אחת ודי: הסדרות האהובות שהייתה להן רק עונה אחת. "ילדות רעות" צילום: יוסי צבקר

אחת ודי: הסדרות האהובות שהייתה להן רק עונה אחת

יכול להיות שאהבנו אותן, יכול להיות שרובן גם היו מוצלחות, אך הן לא המשיכו ליותר מעונה אחת בלבד על מסך הטלוויזיה שלנו, אז מי הן הסדרות שהיו פה רק לעונה אחת ונעלמו מהמרקע?

יש סדרות שמשודרות על המסך שכיף לנו לראות (או שלא..), בדרך-כלל הן גם ימשיכו לפחות לעוד עונה, אך לפעמים הן אפילו לא זוכות להמשך ונסגרות אחרי עונה אחת בלבד. אז עשינו עבורכם מקבץ קטן של הסדרות שהיו פה לעונה ודי!

עוד במדור הבידור של פרוגי:


בצפר 

"בצפר" הייתה סדרת מערכונים קורעת למדי שמתרחשת (כמובן) בבית ספר, התכנית כללה דמויות של תלמידים ומורים הזויים ומצחיקים וכמובן סיטואציות שלא הותירו עיניים יבשות מצחוק. הסדרה הורכבה מקאסט מצחיק במיוחד שכלל בתוכו את רועי בר/נתן, מיכל גבריאלוב, ענת מגן/שבו ואת אחת הכוכבות הכי גדולות שהיו באותה תקופה / רוני דואני (עוד בימים שכינו אותה "רוני סופרסטאר").

סופרסטאר
סופרסטאר © צילום מסך

התכנית זכתה להצלחה רבה ואהדה, אך זו לא המשיכה לעונה נוספת לצערנו והותירה הרבה ילדים מאוכזבים... אם היא הייתה משודרת היום, אנחנו בטוחים שהיא הייתה מתחרה ב"מועדון החנונים" ו"הקלמרים" שגם הן מתרחשות סביב עלילת בית ספר עם תלמידים ומורים לא שגרתיים.

 


השועלים

עוד סדרה מצחיקה שהייתה פה רק לעונה אחת. השועלים היא סיטקום (קומדיית מצבים) שכתב גיורא חמיצר ועסקה בחבורת עובדים ברשת מזון מהיר שאחרי כל משמרת עבדו על ליצור סרטי אימה מפחידים במיוחד לאינטרנט / וכל זה כמובן קורה בצורה מצחיקה ומשוגעת במיוחד, מהסוג שאנחנו נהנים לצחוק ממנו בכל פעם מחדש. בסדרה כיכבו מיכאל אלוני ויעל גרובגלס ששחקו גם בסדרות הקודמות של חמיצר, "השמיניה" ו"האי" (בהתאמה). הסדרה שודרה במשך 50 פרקים, לאחר שהסתיימה עונתה הראשונה הוכרז כי העונה השנייה בוטלה והסדרה לא תשוב למסך, חבל..

לוגו התכנית
לוגו התכנית
אימה קורעת
 

תנוחי 

הנה סדרה שכולנו אהבנו ולא תשוב לעונה נוספת! "תנוחי" איגדה בתוכה את הדמויות הרעות שהכי אהבנו בטלנובלות, את נעמי שחר מ"השיר שלנו", ברוריה פסקל מ"פיק-אפ", עידית לינוביץ' מ"רמת אביב ג'" ומרב בן-בסט מ"חשופים". תנוחי הביאה משהו מרענן על המסך, ומשהו שלא קרה בעולם לפני זה, לקחו דמויות שונות מסדרות שונות ושמו אותם בסדרה אחת מצחיקה ומעולה. העלילה של תנוחי הייתה קלילה, כייפית ומסקרנת וכן עם נגיעות מתח ורצח, ובנוסף גם מדע בדיוני שהוסיפו לסדרה כמו - סירופ מיוחד שהופך אותך לצעיר.

הרעות הכי טובות!
הרעות הכי טובות! © אוהד רומנו

גם לתנוחי היו 50 פרקים, ובכל פרק התאהבנו מחדש בדרמה הקומית היומית שיצר אורי גרוס ("השיר שלנו", "דני הוליווד") וכיכבו בה חנה לסלאו, אוולין הגואל, צופית גרנט, גילת אנקורי, יעל גרובגלס, יון תומרקין ואפרת בוימולד. הסדרה נגמרה עם סוף פתוח והוכרזה כאחת ההצלחות הגדולות ביותר של "הוט". כבר במהלך שידור העונה הראשונה הוכרז כי תיהיה עונה נוספת, אך משהו קרה בדרך ובסופו של דבר העונה השנייה לא תתקיים. אנחנו נשארנו עם טעם של עוד.. 

