דניאל מורשת: "מחכה לרגע שנתרגש עם הקהל".

דניאל מורשת: "מחכה לרגע שנתרגש עם הקהל"

המופע של גאליס חוזר לנוקיה, רגע לפני שהשחקנים עולים לבמה, דניאל מורשת כותב עבורנו טור מיוחד שחושף את כל התחושות שלו: "כשזה ייגמר יום אחד, לא אתעצב, כי השארנו זיכרונות"

אההלללן חברים שלי! כאן דניאל מורשת ואני סופר מתרגש! המופע של גאליס מ-ח-ר! ויש לי מיליון דברים בערך שרצים לי בראש ואני חייב לשתף אתכם בהם! אז מה אתם אומרים, יש לכם כמה דקות בשבילי?

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הכנות למופע
הכנות למופע © רפי דלויה

נוקיה... שוב ותוך שנה! לא מפסיק להודות על כך שיש לי את הזכות לקחת חלק בפעם שנייה במופע כזה, מעין התרגשות פנימית וחיצונית כזו שכיף להרגיש ואני בטוח שזה יתבטא בבמה הענקית עם הקהל ההמוני שלא נגמר. אני בכל זאת מקווה, ולמרות שזו פעם שנייה שאני אשכח פתאום טקסט או אחליק על הבמה מי שמכיר אותי יודע שאני מחליק כרוני, בכללי, אני מאוד קלמזי, הפספוסים הכי גדולים שלי הם כשאני מועד או נופל.. לא נעים..

"מפחד להחליק" (בחזרות למופע הקודם) © אינסטגרם
 
כהכנה למופע אני עושה חימום גופני וחימום קולי לפני כל חזרה, זה מאוד חשוב לי גם מבחינה בריאותית - שלא אקרע את עצמי, וגם מבחינת ריכוז וקשב, זה מאוד מפקס אותי וככה אני נותן את המאה אחוז שלי. לא הפקתי לקחים מטעויות שהיו לי במופע הקודם כי הגעתי אליו בזמנו מאוד מוכן, הדבר היחידי שהמופע הקודם השפיע עליי הוא רק בידיעה לתוך מה אני נכנס, היו רגעים מדהימים במופע הקודם שגורמים לזה שאני כל כך מתרגש שאני הולך לחוות את זה שוב.

חימום גופני
חימום גופני © פייסבוק
 
מאחורי הקלעים של חזרות המופע
 

המנהג שלנו, לפני כל הופעה זה שאנחנו שמים כולנו את הידיים במרכז וצועקים "גגאאללייסס", כמו יחידה מובחרת לפני מבצע צבאי (דווקא בא לי איזה צבא "גאליס", לא ככה?) אני כל-כך מחכה לחיבוקים ולהתרגשויות לפני העלייה לבמה!
 
רוצים צבא גאליס? מורשת, שפיר ודרור על מדים
רוצים צבא גאליס? מורשת, שפיר ודרור על מדים © אינסטגרם

יש אנרגיות מדהימות בחזרות, אנחנו עובדים עם במאי מדהים ששמו משה קפטן, שהוא אושייה תרבותית בפני עצמה, כיף מאוד גדול לעבוד איתו! הקושי מגיע רק כשאני מתחיל להזיע כי הזיעה נכנסת לי לעיניים וזה שורף! אנחנו מזיעים המון. להזיע זה לא רק דבר רע, זה גם גורם לסיפוק בסוף כל חזרה, העבודה הקשה משתלמת בסוף? את זה רק אתם, כשתבואו למופע, תחליטו (ואוי ואבוי למי שלא יגיע! ;)).
 
 

עבורי גאליס זה בית, גאליס זו תקופה, גאליס זו אהבה! כיף גדול לחלוק את האהבה הזאת איתכם, עם כל הילדים במדינה המדהימה שלנו, ועוד יותר כיף לדעת כמה השפעה יש לה על ילדי ישראל. אני נזכר איך זה התחיל ואני מתמלא זכרונות נוסטלגיים, עברנו תקופות מדהימות ביחד, אתם ואני, אני ושאר השחקנים, רגעים של בכי, צחוק, כיף ובעיקר המון אתגרים שמלווים אותי בכל רגע ורגע בחוויה האדירה הזו שנקראת גאליס.
 
רגע לפני הפגישה עם המעריצים
רגע לפני הפגישה עם המעריצים © רפי דלויה

כל הדבר הענק הזה, בלתי נתפס ובלתי ניתן לעכל, כשזה ייגמר יום אחד אני לא אתעצב כי מבחינתי הרגעים עם גאליס הם זכרונות מתוקים שייצרבו בזיכרון, לא רק שלי אלא גם בזכרון של מאות אלפי הילדים שצפו בסדרה - אז כל עוד גאליס משאירה חותם זה מספק, חלק מהיסטוריה.

מתוך צילומי הסדרה
מתוך צילומי הסדרה © אינסטגרם
"גאליס זו תקופה" © פיני סילוק
 
על הבמה אני לא אחשוב על כלום. אני רק אעלה ואהנה, משאיר את כל המחשבות, הלחץ והחששות מאחורי הקלעים ונותן את כל כולי עבורכם ועבור המופע הכי ענק שעשינו.
 
"משאיר את המחשבות מאחור"
© פייסבוק

אנחנו, (ואני במיוחד!) מחכים לכם, המעריצים המדהימים של גאליס שתבואו למופע, מחכה כבר לרגע בו נתרגש ביחד עם כל הקהל המדהים שיש לסדרה הזאת, אני רק מאוד מקווה שכל הילדודס שיבואו למופע יעשו שיעורי בית וילמדו למבחנים ואת כל העבודות שנתנו לכם לסוכות כשיחזרו הביתה אחרי המופע אבל חוץ מזה אני אומר - יאללה בלאגן!!!!

מחכים לכם!
מחכים לכם! © פייסבוק

חברים שלי! שמחתי לחלוק אתכם את הרגעים האחרונים שלפני המופע וזז להמשיך להזיע..

נתראה במופעים! 
שלכם, דניאל מורשת

 

 

תגובות