"איש חשוב מאוד": עלה על כל הציפיות. אוהד רומנו

"איש חשוב מאוד": עלה על כל הציפיות

איש חשוב מאוד עלתה לפני חודשיים למסך הקטן שבבית והעמידה ציפיות רבות, בהתחשב בעובדה שמדובר על חייו של אחד השחקנים הגדולים והמעניינים במדינה, יהודה לוי. אז האם הסדרה עמדה בציפיות?

הסדרה הכל כך מדוברת, "איש חשוב מאוד", עלתה לפני יותר מחודשיים, סיקרנה כמעט כל אדם במדינה והרגשנו שאנחנו עומדים להתמכר לעוד סדרה מוצלחת מבית "הוט". אז כמו שכולכם יודעים, הסדרה מדברת על חייו של השחקן הכי מדובר במדינה, יהודה לוי, שאחרי הפרידה המפתיעה מנינט ופרשת הסמים הקלים לא היה סיכוי קטן שנרשה לעצמנו לפספס אותה. אז מה חשבנו עליה?

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

אנחנו רוצים לסכם עונה וגם לשתף אתכם מה חשבנו עליה, אז נתחיל קודם כל בקאסט המצומצם. יהודה לוי זה יהודה לוי ואין מה להוסיף פה יותר מדי, אבל אנחנו רוצים לדבר על שאר השחקנים. נתחיל כמובן באלמה דישי, ששיחקה את רונה, בת הזוג החדשה של לוי. דישי גילמה את הדמות בדיוק כמו שצריך, עשתה את התפקיד שלה כמו מקצוענית אמיתית ואנחנו לא חושבים שיש פה מקום לביקורת רעה. גם מיקה אלמוג, שמוכרת לכם בתור אסנת, הסוכנת של לוי בסדרה, שיחקה בצורה נפלאה ונכנסה לתפקיד כל כך חזק שהיינו בטוחים שגם בחיים האמיתיים הסוכנת של לוי מתערבת לו ככה בחיים. ברור שלא.

סלפי למזכרת
סלפי למזכרת © אור גפן

הקאסט נגמר וכל שאר השחקנים השתתפו בפרק או שניים ותו לו, שזה קטע שמאוד אהבנו כי בכל פרק היה סיפור חדש ואחר, לא הייתה המשכיות של העלילה וזה עזר לסדרה גם לא לאבד מהטעם שלה. רוב האירועים שקרו בסדרה לא היו צפויים וכל אירוע היה יכול להיגמר בכמה כיוונים, אבל בכל פרק לקחו את זה לכיוון אחר ובזכות זה לא השתעממנו כבר באמצע הסדרה, אם לא בהתחלה. 

כולנו אנשים חשובים מאוד
כולנו אנשים חשובים מאוד © ראובן שניידר

אנחנו רוצים להוריד בפני לוי את הכובע על כך שחשף את עצמו בדרך הכי אמיתית שאפשר, הוא נתן לנו אפשרות להכנס אל תוך חייו ולהעביר עליו ביקורת, זה לא קל וממש לא פשוט. כמובן שאנחנו חייבים להתייחס לסיפור המפתח של הסדרה, על זה שבת זוגתו בחמש שנים האחרונות בגדה בו ועברה לגור בחו"ל עם החבר החדש שלה, ויהודה מצדו הסתפק ברונה, סטודנטית ומלצרית שלא מגיעה מהעולם שלו ולא דומה לאף אקסית שהייתה לו ובכל זאת מתקבלת אצלו בברכה, למרות שלא כולם היו בעד הקשר הזה. מין סיפור סינדרלה רגיל ומשעמם, אבל בצורה שהוא מוצג בסדרה, הסיפור הופך לדבר האחרון ממשעמם ומראה לנו איך אגדות היו נראות במציאות.

אתם כבר לא בסדרה
אתם כבר לא בסדרה © אור גפן

הרבה מכם גם בטוחים שהסדרה הזו הייתה צעד שנעשה כדי להראות לאקסית המפורסת במציאות, נינט, שהוא יכול להסתדר בלעדיה, או שזה סוג של עקיצות לעברה על זה שפתחה בחיים חדשים תוך זמן קצר מאוד. אז צר לנו לאכזב אתכם, יהודה עוד היה עם נינט כאשר הוא כתב את הסדרה והיא התחילה להצטלם בסמוך לפרידה של השניים, ככה שלא יכול להיות כזה מצב. אנחנו משערים שמדובר על סיפור אהבה של יהודה מתקופת הנעורים, עוד לפני שהכרנו אותו. לא מאמינים לנו? הכל בראיון איתו, תראו בעצמכם.

האישה שבזכותה הכל, שירלי מושיוף
האישה שבזכותה הכל, שירלי מושיוף © אור גפן

אבל עם זאת, במהלך העונה היו גם כמה דברים לא הגיוניים. לדגומא, איך זה שיהודה לוי וחבורת כוכבי נוער פורצים לתוך חנות באמצע הלילה, לוקחים משם גלידות וחטיפים והתקשורת והמשטרה לא עלו על זה? עוד מה שלא היה נראה לנו זה שיהודה גר במגדל יוקרה, נוסע על מכונית שעולה הון ומבזבז כסף על ימין ועל שמאל - ולפתע אין לו כסף, איך אין לו כסף? אז כן, עם כל הטוב שבסדרה יש גם כמה דברים שהתעלמו מהם ונראה שזלזלו במקצת באינטילגנציה של הצופים.

"מודים, לא ציפינו לסוף הזה"

אחרי אחד עשר פרקים הגיע הפרק האחרון, שנגמר בצורה מאוד לא צפויה ומודים, לא ציפינו לסוף הזה. אמנם הפרידה של רונה ויהודה הייתה מאוד מתבקשת, אבל היינו בטוחים שזה לא יהיה יותר מעוד משבר קטן, או גדול, ביחסים של השניים ושהם יחזרו זה לזרועות זו במהירות. מה שעוד חשבנו שיקרה זה שרונה תכנס להיריון, כי היה אפשר לבנות מזה עלילה נוספת, אבל כנראה שהמציאות היא לא טנלנובלה. הבגידה של יהודה ניפצה לו את תדמית הרגיש, הפגוע והאוהב ובאופן אוטומטי הפכה את רונה לקורבן.

 

אז כנראה שלמרות הקליק שנוצר בין שתי הדמויות, הסדרה נגמרה כשהם חיים בנפרד אבל עדיין אוהבים אחד את השניה, דבר שהשאיר לנו תקווה לעוד עונה, למרות שיהודה בעצמו לא יודע אם תהיה אחת כזו. אבל הסוף היה מאוד מרתק ושוב לא צפוי, לא היה בו משהו לא מציאותי וזה שהוא לא נגמר איך שרצינו רק מסביר כמה הסדרה הזאת טובה. לסיכום, איש חשוב מאוד התבררה כהצלחה.

 

תגובות