זהירות, זה נושך: "יומני הערפד" ו"המקוריים" בעונות חדשות. צילום: יחסי ציבור

זהירות, זה נושך: "יומני הערפד" ו"המקוריים" בעונות חדשות

"יומני הערפד" חוזרת בעונה השישית והאחרונה (רגע, מה?) ואין לכם מושג כמה הולך להשתנות בה. מה בנוגע לסערה שתהיה בעונה השנייה של סדרת הבת "המקוריים"? אנחנו כאן כדי לעדכן אתכם בפרטים עסיסיים על שתי הסדרות

לאחרונה סיפרנו לכם כמה ספויילרים על העונה החדשה של "יומני הערפד" ("The Vampire Diaries" או בקיצור: TVD), אבל מרוב שבעונה הזו הולכים לקרות כל כך הרבה דברים, זה לא היה מספיק. הצטרפו אלינו כדי לדעת האם זו העונה האחרונה, האם דיימון ובוני ישובו מן הצד השני, מה קורה ביחסים בין סטפן לדיימון ואיך הצד השני הופך למרכז העונה. בנוסף, גם "המקוריים" ("The Originals") שהיא סדרת הבת של יומני אשר עוסקת במשפחת מייקלסון שמורכבת מהערפדים הראשונים בעולם, חוזרת למסך כמה ימים אחריה בעונה השנייה. כל הפרטים שאתם צריכים לדעת מרוכזים בכתבה אחת.

© פייסבוק
© פייסבוק

נתחיל ב"יומני הערפד". רק לפי הפרומו לעונה אנו מבינים שהולכים להשתנות לא מעט דברים, ויש המון שאלות חשובות לשאול. בחורה מסתורית נכנסת למיטתו של סטפן והוא מגלה לה את סודותיו, ג'רמי חוזר לשתות מתוך ייאוש על אובדנה של חברתו בוני, קרוליין ואלאריק משתעשעים יחד ואת אלינה כמובן אי אפשר לפענח. צפו בפרומו:

הרבה דברים משתנים. פרומו לעונה השישית של יומני
 

מה שאנחנו יודעים הוא שאלינה חוזרת להיות ניזונה מבני אדם, היא מתחילה להזות דברים ושקרוליין לא מרוצה מההתנהגות האלימה שלה. האם אלינה תיעזר בלוק כדי למצוא את הדרך לקבל את דיימון בחזרה? ומי תוקף את מיסטיק פולס אם כל היצורים העל טבעיים גורשו? אלו שאלות שנצטרך לחכות על מנת לקבל את התשובות עליהן.

© פייסבוק

עוד במדור הבידור של פרוגי:

חבר הקאסט שמגלם את דיימון, איאן סומרהולדר, כנראה נרגש בדיוק כמונו לעליית העונה השישית כי הוא פשוט לא מפסיק להעלות ספויילרים דרך חשבונות הרשתות החברתיות שלו!

© פייסבוק
© פייסבוק

הערפד החתיך בן ה-35 פרסם באינסטגרם שלו הצצה קטנה לדמותו. התמונה שלהלן הייתה מלווה בכיתוב: "וואו, זה התחיל! זה צילום מסך (אני בטח אסתבך בצרות על זה;) מהפרק הראשון. ממממ, אל מי אני מדבר??? הנה אני, עושה קצת עבודות עריכה לעונה השישית של יומני הערפד עם צוות הפוסט-פרודקשן הנהדר שלנו. הצוות הזה הוא הראשון במעלה - הם הגיבורים האלמוניים של הסיפורים על המסך שאתם רואים! צריך להודות לאנשים המדהימים האלה ולהראות להם קצת אהבה! תודה לכם! אוהב, איאן".
 
עורך עם הצוות. איאן
עורך עם הצוות. © אינסטגרם

למרות שבמבט ראשון הספויילר הזה לא מציג יותר מדי, הוא עלול לחשוף הרבה על חזרתו של דיימון, הערפד הבד-בוי יושב במכונית בזמן שהוא מדמם ברצינות בתמונה מאחורי הקלעים, פעם נוספת מאשרת שדיימון יופיע כאדם חי ונושם ולא יהיה רק חזון מעורפל בעונה ה-6. התסריט שמלווה את התמונה מציג את הכתובת שהיא "VD 601 V1", כנראה קוד לפרק הראשון בסדרה. התמונה הזו יכולה לעורר את העובדה שאנו מקבלים קצת אקשן מדיימון מוקדם מדי ממה שחשבנו. מהאירועים הדרמטיים שהיו בקרוון בפרומו זה נראה לא סביר. צוות TVD הם מאסטרים בלהחזיק אותנו חזק בניחושים.

