"I Am Lorde Ya Ya Ya": לורד מגיבה לחיקוי שלה. צילום: צילום מסך פייסבוק

"I Am Lorde Ya Ya Ya": לורד מגיבה לחיקוי שלה

האם הזמרת לורד היא בעצם גבר נשוי בן 45 בעל שני ילדים? אז זהו שלא. לורד זכתה לחיקוי מצחיק במיוחד בסדרה סאות'פארק והגיבה על החיקוי בעצמה בטוויטר ובסרטון מיוחד שצילמה. צפו

הסדרה סאות'פארק חזרה לא מזמן בעונה ה-18 שלה ובה מראים לצופים אירועים שקורים כיום בעולם, ביניהם מחלת האבולה ומחלוקת הטרנסג'נדרים. מה שגורם לסאות'פארק להיות כל כך מעודכנים, זה העובדה שלהכין פרק אחד לוקח שבוע בלבד, לכן קל יותר לקהל היעד להזדהות עם הפרקים וכך הם צוברים עוד ועוד תאוצה במטרה להיות הסדרה הנצפית ביותר בקרב כל שכבות הגיל הלגיטימיות.

יש דימיון? © צילום מסך פייסבוק
© צילום מסך פייסבוק
© צילום מסך פייסבוק
© אינסטגרם
 
עוד במדור הבידור של פרוגי:
בפרק השלישי לעונה, קרטמן לא מאושר מהעובדה ששירותי הבנים בבית הספר כל הזמן תפוסים. לכן, הוא מצהיר שהוא טרנסג'נדר (אישה בגוף של גבר) ועל סמך כך מותר לו להשתמש בשירותים של הבנות. אותו דבר עשה רנדי מארש (45) והחליף את זהותו לילדה בת 18 תחת הכינוי "לורד", רק כדי שיוכל להשתמש בשירותי הנשים בעבודתו. "לורד" התחילה לשיר בשירותים ומפה לשם חתמה בסוכנות הגדולה בארצות הברית. איך לגבר בן 45 יש את הקול של ילדה בת 18? הסרטון הבא יסביר הכל (רמז: אוטו-טיון):
 
 

עד כה, הפרק צבר באתר הרשמי 2.6 מיליון צפיות והמספרים ממשיכים לעלות מיום ליום. חלק מצופי הפרק רצו לעמודיה של לורד ברחבי הרשת (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד) והגיבו ציטוטים נבחרים מהפרק שכללו אותה. לורד עצמה אף התייחסה לנושא בטוויטר: "הייתי נושא מרכזי בשני פרקים של סאות'פארק וזה מוזר ומגניב".

© צילום מסך פייסבוק
© צילום מסך טוויטר
© צילום מסך טוויטר 

בנוסף להתייחסות בטוויטר, החליטה לורד לצלם סרטון בו היא אומרת "יה יה יה יה אני לורד, יה יה יה יה!" כפי שהדמות בסאות'פארק אומרת. כל הכבוד על ההומור והרוח הטובה לורד! 

 

ועכשיו, קבלו את השיר שהקליטה "סייה" במיוחד לכבוד הפרק ושמו: "אני היא לורד"!

 

 

תגובות