הכוכבים שהנשיקה הראשונה שלהם הייתה מול המצלמות. צילום: דיילי מייל http://www.dailymail.co.uk/home/index.html

הכוכבים שהנשיקה הראשונה שלהם הייתה מול המצלמות

הנשיקה הראשונה היא דבר מביך, אבל היא מביכה אפילו יותר כשנדרשים לעשות זאת מול כל העולם. אז מי הם הכוכבים הבינלאומיים שהנשיקה הראשונה בחייהם הייתם אל מול המצלמות? והיכן הייתה הנשיקה הראשונה של ג'סטין ביבר, זאק אפרון, זאין מאליק ואוסטין מאהון?

מהתבוננות בה משחקת את האחות הקטנה ב"דרייק וג'וש" ועד שהפכה למנחת תכנית האינטרנט האהובה "איי קרלי" / מעריצים לגמרי גדלו יחד עם מירנדה קוסגרוב. השחקנית הגיעה לזירה כשהיא הייתה רק בת עשר והמעריצים שצפו בסדרות של ערוץ ניקולודיאון יכלו לראות הרבה רגעים מרכזיים בחיים שלה על המסך, כולל את הנשיקה הראשונה שלה!

© טמבלר
הנשיקה הראשונה של מירנדה
 

מירנדה הודתה כי הנשיקה שלה עם נייתן קרס על הסט של "iCarly" הייתה בלתי נשכחת. טוב, תמיד חשבנו שקרלי ופרדי הם זוג מתוק... כמובן שקוסגרוב היא לא השחקנית היחידה שהנשיקה הראשונה שלה הייתה מול המצלמות. המשיכו לקרוא כדי לדעת מי מהכוכבים שאתם הכי אוהבים התנשק לראשונה על המסך, מולכם.

© טמבלר

הנשיקה הראשונה של ויקטוריה ג'סטיס, כוכבת סדרת ניקולודיאון אף היא בשם "ויקטוריוס", הייתה עם קול ספראוס, אחד מן התאומים הזהים ב"החיים היפים של זאק וקודי". בטח כבר הספקתם לשכוח את התאומים הבלונדינים, המצחיקים והמקסימים של ערוץ הילדים וערוץ דיסני, אז הנה לכם תזכורת. עבור ג'סטיס הנשיקה הזו הייתה בלייב בפני כל הצוות. זה קרה כשהיא התארחה בפרק בעונה הראשונה של הסדרה.

הנשיקה הראשונה של ויקטוריה ג'סטיס
 

גם כוכב "גוד לאק צ'ארלי", ג'ייסון דולי, התנשק לראשונה על הסט לעיני מצלמות. דולי התנשק יחד עם קיי פנאבקר בסרט המקורי של ערוץ דיסני "לקרוא ולבכות", בו שיחק כשהיה בן 14. "הנשיקה בפועל הייתה הראשונה שלי", הודה. "זה היה ממש מגניב!"

הנשיקה הראשונה של ג'ייסון. החל מדקה 1:57
 

הנשיקה הראשונה של דבי ראיין הייתה עם קול ספראוס ב"החיים היפים על הסיפון", סדרת ההמשך על עלילותיהם של זאק וקודי בספינה, במקום במלון. אז כנראה שלויקטוריה ודבי יש הרבה יותר דברים משותפים משאנחנו יודעים... שתי הבנות, שהיו אז קטנות להפליא, התנשקו בפעם הראשונה עם אחד מהתאומים ספראוס, באותה סדרה. "הנשיקות עם קול היו כל כך מוזרות כי אנחנו נמצאים בנקודה שבה אנחנו כמו אח ואחות", סיפרה דבי. בכל זאת, כנראה שקול היה זה שהרוויח הכי הרבה מעניין הנשיקות הראשונות האלו.

הנשיקה הראשונה של דבי. החל מדקה 7:32
   
דבי חושפת פרטים על הנשיקה
 

ונעבור לקורבן הבא: הנשיקה הראשונה של לורה מרנו הייתה על המסך עם רוס לינץ', חבר להקת R5, בסדרה שבה מככבים שניהם / "אוסטין ואלי". זה רק מוסיף עוד סיבה לרשימה מדוע הם צריכים לצאת בחיים האמיתיים!

הנשיקה הראשונה של לורה
הנשיקה הראשונה של לורה © טמבלר 
איך היה לנשק את לורה? רוס מדבר
 

אולי עדיף קצת חבר'ה מבוגרים יותר כרגע? אוקיי, אז אותם אתם מכירים קצת הרבה יותר מהקודמים שהוזכרו בכתבה הזו - מילה קוניס ואשטון קוצ'ר. עבור קוניס, הנשיקה שלה עם קוצ'ר בסדרה "מופע שנות ה/70" הייתה למעשה הראשונה בחייה. "הייתי כזה 'אוי, הוא כל כך חמוד, זה הדוגמן של קלווין קליין!'", היא אמרה. "ואז אני כזה 'אני חייבת לנשק אותו?', הייתי כל כך עצבנית וחשתי חוסר נוחות. היה לי קראש עליו". אז עד כמה חמוד לדעתכם זה שהם הכירו בסדרת טלוויזיה והם מצפים לתינוק כרגע?

