מוכנים לכוכבים חדשים? כל הפרטים על הסדרה "פושרז". צילום: מתוך האינסטגרם של יולי זיו

מוכנים לכוכבים חדשים? כל הפרטים על הסדרה "פושרז"

תכנית הריאליטי החדשה של HOT, "פושרז", שתעלה בסוף החודש נראית כמו הצלחה מובטחת. ויש שם כמה גם אנשים שאתם בטוח מכירים

נוגעים בחלום. אם התגעגעתם לתכנית הריאליטי "TLV עושים את תל אביב", שעקבה אחרי ארבעה צעירים שרוצים לכבוש את תל אביב, אז כדאי שתפסיקו להתגעגע ותתחילו להתאהב בתכנית החדשה מבית היוצר של HOT שתעלה ב1 לדצמבר. אנחנו כמובן מדברים על תכנית הריאליטי החדשה "פושרז" שתעקוב אחרי שישה צעירים שחולמים להתברג בתעשייה בתחומי המשחק, שירה, דוגמנות וכו'. 

תתחילו לשנן את השם רועי סנדלר
תתחילו לשנן את השם רועי סנדלר © פייסבוק

לא סתם קוראים לסדרה "פושרז", השם נוצר בגלל דחיפתם של ההורים להצלחה של הילדים. כלומר, הסדרה לא מלווה רק את ששת הצעירים בדרך להגשמת החלום שלהם, אלא גם מצרפת את אחד ההורים שתומך ומעודד מהצד, ומלווה את הילד שלו כל הדרך לפסגה. 

רק בן 17
רק בן 17 © פייסבוק

אתם בטח מכירים את רועי סנדלר, רק בן 17, וכבר עובד על אלבום ביחד עם ארקדי דוכין / כן, מה ששמעתם. בראיון מיוחד לפרוגי הוא סיפר "בפגישה הראשונה עם ארקדי הוא ביקש ממני לשיר לו שני שירים, וישר כששרתי לו התחברנו אחד לשני וכבר בפגישה הזו התחלנו לכתוב. ארקדי אמר לי שאני נותן לו השראה ועוזר לו להתחבר לקהל הצעיר", אכן, הילד כוכב. בתכנית אימו של סנדלר, מיכאלה, תלווה אותו.

 
© מתוך הפייסבוק של רועי סנדלר

אז בזמנו, שראיינו את סנדלר הוא לא ממש היה בעניין של ריאליטי, והופ - בסוף החודש לא תפסיקו לראות אותו בטלוויזיה בסדרה החדשה. "אני חושב שזו טעות גדולה. עם עבודה קשה והרבה כוח רצון אפשר להגיע לכל מקום שאפשר, אני לא אוהב את התחרויות ורוצה לבנות את עצמי לאט לאט". טוב, בסדר.

כן, גם אנחנו מהופנטים
כן, גם אנחנו מהופנטים © אינסטגרם

 עוד מישהי שאתם חייבים להכיר היא הדוגמנית הצעירה, יולי זיו. גם היא רק בת 16, וכבר הספיקה להשתתף בשלל תצוגות וקמפיינים בארץ. זיו מתגוררת באשדוד, ומי שילווה אותה בסדרה הוא אביה החורג. אוהד פרץ, אביה החורג דוחף אותה להצלחה ויעשה הכל כדי שהיא תהפוך לדוגמנית בין לאומית. 

היא בהחלט תהיה הצלחה
היא בהחלט תהיה הצלחה © אינסטגרם

גם זיו התראיינה לפני זמן מה לפרוגי, ולא שכחה לספר שהפרסום דווקא כן מועיל בהתקדמות הקריירה. "אני חושבת שיש מלא דוגמניות שהן מפורסמות אבל אין להן את ההכנסה שהן יזדקקו לה לגיל יותר מאוחר, ואני מעדיפה שיהיה לי את ההכנסה מאשר הפרסום. אבל הפרסום הוא גם משהו שחשוב למקצוע".

כמו מדונה רק מגיאור
כמו מדונה - רק מגיאור © זיו שדה

על מגיאור ביטון כבר סיפרנו לכם בכתבת המבטיחים שלנו, זמרת בת 21 שמנסה לפרוץ לעולם המוזיקה בכל הכח ביחד עם אימה שמלווה אותה לכל מקום, וגם מציקה לה ללא הפסקה על הופתעה החיצונית והמשקל. בסדרה הן הולכות ביחד להקלטות, צילומים ובקיצור - לכל הסידורים שכוכבים הולכים. 

 
עם האמא מרינט
עם האמא מרינט © פייסבוק

בהמשך אתם גם תכירו את עדן גבריאל, בן 15 שחולם להיות זמר מצליח. עד היום הוציא גבריאל מספר סינגלים שזכו להצלחה, ואפילו שיתף באחד בקליפים שלו את זוכת "היפה והחנון" דלית זריהן. גבריאל הוא בעצם זמר ים תיכוני, בן למשפחה ארמנית, שמופיע עם אביו בסדרה וחולם בשבילו על קיסריה, ולא ינוח עד שזה יקרה.

שיהיה בהצלחה © פייסבוק
 
© פייסבוק

  

הצטרפתם כבר לעמוד הפייסבוק של פרוגי?

תגובות