הכיתה של פרוגי: ענבל ביבי מתחילה שנה אחרונה בתיכון. צילום: ירון ברנר

הכיתה של פרוגי: ענבל ביבי מתחילה שנה אחרונה בתיכון

לרגל השבוע הראשון של שנת הלימודים החדשה, החלטנו לאסוף כמה תלמידים שכולכם מכירים מהטלוויזיה ולשאול אותם על החזרה ללימודים בתור ילדים מוכרים. והיום: ענבל ביבי שמספרת: "המורה שלי לא ידעה שהייתי בטלוויזיה וגילתה את זה דרך הבת שלה"

לרגל השבוע הראשון של שנת הלימודים החדשה, החלטנו לאסוף כמה תלמידים שכולכם מכירים מהטלוויזיה והקמנו כיתה וירטואלית מיוחדת של פרוגי! שאלנו אותם על החזרה ללימודים בתור תלמידים מוכרים, ביררנו איתם אם הם מקבלים יחס מועדף מהמורים ואיך זה להיות התלמידים שהכי רוצים להיות איתם בהפסקה? 

מי שמצטרפת ל"הכיתה של פרוגי" היום היא ענבל ביבי, בת ה/17 שהחלה השבוע את השנה האחרונה בבית הספר ועלתה לכיתה י"ב בבית הספר "אנקורי" בראשון לציון. את ענבל הכרנו בשנה שעברה ב"אקס פקטור" הישראלי והודחה רגע לפני הגמר הגדול, מאז הספיקה ענבל להמשיך להופיע ואף להצטרף להרכב מיוחד שנקרא "הסופרגרופ" שמורכב מענבל, ארז שרון, האולטראס ונאור אורמיה. אז איך היא משלבת את הכל בשנה האחרונה בתיכון?

באוידשן ל"אקס פקטור"
 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

"כל החופש הזה ניצלתי ובזבזתי עד תום וחיכיתי למשהו שיאזן אותי ובית ספר זה פתרון מושלם" מספרת לנו ענבל על החזרה ללימודים, ענבל עברה לבית ספר חדש בגלל מעבר לעיר חדשה ועל השינוי הזה מספרת "מכירה אנשים חדשים, בנוסף לזה אני מאוד אהבתי את הבית ספר ההקודם אבל הרגשתי שאני צריכה להתקרב למרכז  בעיקר בגלל הקריירה, בנוסף לזה חידושים תמיד עושים לי טוב בחיים ותמיד טוב לראות צד אחר, ו"אנקורי" נותן יותר חופש וביטוי כאדם בכללי, בלבוש, בשיער- שאני מרבה לצבוע ובתי ספר אחרים עושים בעיות עם זה או פירסינג שזה גם משהו שאני אוהבת".

את חושבת שהפרסום שלך משפיע על איך שעוברת עלייך החויה של בית ספר?
"לא, אני חושבת שילדים באנקורי וחברים שלי שכן פנו אלי מידי פעם על הנושא, יותר מסתכלים עלי כבן אדם וזה לא משפיע עלי ועליהם".

בבית הספר הקודם
בבית הספר הקודם © אינסטגרם

המורים נותנים יחס מיוחד?
"לא נותנים לי יחס מיוחד אישית, הם נותנים יחס מיוחד כי זה בית ספר כזה שנותן בכללי יחס מיוחד אז המורים מדהימים" מספרת על ההתרשמות מהמורים בבית ספרה החדש ומספרת על המורות בבית הספר הקודם שהיו שם בתקופת ה-אקס פקטור "המורות בבית ספר הקודם כבר הכירו אותי והיו סוג של חברות, אז הן רק התגאו, קיבלתי יחס חם ומחמאות אבל בלימודים זה לא שינה משהו, אם הייתי מפריעה אז היו מוציאים אותי מהכיתה כמו כולם" מספרת וצוחקת".

מקרה מוזר או מצחיק שקרה לך עם המורה בגלל הפרסום שלך?
"כמה זמן אחרי שנגמרה התכנית, ישבתי בכיתה בשיעור עם מורה מסוימת ויום אחד הבת של המורה הגיעה לכיתה וראתה אותי והתחילה להגיד "יו ענבל ביבי!", המורה שלי, אמא שלה לא הבינה למה הבת שלה הצטלמה איתי והתלהבה והכירה אותי בסוף היא גילתה שהייתי באקס פקטור".

המורה לא הכירה - הבת שלה כן
המורה לא הכירה - הבת שלה כן © אינסטגרם

והתלמידים מתייחסים אליך אחרת?
"כשחזרתי לבית ספר הקודם אחרי התכנית ובגלל שכל כך הרבה זמן הייתי מרוחקת מבית הספר אז זה הרחיק אותי קצת מהם והיה להם קצת קשה לפרגן לפעמים, אבל רובם פרגנו ותמכו באותה תקופה ועל זה צריך להסתכל".

קרה מקרה שתלמידים ניסו להשתמש בפרסום שלך כדי להעליב אותך?
"אני חושבת שדווקא אם ניסו להעליב אותי בגלל הפרסום יכול להיות שלא שמתי לב לזה" אומרת ענבל ומסבירה "מאז אקס פקטור לא שמתי לב להערות אחרות ופוגעניות, אני יודעת מי אני ומה אני, מרוצה מעצמי, אז חבל לתת לאחרים להוריד אותך".

עם החברים בבית הספר החדש
עם החברים בבית הספר החדש © אינסטגרם

איך משלבים את הקריירה עם הלימודים?
"כל מה שצריך לעשות למען הקריירה אתה עושה אחרי הלימודים וההפך" מכריזה ביבי "אם אתה לומד כמו שצריך בבית ספר, לא מפריע ואתה שם לעצמך מטרה אז בקושי עושים משהו כדי להתכונן לרגע האמת שזה מבחנים והכל, בבית ספר הנוכחי בקושי יש לנו שיעורי בית, זה יותר עבודות עם חברים וזה משתלב לי מעולה" על הציונים שנה שעברה מספרת "אחלה ציונים, עבדתי קשה אחרי אקס פקטור והשתלם".

מבחן חשוב או הופעה חשובה?
"הופעות חשובות יכולות להיות לי בעתיד המון, אבל אם בגרות או מבחן חשוב שכן אפשר לדחות, אנסה, לא אעשה זאת הרבה, כי חשוב לי להשקיע בלימודים אבל פעם ב..." 

סינגל משותף עם "הסופרגרופ"
 

לסיכום, קל להיות תלמידה מוכרת?
"אם אתה רוצה גם את הלימודים וגם את הקריירה או בכללי כל דבר שרוצים מספיק  ומנתבים דרך נכונה, יהיה קל וכיף וטוב והכל עניין של הסתכלות - זה הכי חשוב. וכל מי שנכנס ללימודים עכשיו בלי קשר אליי, גם בלי קריירה, בית ספר הוא משהו מבאס לרבים אבל תסתכלו על זה בצורה חיובית ומאוד מאזנת, אנחנו בני נוער ולא תמיד יש לנו מוח על הכתפיים".

"אני מאחלת לעצמי שבשנה הזו אני אלמד ממנה הכי הרבה, שאני אאסוף חומר לחיים, שאני אלמד משהו על החברה ועל החיים" מסכמת ענבל באיחחול עצמי לשנה האחרונה בבית הספר.

תגובות