עשינו את זה אבל אז ראינו שהמורה בכתה מרוב התרגשות, היא הייתה ממש חמודה".

התלמידים מתייחסים אליכן אחרת?
"אלו שפחות קרובים אלינו יותר מנסים להתחבר איתנו ולהיות בקרבה שלנו" מספרות ומפרטות "במיוחד משכבות אחרות, הקטנות יותר, שם יש את כל המעריצים אז מהם יש יחס שונה, הם מבקשים סלפי ושרים את השירים שלנו".

לומדות לבגרות בהיסטוריה
לומדות לבגרות בהיסטוריה © אינסטגרם

קרה מקרה שתלמידים ניסו להשתמש בפרסום שלך כדי להעליב אותך?
"כן לפעמים צוחקים עלינו, בנים קטנים שמנסים לדבר איתנו שרים את השיר וצוחקים אבל לא משהו חמור" אומרות ולוקחות את זה מזווית בוגרת "זו דרך שלהם להתחבר ולדבר איתנו ושנתייחס, בהתחלה כן נעלבנו מכל שטות ואז חשבנו על זה ואנחנו באמת שלמות בכל מה שאנחנו עושות, ואנחנו כבר מזמן לא בשלב של להעלב" מסכמות.

מתחילים איתכן בנים בבית הספר?
"כל הזמן" צוחקות על העניין ומציינות כי "כשבנים מתחילים איתנו זה הדבר הכי מצחיק בעולם, אנחנו אומרות להם שאין סיכוי והם ממשיכים לבקש, אלו מי"ב עושים חיוכים ומבטים, אבל צר לנו לאכזב, אנחנו מחפשות תאומים".

דרושים: תאומים לזוגיות
דרושים: תאומים לזוגיות © אינסטגרם

איך משלבים את הקריירה עם הלימודים?
"חוץ מלימודים וקריירה אנחנו גם מתנדבות במד"א, אז יש בכלל עומס" אומרת הדר אך מספרת איך מתמודדות, "גם אם זו שעה פחות לישון בלילה, אנחנו כן רוצות לשלב את כל העולמות, למרות שזה בכלל לא קל כי אנחנו בכיתה מדעית ומרחיבות יחידות כמו חמש יחידות ביולוגיה שאנו מרחיבות, אנחנו מנסות ומשתדלות - אם אתה רוצה משהו אתה משיג אותו ואין דבר העומד בפני הרצון".

גם קריירה, גם לימודים וגם מד
גם קריירה, גם לימודים וגם מד"א! © אינסטגרם

מבחן חשוב או יום צילומים למשהו גדול?
"כל מבחן יש לו מועד ב', אז אנחנו מנסות ללכת למועדי ב' כשאנחנו נעדרות מבית הספר, אבל לכל דבר יש פתרון אנחנו משתדלות לא להפסיד מכל דבר" אומרת נוי והדר מספרת על ציוני הבגרות בשנה שעברה "ציונים מעולים, לא חשבתי שנגיע לזה, אנחנו משקיעות בשביל הדברים האלו, מוכנות לעבודה קשה".

אז קל להיות תלמידות מפורסמות?
"זה יכול להוסיף לך בכל מה שתרצה, כיף שמכירים אותך ושאתה עטוף באהבה, גם המורים מפרגנים זה משמח שאוהבים את הדרך שאתה עושה ובהמון אהבה ובשמחה" מסכמות וחולקות איתנו את החויה של לעבור את זה כתאומות "זה כל כך כיף זה עוד מישהו שדומה לך והוא אותו הדבר כמוך, לחלוק את הכיף והשמחה".

סלפי עם מעריצים
סלפי עם מעריצים © אינסטגרם

זה היה משפיע אחרת אם לא הייתן מתפרסמות יחד?
"אם הייתי אחת אז לא הייתי מרגישה כמו היום" אומרת הדר ומסבירה "הייתי מרגישה יותר לבד ופחות תמיכה ועם נוי זה יותר חזק ויותר כיף, שתיים זה הרבה יותר כוח מאשר אחת".

תגובות