כל כך אמיתית וסוחפת: "איש חשוב מאוד". ביקורת. צילום: אוהד רומנו

כל כך אמיתית וסוחפת: "איש חשוב מאוד". ביקורת

אם לא היה לכם ספק שיהודה לוי הוא נכנס צאן ברזל של התרבות הישראלית - הסדרה החדשה שלו, "איש חשוב מאוד", ללא ספק תוכיח לכם את זה. תתכוננו להתאהב בו מחדש כשחקן ולא ככוכב מדורי הרכילות. ביקורת

יהודה לוי פשוט גאון. ואולי בגלל זה הוא ללא ספק כבר עשה הכל וכשאנחנו אומרים הכל אנחנו מתכוונים לזה.
מדורי הרכילות לא עוזבים אותו כבר שנים רבות ושמו הולך לפניו בכל עת. במשך ארבעת השנים האחרונות הוא בנה מוצר טלווזיוני מרשים ומהפנט שמספר את סיפור חיוו של מפורסם שנפרד מבת זוגו המפורסמת ומנסה להתחיל מערכת יחסים עם בחורה אנונימית. נשמע לכם מוכר? מסתבר כי המציאות עולה על כל דימיון ואפילו יוצרת הסדרה וחברתו הטובה של לוי טענה בפרימרייה של הסדרה כי לא חשבה שהסדרה תיהיה כל כך קרובה למציאות כמו שהיא היום ולא ידעה שהפרידה בין יהודה לנינט תגיע.

    עוד במדור הבידור של פרוגי:

אנחנו לא יודעים אם מה שקורה על הסט הוא משחק או שאנחנו פשוט רואים את יהודה בכבודו ובעצמו אבל כך או כך הוא משחק מדוייק, חזק יותר מתפקידיו הקודמים: נדב פלדמן וסער פדידה, משהו בטיימינג המטורף שהסדרה עוסקת בפרידה קשה וכואבת מה שקרה ללוי גם במציאות מעניינת יותר מתמיד, עכשיו אנחנו יכולים לראות או לפחות להעריך איך הוא הגיב אחרי הפרידה מהאקסית המיתולגית, נינט טייב. רבים מגדירים את התפקיד הזה של יהודה כ"תפקיד חייו", את הטייטל הזה נדע בהמשך אם באמת זה הוכיח את עצמו, ובכל מקרה, כנראה שיהודה לוי הכי טוב כשהוא עצמו.

 

הסדרה מצויינת, משובחת ומופלאה שגרמה לנו לשבת במשך דקות ארוכות מול הטלוויזיה ולהיות מרותקים לכל סצינה וכל מילה שיוצאת לשחקנים המעולים מן הפה, יש כאן את כל המרכיבים שהופכים את הסדרה הזו לסדרת דרמה משובחת, מעניינת, אטרקטיבית ומצליחה. כמובן שרבות השבחים הם על העלילה הסוחפת וטקסטים שנונים ומדוייקים.

אומנם הקהל הצעיר, בני הנוער למשל, אליו פחות מכוונת הסדרה, יתקשה להשאר ממוקד במהלך הסצנות, כיוון שהעלילה מורכבת וכבדה ולפעמים הסצינות ארוכות מידי, אך מי שיגש אל הסדרה בצורה הנכונה, יידע להנות ולהשאר מרותק וענייני. 

יותר לקהל הבוגר, פחות לנוער
יותר לקהל הבוגר, פחות לנוער © אור גפן

כמובן שלא רק יהודה עושה את הסדרה למה שהיא, אלא גם שותפיו ליצירה, כך היא השחקנית רומי אבולעפיה, שמשחקת את תפקיד הדוגמנית המפורסמת שיש לה קטע עם הכוכב בסדרה, נראית הכי יפה שראינו אותה מכל הסדרות הישראליות בהם לקחה חלק ואין ספק שהיא משחקת מצויין.

כל אלו מרכיבים טלוויזיה איכותית, מצחיקה, אחרת ומיוחדת אבל מצד שני גם כל כך עממית וכל-כך מתוכנו, אז בלי יותר מידי מילים, עשו לעצמכם טובה, הניחו את מדורי הרכילות בצד וגשו לצפות ב"איש חשוב מאוד".

 

תגובות