 

ילדות רעות 

בימים שערוץ 24 באמת נחשב לערוץ המוסיקה הישראלי, אי שם בשנת 2006, החליטו להפיק סדרת דרמה מוסיקלית לערוץ המוסיקה שסובבת סביב להקת בנות מדימונה המנסה את מזלה בתל אביב, ללהקה קראו "ילדות רעות" והיא הורכבה מארבעה בנות כובשות במיוחד, אחת דתייה, אחת לסבית, אחת חיית לילה ואחת נשואה ואמא לילדה - כל המרכיבים האלו הפכו אותם ללהקה הכי חמה וכובשת של "מונוקול" (חברת התקליטים בה הוחתמו) והיו הבטחה גדולה, העלילה מספרת גם על סיפורי אהבה, קנאה ותחרויות בתעשיית המוזיקה הישראלית. כמו כן, מידי פעם התארחו זמרים ישראלים על תקן עצמם וביצעו שיר במהלך הפרק.

תכירו את השם -
תכירו את השם - "ילדות רעות"! © יוסי צבקר

להקת הבנות הורכבה מאליענה בקייר ("השיר שלנו"), לימור אטיאס ("השמיניה"), קרן ברגר ושנהב צדוק ("האלופה 2"), מי שעוד זכתה לתפקיד קבוע בסדרה היא שירי מימון, שנה לאחר השתתפותה באירויזיון, שירי שיחקה בסדרה את מאיה גולד, כוכבת הפופ הכי גדולה בישראל (מה שלא רחוק מהמציאות..).

שירי מימון ב
שירי מימון ב"ילדות רעות" © צילום מסך

הסדרה באמת נחשבה להצלחה בערוץ 24 בהתחשב בעובדה שמדובר בערוץ נישה, ואף הסדרה הוציאה אלבום מוסיקלי לחנויות שכולל בתוכו שירים מהסדרה ואת שיר הנושא שלא יוצא מהראש, כמו כן הוחלט להפיק לסדרה עונה נוספת, שגם היא, כמו שאר הסדרות לעיל, בוטלה. מי שבכל זאת מעוניין לראות את הסדרה, ממש בשבוע האחרון היא חזרה בשידורים חוזרים בערוץ 24, שני פרקים בכל יום בחצות.

 

גם בחו"ל קורה שהסדרות לא ממשיכות לעונה נוספת, שם קהל היעד קשה יותר ובין אינספור ערוצים ותכנים, לאו דווקא זוכים התכניות הטובות האלו לעונה נוספת. הנה שתי דוגמאות מצויינות לכך!

משתוללות (Super Fun Night) 

למשתוללות אין הומור מתחכם מידי, כזה שמכונה "הומור שירותים", לעיתים צצות כמה בדיחות שנונות אך העיקר בסדרה הוא פשוט לצחוק מנפילות/סטירות וכו'. בכל פרק ב"משתוללות" מוצג סיפור אחר שקורה לקימי, גיבורת הסדרה.

קימי בדייט
קימי בדייט © צילום מסך מהסדרה

קימי היא עורכת דין שמנה ומצחיקה במיוחד שכל מה שקורה לה בחיים האישיים, בין אם זה פאדיחות, תאונות, סיפור אהבה או סתם יום שגרתי - הופך אצלנו לרגעים קומיים כובשים במיוחד. אי אפשר שלא להתאהב בה ובאישיות שלה שגורמות לנו ליפול על הרצפה מרוב צחוק. לקימי יש חברות טובות מילדות שדי מקבעות אותה ודי חנוניות, אך גם אלו מוסיפות לעלילה הקומית של הסדרה. לצערנו, הסדרה לא זכתה לרייטינג גבוה בארצות הברית, ולכן הוחלט שלא להפיק עונה שנייה, אנחנו מבואסים!

נתגעגע!
 

עד עצם היום הזה: ארץ הפלאות (Once Upon A Time In Wonderland) 

"עד עצם היום הזה בארץ הפלאות" היא ספין אוף של סדרת הדרמה/פנטזיה המצליחה "עד עצם היום הזה". ארץ הפלאות לוקחת את עלילת "אליס בארץ הפלאות" שלב אחד קדימה עם טאצ'ים ופרשנויות מיוחדות לעלילה (כיאה ל"עד עצם היום הזה"), במרכז העלילה מסופר על אליס שחוזרת לארץ הפלאות כבחורה בוגרת בעקבות התאהבות בג'יני שנלכד על-ידי ג'אפר ומלכת הלבבות. אליס עוברת מסע מפרך, פוגשת חברים מהעבר שלה בארץ הזו ומלא בקסמים, תוך כדי גם הקהל מקבל הסבר אחר על כל מה שקרה אי פעם בארץ הפלאות.

כרזת הסדרה, אליס והג'יני.
כרזת הסדרה, אליס והג'יני.

למרות עלילה נהדרת ולמרות שהסדרה המקורית בהצלחה היסטרית, "עד עצם היום הזה בארץ הפלאות" לא הצליחה לשחזר את ההצלחה הזו, הספין אוף קוצר והעונה השנייה שתוכננה ירדה מהפרק. חבל, אך כמה טוב שיש עדיין את "עד עצם היום הזה" שבימים אלו משדרת את עונתה הרביעית יחד עם דמויות חדשות מהאגדות כמו: אנה ואלזה מ"לשבור את הקרח". 

אליס בארץ הפלאות - הגרסה הבוגרת
 

 

 
תגובות