אז דיימון חוזר?
אז הוא חוזר? © אינסטגרם

בראיון שנערך לאחרונה עם איאן במגזין "Digital Spy", נשאל איאן על עתיד הסדרה ואמר: "סיכוי טוב שזו תהיה העונה האחרונה שלנו. אני חושבת שעכשיו יש סופיות לזה, כולם ממש מבינים שזה זמן מאור חשוב בחיינו. אנחנו יצרנו כמה סיפורים מאוד מגניבים", סיפר אודות העונה. אמנם אלו חדשות מסעירות מסומרהולדר, אבל זה לא משקף את מה שהבוסית הגדולה של "יומני הערפד", ג'ולי פלק, חושבת. לפני כמה חודשים אמרה פלק לחדשות E! כי "אני חושבת שהתכנית תמשיך כל עוד השחקנים רוצים להראות נכונות לזה. אתה יודע, תראה, כולם תחת חוזה. אני יודעת שיש לנו תוכניות לעונה השישית, יש לנו תוכניות לעונה השביעית. אני יודעת שיש לבוסים שלנו תוכניות לעונות שמונה, תשע ועשר".

© פייסבוק

גם אם זה נראה כאילו הסדרה עשויה להימשך, זה גם נראה שהעונה השישית באמת יכולה להוות את סוף הדרך עבור איאן שמשחק את דיימון סאלבטור מאז 2009. כשהוא אומר "זהו זמן מאוד חשוב בחיינו" זה נשמע כאילו יש לו תוכניות אחרות לשנים הקרובות במקום לחזור למיסטיק פולס... כפי שכתב איאן לא מזמן, הוא מעורב יותר ויותר בעבודות צדקה, ואפילו רוצה להקים משפחה בקרוב, כך שלא כדאי לתלות תקוות בעתיד של דיימון ב-TVD.

חברי הקאסט
חברי הקאסט © אינסטגרם

פול ווסלי, המגלם את סטפן בסדרה, פלט לאחרונה בראיון ש"אין לו את האנרגיה הרגשית למערכת יחסים". האם זה אומר שהוא וקרוליין כבר לא? מסתבר. כך גם לפי הפרומו שראינו קודם. השערה נפוצה היא כי קרוליין תקבל ביקור מקלאוס, כי הרי היה דיבור על כך ש"יומני הערפד" ו"המקוריים" יצטלבו מתי שהוא במהלך העונה, וזה נראה כמו זמן מעולה. קרוליין יכולה אפילו לפתח סיפור אהבה עם הדמות החדשה בסדרה, ליאם, הוא נמצא בה רק כדי להיות אחד החברים של אלינה מבית הספר לרפואה. בשלב כלשהו בעונה, אלינה כנראה תנסה להגדיר את הזוג.

קלאוס בא לביקור
קלאוס בא לביקור © אינסטגרם

עוד במדור הבידור של פרוגי:

עכשיו הגיע הזמן לעבור ולדבר על העלילה של "המקוריים", סדרת הבת, בה ניצב קלאוס (ג'וזף מורגן), ערפד ששב לעיר מולדתו, ניו אורלינס, שממנה הוגלה לפני שנים. שם הוא מגלה שהזאבה שקיים איתה יחסים, היילי, התעברה ממנו, ואז מבין שהילד שלהם הוא הראשון מזן חצי זאב וחצי ערפד. גם אחיו אלייג'ה (דניאל גיליס) ואחותו רבקה (קלייר הולט) מגיעים לניו אורלינס כדי לקיים את הבטחתם להיות ביחד כמשפחה מאוחדת. השלושה שיחקו ב"יומני הערפד" והראו שיכולות המשחק שלהם רק משתפרות מרגע לרגע. העונה הראשונה צברה רף גבוה והראתה שמדובר בסדרה סוחפת ומלאת אקשן.

© פייסבוק
© פייסבוק
הוא ערפד והיא זאבה - ביחד הם אמא ואבא
הוא ערפד והיא זאבה - ביחד הם אמא ואבא © אינסטגרם

בעונה השנייה של "המקוריים" נצפה בדרמה משפחתית סוערת במיוחד. בעוד שקלאוס ואלייג'ה קיוו שאף אחד לא יגלה שהתינוקת, תקווה, לא באמת מתה, כל אחד מהוריהם תכנן בנפרד מפגש משפחתי שבסופו של דבר לא היה מוצלח במיוחד. בנוסף, קלאוס יהפוך לנקמני ומסוכן יותר, והפעם יש לו גם מטרה - הוא האמין באמא שלו ואהב אותה מאוד, אבל למרבה הצער כשחזרה מהצד השני היא התחילה לשפוט אותו. בינתיים, דווינה (דניאלה קמפבל) משתמשת במייקל (סבסטיאן רוש) בתור הבובה שלה, כדי להתנקם בקלאוס. צפו בפרומו:

הצצה ראשונה לעונה השנייה
 
© פייסבוק
© פייסבוק
© פייסבוק

משהו שלא ציפינו לו הוא המסע הקשה של היילי. לא רק שהיא צריכה למסור את התינוקת, שזה אסון הרסני בפני עצמו, אלא היא גם איבדה את הדבר הכי חשוב לה - הנהגת הזאבים. היא הולכת להתמודד עם משבר זהות אמיתי שישפיע על תחושת העצמי שלה ועל היחסים בינה לבין אחיה. למרות שאלייג'ה אוהב אותה ומציע לה עזרה, היא לא מקבלת אותה. נשמע שהולך להיות מעניין.

© פייסבוק
© פייסבוק


"יומני הערפד" - עונה שישית, ה-2 באוקטובר, "המקוריים" - עונה שנייה, ה-6 באוקטובר.

תגובות