קפיצה לבוליווד: הטור של גלית גיאת. צילום: יחסי ציבור

קפיצה לבוליווד: הטור של גלית גיאת

תכנית הריאליטי החדשה, "בוליווד" מצליחה לגרום לכולנו להכנס לקצב הודי! אז החלטנו להכיר לכם קצת יותר מקרוב את המשתתפים בטורים מיוחדים ובלעדיים לפרוגי. הפעם: גלית גיאת, המוכרת לכם מהסדרה "שמש" שמספרת: "הדבר שהכי רציתי היה להתקלח"

נאמסטה לכולם! כאן גלית גיאת, אתם בטח מכירים אותי בעיקר בתור אתי מהסדרה "שמש", אז זו אני והחלטתי לכתוב לכם את מה שעבר עלי בתקופת הצילומים לתכנית "בוליווד", ותאמינו לי, עבר הרבה!

אז אספר לכם קצת איך כל החוויה הזו התחילה, הייתה לנו טיסה מתל אביב לטורקיה (ומשם המשכנו להודו), שחשבנו שאנחנו הולכים למות בה, בחיים שלי לא הייתי בטיסה כל כך קופצנית ומפחידה, מזל שזה מאחוריי! ובלי קשר לטיסה המלחיצה, המחשבות והרגשות היו מעורבים, לא פשוט לעזוב את המשפחה ואת שלושת הילדים שלי לחודש שלם, אבל עדיין שמחתי והסתקרנתי מהדבר הזה והרגשתי שאני יוצאת קצת לחופש (גם לי מגיע!).

בשדה התעופה
בשדה התעופה © רפי דלויה
רגע לפני ה
רגע לפני הטיסה להודו
רגע לפני הטיסה להודו © רפי דלויה

אני משתדלת לא למלא את עצמי בציפיות מראש כי כמו שיש את המשפט הזה "ציפיות יש רק בכרית", אז ככל שאתה מצפה יותר - אתה מתאכזב יותר. צריך לזרום עם החוויה, אתה לומד את עצמך ולומד לקבל את מה שמגיע במהלך הזמן.

בסדרה "שמש"

אני זוכרת את ההגעה למומביי (שמכונה גם "בוליווד") והייתי בהלם, לא הבנתי לאן אנחנו מגיעים! הדרך שנסענו בה למקום שאנחנו הולכים לגור בו חודש, הייתה נראת רע, הכל היה מוזנח ומלוכלך והדרך ארוכה ולא מפנקת, אני רק דמיינתי איך אני מתקלחת ונכנסת לסדינים ומנקה מעלי את כל הנסיעה. ואז הגענו למקום לא ברור, הכניסה למקום לא הייתה ברורה, הבית עצמו היה צבעוני מידי בצורה מוחצנת ומטורפת, ועם הזמן התרגלתי והבנתי שבהודו הכל צבעוני מידי וזה מה שמאפיין אותה.

"בוליווד סטייל" © אינסטגרם
"הודו צבעונית מידי" © יחסי ציבור

אם חשבתי שלפעמים זו תיהיה גם חופשה, אז זהו, שלא נתנו לנו לנוח לרגע, מיד התחלנו לעבוד והעבודה הייתה מורכבת משני אופנים - מהמטרה ללמוד את אומנות הריקוד, השירה ומשחק בסגנון ההודי, ובמקביל למדנו והתנסינו בתרבות ההודית ההינדית על גווניה. איך שנחתנו התחלנו להכיר אנשים והגיעו אורחים לבית ששהינו בו, במשך חודש לא הפסיקו לקרות דברים, מתחרויות ולימוד ריקוד, ועד כל מנהג הודי אפשרי שהתנסינו בו. אין ספק שהמסע היה מסע אינטנסיבי ומאוד מאתגר.

רוקדים בהודית
רוקדים בהודית © יחסי ציבור

מבחינת קשרים עם שאר הקאסט, אז איציק כהן ועידן יניב הם שני האנשים הראשונים שהכי התחברתי אליהם, עם איציק יש לי הרבה דברים במשותף למשל, אבל כמובן שגם עם השאר התחברתי עם הזמן, והתפתח עם כל אחד סיפור בפני עצמו וקשר מיוחד.

איציק, החבר הכי טוב בקאסט!
איציק, החבר הכי טוב בקאסט! © אינסטגרם

רוב הזמן בהודו, היו לי רגעים מאוד טובים כי זו באמת הייתה חוויה מאוד מרתקת, למעט שניים-שלושה מקרים שמן הסתם יקרו כשאתה חי עם אותם אנשים הרבה זמן, אז לא כל רואה עין בעין עם השני, כל מה שקרה זה לנסות להבין ולהכיר אחד את השני, ולפעמים היו תקלים בדרך ולא אגלה כמובן עם מי או מה, אתם תראו!

היו תקלים. קאסט
היו תקלים. קאסט "בוליווד" © אינסטגרם

היה כל כך עצוב להיפרד מהודו בסיום הצילומים, מאוד מאוד מאוד עצוב, מצד אחד כל אחד התגעגע הביתה נואשות, חודש זה הרבה זמן מהבית, ומצד שני לא רצינו שהטירוף הזה של החוויה הלא נורמלית תגיע לקיצה, היו הרבה רגעים של שמחה עם עצב בפרידה.

חיה בסרט הודי?

כשחזרתי הביתה, הדבר הראשון שעשיתי היה להתקלח, כמובן שכל זה קרה רק אחרי שכמובן חיבקתי את הילדים שלי שחיכו לי בשדה התעופה ביחד עם בעלי, זה היה רגע מאוד ממלא וכייפי, אבל הדבר השני שחשוב היה להתקלח, ללא ספק.

גלית תתגעגע!
גלית תתגעגע! © יחסי ציבור

מבחינתי אומרים לי "בוליווד" ואני ישר אומרת הייתי עושה את זה שוב עכשיו, בשבילי זו הייתה חוויה מרתקת, פעם ראשונה בהודו, מקום שתמיד סיקרן אותי מכל כך הרבה בחינות, פעם ראשונה שהכרתי את העולם הזה ואני בטוחה שאני אשוב לשם שוב.

השקת התכנית

מקווה שתאהבו ותהנו, ותצליחו לראות כמה נהננו, כמה הארץ הזו מדהימה והלוואי שהם יצליחו ללמוד קצת, ובעיקר רוצה שתצחקו.

אז שוב, נאמסטה לכולם! ואני שמחה שחלקתי איתכם את החוויה ההודית הקסומה הזו!