הנשיקה הראשונה של מילה קוניס
הנשיקה הראשונה של מילה קוניס © טמבלר

אם נגענו בעניין שקול ספראוס הרוויח הרבה יותר מאחיו התאום בזכות הסדרה "החיים היפים של זאק וקודי", אז כדאי לנו לחשוב על זה שוב, כי הנשיקה הראשונה של סלינה גומז הייתה עם התאום השני, דילן ספראוס באותה הסדרה. כמו ויקטוריה, הנשיקה הראשונה של סלינה הייתה גם מול קהל באולפן, בלייב. אין ספק שהתאומים ספראוס הם ברי מזל!

"אני למעשה התכופפתי כדי לנשק אותו", אמרה סלינה, "ואני עצמתי את העיניים קצת מוקדם מדי ובסופו של דבר פספסתי מחצית משפותיו ונגעתי רק בחלק. אז זה הסתיים בתור הנשיקה המביכה ביותר בעולם הזה. אבל אני הייתי בת 12 אז זה בסדר וזה היה טוב".

סלינה מדברת על הנשיקה הראשונה + הנשיקה עם דילן
 

כוכב בוגר נוסף הוא ג'וש האצ'רסון המוכר לכם יותר בתור פיטה מ"משחקי הרעב", שהתנשק לראשונה אל מול עדשת המצלמה עם צ'רלי ריי בסרט "מנהטן הקטנה"."הנשיקה הראשונה שלי בחיים, בסרטים, בכל דבר, הייתה מול המצלמה", סיפר האצ'רסון. "זה היה בסרט שנקרא 'מנהטן הקטנה'. הייתי בן 11 וצילמתי בניו יורק. אמא שלי הייתה שם איתי והפתיעה אותי בכך שהטיסה את אבא שלי בגלל שהייתי צריך לעשות את סצנת הנשיקה ואבא שלי היה צריך להיות שם לתמוך בי וכל הדברים האלו".

הנשיקה הראשונה של ג'וש
 

ואם כבר דיברנו על נשיקות, אז למה שלא נדבר על המקומות בהם התנשקו לראשונה כוכבי הנוער שאנחנו אוהבים? קחו לדגומא את אוסטין מאהון, הזמר הצעיר והחתיך, שהנשיקה הראשונה שלו קרתה מתחת למים. איך בדיוק? כך הוא מספר: "הנשיקה הראשונה שלי הייתה במסיבת יום הולדת כשהייתי בן 13. אני שוחה בבריכה, ופתאום הילדה הזאת פשוט מושכת אותי מתחת למים ומנשקת אותי. חשבתי לעצמי 'מה בדיוק קרה עכשיו?!'". אוס, כנראה שכבר אז בנות חלמו על הרגע הזה בלילות.

© טמבלר

ומה בנוגע לזאין מאליק חבר להקת "וואן דיירקשן"? הנה התשובה - הנשיקה הראשונה שלו קרתה בחוץ, על לבנה! כן כן, לבנה. "הייתי בן 9 או 10. זו הייתה רק נשיקה חטופה כזאת, אבל הילדה הייתה ממש גבוהה ואני הייתי ממש נמוך. הייתי צריך להניח לבנה צמוד לקיר ולעמוד על זה כדי לתת לה נשיקה כי לא הייתי יכול להגיע לפנים שלה", סיפר מאליק. אין ספק שזה סיפור מעניין.

© טמבלר

הו, הגענו לג'סטין ביבר. "זה היה די מביך... אני הייתי בערך בן 11 או 12. הייתי על גבעת שלג והיה מאוחר ולכולנו היה קר והייתי כזה עם הילדה הזאת והיינו ביחד ולאחר מכן אני נישקתי אותה. זה היה ממש מביך", הוא אמר. אמנם מביך, אבל ממש לא מקורי.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

© טמבלר
© טמבלר

אוון ג'וגיה, שמוכר לכם מ"ויקטוריוס" בה כיכב לצד ויקטוריה ג'סטיס ומהסדרה "Twisted" של ABC Family, התנשק לראשונה בעליית הגג של בית הספר התיכון שלו. "הייתי בכיתה ח' והברזתי משיעור ספורט. הייתה עליית גג מעל אולם ההתעמלות שאתה יכול לצפות ממנה בכולם. אנחנו פשוט הלכנו לשם ועשינו את זה", הוא אמר. מסתורי. מעניין אם מישהו ראה את זה.

© טמבלר

אצל זאק אפרון, בן ה/17 הנצחי והחתיך של "היי סקול מיוזיקל", זה קרה בבית עץ. "אני רוצה לומר שהייתי בכיתה ה'. זה היה בבית על עץ. בדיוק נגמר משחק של אמת או חובה שהפך ל'לעשות את זה עם האדם האחר'. אני הייתי הבן היחיד, והייתה שם חבורה של בנות", הוא אמר. אז מה זאק, אתה רוצה להגיד לנו שנישקת את כולן? לא יפה.

© טמבלר
© טמבלר

 

 

תגובות